Resetarea intervalului de service La E38, E39 şi X5 E53
#1
Posted 06 September 2009 - 07:25 PM
Modelul BMW E39 construit între anii 1996 şi 2000 va avea un port ca cel prezentat mai jos.
Un instrument pentru resetare ca Peake R5 sau R5-FCX este necesar pentru a reseta ledul ce indică necesitatea unei revizii pentru schimbarea uleiului sau a unei inspecţii generale.
Pentru resetare urmaţi paşii de mai jos:
1. Daca aveţi instrumentul necesar resetului, atunci poziţionaţi cheia autoturismului în contact, in poziţia 2, dar nu porniţi motorul.
2. Întoarceţi capacul slot-ului pentru conectarea instrumentului de reset (vezi poză) în sensul acelor de ceasornic şi introduceţi în acesta instrumentul pentru reset.
3. Urmaţi instrucţiunile instrumentului pentru reset, diferitele modele pot avea funcţii diferite, oricum ele toate creeaza un scurt între PINUL 7 şi PINUL 19 pentru un interval de timp dat.
• Resetarea martorului de interval de service pentru schimbarea uleiului necesită ca PIN-ul 7 şi PIN-ul 19 să fie închise pentru cel puţin 3 secunde.
• Resetarea ledului pentru inspecţie general, dupa ce aţi urmat paşii de mai sus, necesită ca PIN-ul 7 şi PIN-ul 19 să fie conectate pentru cel puţin 10 secunde.
4. Odată realizat procesul de mai sus îndepărtaţi instrumentul pentru reset şi închideţi capacul mufei.
5. Bordul dvs. ar trebui sa fie luminat de led-uri de culoare verde în acest moment.
Daca led-ul respectiv NU s-a resetat in urma parcurgerii paşilor de mai sus atunci aţi putea reseta led-ul indiferent dacă o inspecţie generală este necesara.
http://bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/Reset.jpg
E39 1996~2000 DATA LINK CONNECTOR
Pin Terminal # Descrierea terminalului
1 TD TD Signal
2 - Neocupat
3 - Neocupat
4 - Neocupat
5 - Neocupat
6 - Neocupat
7 SI Reset pentru service la intervat presabilit
8 - Neocupat
9 - Neocupat
10 - Neocupat
11 - Neocupat
12 61 (D+) Indicator pentru baterie
13 - Neocupat
14 30 Voltaj; nu tot timpul
15 RXD Diagnostic data link
16 15S Contactul pentru voltaj in functiune
17 - Neocupat
18 PGSP Linie de programare
19 31 Masa
20 TXD Diagnostic Data Link
Resetul ledului pentru service-ul necesar schimbului periodic de ulei.pentru modelele BMW din 2001până in prezent.
NU este necesar un instrument pentru reset.
Pentru reset urmaţi paşii de mai jos:
- Cheia in contact in poziţia neutră ( sau 0 )
- Apasaţi şi tineţi în această poziţie butonul de resetare a km parcurşi în timp ce întoarceţi cheia în poziţia I
- Tineţi butonul apăsat (circa 5 secunde) până când veţi vedea "Oil Service" sau "Inspection" cu "Reset" sau "Re" pe diplay.
- *Nota : la vehiculele cu OBC mare , veţi vedea de asemenea cantitatea de combustibil (in litri) ramaşi până la urmatorul interval de service.
- Apasaţi şi menţineţi butonul din nou până când veţi vedea “Reset” sau “Re” pe display clipind.
- În timp ce textul clipeşte pe display apasaţi din nou butonul pentru a reseta intervalul de service constând în schimbul periodic de ulei. Dupa ce pe display a aparut noul interval rămas până la următorul, veţi vedea “END SIA” pentru aproximativ 2 secunde.
*NOTĂ: Dacă “Reset” sau “Re” nu va clipi în timpul operaţiunii de mai sus inseamnă ca nu a fost atins nivelul minim de ulei necesar resetării şi ca atare aceasta nu va putea fi realizată.
#2
Posted 08 April 2012 - 10:31 AM
#4
Posted 08 April 2012 - 09:24 PM
#5
Posted 08 April 2012 - 09:39 PM
m43b18 58Ch // 1420l M43B18
m51d25_man_e39 4E6h // 1254l M51D25 Handschalter E39
m51d25_aut_e39 59Ch // 1436l M51D25 Automatik E39
m51d25_man_e39_indien 344h // 836l M51D25 Handschalter E39 LA Indien
m51d25_aut_e39_indien
Nu stiu valorile la care va lucra sia, trebuie sa vezi ce se schimba.Stii cum se calculeaza schimbul de ulei la modele mai vechi, in functie de cat consum masina, vezi cati litri apar ca valoare de referinta dupa codificare,etc.
m57d30_aut_e39_lim_sa988 391h // 913l M57D30 Automatik E39, ZM-E-5 vom 10.06.99, SI 11000 km
m57d30_man_e53 77Ah // 1914l M57D30 Handschalter E53, ZM-E-5 vom \ps
Vad ca la unele scrie, 15k,11k,...
#6
Posted 08 April 2012 - 09:42 PM
edit: la astea nu apare ceva la km?
m52b20_man_e39_tour_mj99
m52b20_aut_e39_tour_mj99
m52b20_man_e39_lim_mj99
m52b20_aut_e39_lim_mj99
m52b25_man_e39_tour_mj99
m52b25_aut_e39_tour_mj99
m52b25_man_e39_lim_mj99
m52b25_aut_e39_lim_mj99
m52b28_man_e39_tour_mj99
m52b28_aut_e39_tour_mj99
m52b28_man_e39_lim_mj99
m52b28_aut_e39_lim_mj99
This post has been edited by severus_phantom: 08 April 2012 - 09:45 PM
#12
Posted 09 April 2012 - 06:48 PM
m47d20_man_e39_lim_mj99 512h // 1298l M47D20 Handschalter E39, ZM-E-5 vom 13.03.99, SI 22000 km
m47d20_man_e39_lim_sa988 289h // 649l M47D20 Handschalter E39, ZM-E-5 vom 10.06.99, SI 11000 km
#17
Posted 10 April 2012 - 11:40 AM
This post has been edited by zeronoo: 10 April 2012 - 11:43 AM
#19
Posted 10 April 2012 - 08:41 PM
chiciuc, on 10 April 2012 - 02:50 PM, said:
apoi salvezi zcs-ul in EWS si KOMBI?
dap
in cazul de fata e bordul. Dar daca se schimba cutia de viteze din automata -> manuala, nu prea stii modulele afectate.
daca faci schimb de la man la auto sau invers, modifici GM din ZCS , scri ZCS dupa care recodezi toata masina (ce e sigur e sigur :)/>)