Florinkim, on 16 March 2011 - 09:53 PM, said:
Ai probleme cu sonda lamda,cea dinaintea catalizatorului, in prima fotografie ai presiune prea mare de gaze: posibil sonda sa nu citeasca corect sau posibil arsa sau fir intrerupt, in foto 2 iti da eroarea respectiva pe lambda,adica la cate rotatii pe minut, presiunea de gaze atunci cand s-a memorat eroarea (mg/AS/Z) care la tine este acum cu semnul exclamarii, iar in fotografia 3 este totul corect. Pentru o verificare mai sigura tureaza masina la 2000 de turatii si masoara valorile din nou, daca se schimba probail ai catalizatorul mai imbacsit decat este normal, altfel o sonda lambda noua.
M-am uitat 1/2 ora la poze si tot nu mi-am dat seama de unde ai scos explicatiile astea. :)/>
La prima vedere motorul trage aer fals, cel asa pare din valorile de mai sus.Oricum INPA asta este o prostie.
Florinkim, on 16 March 2011 - 09:53 PM, said:
posibil sonda sa nu citeasca corect sau posibil arsa sau fir intrerupt, in foto 2 iti da eroarea respectiva pe lambda
Daca sonda are un fir intrerupt apare alta eroare.Eroarea de mai sus poate fi cauzata de o sonda lambda defecta, insa este foarte putin probabil.