BMW AUTO FORUM: PROBLEME 46:Am pus cateva poze cu erorile date de tester - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

PROBLEME 46:Am pus cateva poze cu erorile date de tester Nu pot scoate busonul de la ulei cand motorul functioneaza

#1 User is offline   dannym4e Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 21-January 11

Posted 21 January 2011 - 08:47 PM

Am pus cateva poze cu erorile pe care le-a dat testerul!
Ar mai fi 2 probleme:
1.Nu pot scoate busonul de la ulei cand motorul functioneaza!Se creaza o depresiune foarte mare(daca trag de el,scad turatiile)Se comporta normal,e vorba de recuperatorul de gaze?
2.Unori se aude un fluierat puternic.Initial am crezut ca e vreo curea,dar se aude din zona galeriei de admisie!
Va rog sa ma ajutati!

Attached File(s)



#2 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 22 January 2011 - 12:49 AM

cred ca ar trebui facut un test mai serios cu dis ca sa vezi exact unde e problema

#3 User is offline   Florinkim Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 16-March 11

Posted 16 March 2011 - 09:53 PM

Ai probleme cu sonda lamda,cea dinaintea catalizatorului, in prima fotografie ai presiune prea mare de gaze: posibil sonda sa nu citeasca corect sau posibil arsa sau fir intrerupt, in foto 2 iti da eroarea respectiva pe lambda,adica la cate rotatii pe minut, presiunea de gaze atunci cand s-a memorat eroarea (mg/AS/Z) care la tine este acum cu semnul exclamarii, iar in fotografia 3 este totul corect. Pentru o verificare mai sigura tureaza masina la 2000 de turatii si masoara valorile din nou, daca se schimba probail ai catalizatorul mai imbacsit decat este normal, altfel o sonda lambda noua.

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 16 March 2011 - 10:08 PM

View Postdannym4e, on 21 January 2011 - 10:47 AM, said:

Am pus cateva poze cu erorile pe care le-a dat testerul!
Ar mai fi 2 probleme:
1.Nu pot scoate busonul de la ulei cand motorul functioneaza!Se creaza o depresiune foarte mare(daca trag de el,scad turatiile)Se comporta normal,e vorba de recuperatorul de gaze?
2.Unori se aude un fluierat puternic.Initial am crezut ca e vreo curea,dar se aude din zona galeriei de admisie!
Va rog sa ma ajutati!

Ce motorizare are masina?
Din ce spui tu, se pare ca valva PCV ne este in apele ei...Lambda nu are nimic

#5 User is offline   paul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 34
  • Joined: 23-September 09

Posted 17 March 2011 - 01:41 AM

View PostFlorinkim, on 16 March 2011 - 10:53 PM, said:

in prima fotografie ai presiune prea mare de gaze:

Despre ce presiune de gaze vorbesti?
Ca daca te referi la graficul cu "load", acela nu are absolut nicio legatura cu vreo presiune a unor gaze.

This post has been edited by paul: 17 March 2011 - 01:42 AM


#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 March 2011 - 03:02 AM

View PostFlorinkim, on 16 March 2011 - 09:53 PM, said:

Ai probleme cu sonda lamda,cea dinaintea catalizatorului, in prima fotografie ai presiune prea mare de gaze: posibil sonda sa nu citeasca corect sau posibil arsa sau fir intrerupt, in foto 2 iti da eroarea respectiva pe lambda,adica la cate rotatii pe minut, presiunea de gaze atunci cand s-a memorat eroarea (mg/AS/Z) care la tine este acum cu semnul exclamarii, iar in fotografia 3 este totul corect. Pentru o verificare mai sigura tureaza masina la 2000 de turatii si masoara valorile din nou, daca se schimba probail ai catalizatorul mai imbacsit decat este normal, altfel o sonda lambda noua.


M-am uitat 1/2 ora la poze si tot nu mi-am dat seama de unde ai scos explicatiile astea. :)/>
La prima vedere motorul trage aer fals, cel asa pare din valorile de mai sus.Oricum INPA asta este o prostie.

View PostFlorinkim, on 16 March 2011 - 09:53 PM, said:

posibil sonda sa nu citeasca corect sau posibil arsa sau fir intrerupt, in foto 2 iti da eroarea respectiva pe lambda



Daca sonda are un fir intrerupt apare alta eroare.Eroarea de mai sus poate fi cauzata de o sonda lambda defecta, insa este foarte putin probabil.

#7 User is offline   dany29 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 11-August 12

Posted 16 August 2012 - 08:49 PM

sal ai rezolvat problema ca am si eu aceiasi problema imi face vid in capacu de culbutori se aude si desfac busonu greu si imi sugruma si furtunu de pa capacu de culbutori si foarte rar pot sal turez peste 4500

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users