BMW AUTO FORUM: Manual reparaţie - K1100 LT/RS - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Manual reparaţie - K1100 LT/RS

#1 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 19 September 2009 - 03:34 PM

Manual reparaţie - K1100 LT/RS

#2 User is offline   scara_211084 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 120
  • Joined: 23-January 10
  • Car:E36 318IS cu M50B25
  • Motorcycle:Suzuki GSX-R 600-sold

Posted 24 January 2010 - 03:40 PM

Frumos model BMW K, indiferent de motorizare, dar pacat ca nu sunt asa apreciate in Romania.
La noi inca japonezele fac legea, BMW-urile sunt cumparate doar de cei ce apreciaza la o motocicleta si altceva in afara de viteza.

#3 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 January 2010 - 04:15 PM

La noi nu s-a ajuns încă la o adevărată cultură a motociclismului.

Pot da şi argumente dacă este nevoie...

#4 User is offline   scara_211084 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 120
  • Joined: 23-January 10
  • Car:E36 318IS cu M50B25
  • Motorcycle:Suzuki GSX-R 600-sold

Posted 26 January 2010 - 10:37 PM

Sunt de acord ,oarecum, cu tine la afirmatia de mai sus.

Sunt doua categorii de posesori de motocilete :

1. fitzobikerii...foarte multi, sunt recunoscuti usor oriunde ar fi..vara se dau in slapi, cu muult gel in par, mai ales pe la terase ca sa agate , din vocabular nu le lipseste " Cat baga la ora?"...astia din pacate sunt majoritari, dar selectia naturala functioneaza, si mai ales in sezon, zilnic isi rupe cate unul gatul.Bineinteles ca sunt "chiloti" pe o supersportiva de peste 120 CP, specialitatea lor fiind liniiile drepte.

2.motociclistii , adica fraierii aia echipati din cap pana in picioare chiar si vara pe caldurile alea insuportabile, oameni ce se strang si pleaca frumos in gasca, pe un drum virajat, eventual cu corturile dupa ei.Cei din aceasta a doua categorie stiu sa salute in trafic alti motociclisti, stiu sa iti dea un sfat corect, stiu sa te ajute daca te vad ramas in pana pe undeva...In fine, oamenii astia formeaza o comunitate, lucru pe care l-am apreciat tot timpul cat am avut motocicleta.

Daca nu ma crezi, vezi forumul motociclism.ro
;)/>

Toate bune!

#5 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 26 January 2010 - 10:52 PM

Ştiu la ce te referi, ai dreptate. :)/>

Problema e că şi pe motociclism.ro sunt foarte mulţi cocalari şi figuranţi, internetul a devenit foarte ieftin şi foarte accesibil, orice om poate posta pe internet.

Am citit foarte mult pe motociclism.ro din dorinţa de a învăţa diverse lucruri şi am constat că e un forum plin de orgolii stupide, certuri, scandaluri, ironii gratuite, de fapt e ca aproape orice alt forum românesc cu mai mult de câteva sute de utilizatori.

Adevăraţii motociclişti sunt exact cei pe care i-ai descris, nu sunt cocalarii de Magheru care umblă în şlapi şi în pantaloni scurti pe R1 sau R6 şi nici cei care cumpără o motocicletă doar pentru că este cea mai ieftină metodă de a merge tare ci sunt cei care chiar au o pasiune pentru mersul pe 2 roţi şi care vor să călătoreaască, care pleacă cu motocicleta la drum lung, nu cei care fac liniuţe între semafoare sau pe A2 şi se filmează cum merg cu 300 ca să se pună apoi pe Youtube.
Absenţă echipamentului spune multe, iar cei mai mulţi nu poartă echipament corespunzător.

În România va fi o cultură a motociclismului când adevăraţii motociclişti vor constitui o majoritate, iar cocalarii vor fi o minoritate marginalizată.

#6 User is offline   scara_211084 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 120
  • Joined: 23-January 10
  • Car:E36 318IS cu M50B25
  • Motorcycle:Suzuki GSX-R 600-sold

Posted 27 January 2010 - 12:53 PM

Echipamentul face diferenta in cazul unui accident..un echipament bun si folosit corect te salveaza.Asta in cazul in care vorbim de un accident relativ usor, nu la peste 200KM/h.
Oricum, pe motocicleta atata timp cat o respecti si esti o persoana calculata , sansele de a te accidenta sunt destul de mici.Insa ele cresc exponential o data cu cresterea vitezei, mai ales in localitati.
Pe mine unul motocicleta m-a educat, sa spun asa, in trafic...(chiar daca e verde semaforul, tot ma asigur).


In ceea ce priveste forumul, motociclism.ro..da ..tipic romanesc, dar sunt si destul de multi oameni cu care ai ce discuta.

R1 si R6 sunt motocicletele pe care au murit cei mai multi incepatori...si nu numai...Si asta din cauza ca arata foarte bine ce e drept, dar are explozie de putere in ture foarte "violenta".

Referitor la majoritate, selectia naturala va ajuta foarte mult acest lucru.

#7 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 27 January 2010 - 01:08 PM

View Postscara_211084, on 27 January 2010 - 12:53 PM, said:

Pe mine unul motocicleta m-a educat, sa spun asa, in trafic...(chiar daca e verde semaforul, tot ma asigur).


Eu fac asta şi acum.

În Bucureşti se forţează foarte des semaforul şi mulţi imbecili trec pe roşu.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users