Motor 318is ramas fara ulei...
#10
Posted 19 September 2009 - 10:33 PM
pyu, on 19 September 2009 - 09:10 PM, said:
Ar putea fi linia arborelui compromisa...Mergand fara ulei aici este afectat in primul rand si cel mai grav, de obicei (cuzinetii se topesc practic)
La 100 Eur este ok...Il desfaci, ii faci constatarea si in timp cumperi pe rand piesele si il restaurezi ... Atentie la alezajul cilindrilor...masoara ovalitatea si verifica sa nu fie afectati/ zgariati mai ales daca lipsa temporara a ungerii a dus la griparea segmentilor in canale...Oricum asta se vede cand ii dai pistoanele afara.
Bafta
#11
Posted 19 September 2009 - 11:25 PM
z q z, on 19 September 2009 - 10:06 PM, said:
Ma gandesc sa-l restaurez in timp.
Oricum saracul 1.6 al meu o sa cedeza in viitorii ani, la cat jar mananca uneori :)/>
DanS, on 19 September 2009 - 10:33 PM, said:
La 100 Eur este ok...Il desfaci, ii faci constatarea si in timp cumperi pe rand piesele si il restaurezi ... Atentie la alezajul cilindrilor...masoara ovalitatea si verifica sa nu fie afectati/ zgariati mai ales daca lipsa temporara a ungerii a dus la griparea segmentilor in canale...Oricum asta se vede cand ii dai pistoanele afara.
Bafta
Astept mai intai sa-si monteze alt motor, si sa discut serios cu el, daca mi-l da mie.
Apoi voi verifica starea lui, si daca blocul este ok.
Alta intrebare: va mai fi acelasi motor?
Am auzit vorbe de genul "daca-l desfaci, nu va mai fi acelasi motor ca inainte".
#12
Posted 19 September 2009 - 11:58 PM
pyu, on 19 September 2009 - 11:25 PM, said:
Oricum saracul 1.6 al meu o sa cedeza in viitorii ani, la cat jar mananca uneori :)/>
Nu e mai simplu sa cumperi un 2.0 24v sau 2.5 24v (M50) complet cu tot cu cutie ? Cred ca ti-ar satisface criteriile sau chiar si ce vrei acum insa in stare foarte buna cu absolut tot ce ii trebuie + cutie,eu cred ca e mai ok asa daca tot vrei sa il schimbi,decat sa il repari in timp pe asta,mai bine mai strangi ceva bani si iei unul complet mai ales ca au ajuns la preturi foarte bune 400-500 euro 1.8is si 2.0 24v si sa zicem 600-700 2.5-ul,asa in mare,insa pot fi mai ieftine.
Insa daca vrei doar asa sa iti verifici cunostintele tehnice atunci merita :D/>
Bafta
#14
Posted 21 September 2009 - 11:16 AM
pyu, on 20 September 2009 - 12:25 AM, said:
Am auzit vorbe de genul "daca-l desfaci, nu va mai fi acelasi motor ca inainte".
Totul depinde de piesele folosite şi de mâna de lucru.
Motorul va merge foarte bine dacă vei folosi doar piese noi şi originale.
Multe motoare nu mai merg bine după reparaţie pentru că se folosesc piese sh sau din cauza unor mecanici ignoranţi.
#15
Posted 21 September 2009 - 04:46 PM
parerea mea e ca te legi la cap daca il iei, cine stie cat a mers fara ulei... sau poate sa-l achizitionezi la suma la care ai lua pe el in caz ca-l duci la remat, astfel sa-ti recuperezi banii daca nu mai poti face nimic cu el
pyu, on 20 September 2009 - 12:25 AM, said:
Am auzit vorbe de genul "daca-l desfaci, nu va mai fi acelasi motor ca inainte".
in unele cazuri sunt doar vorbe ;)/>
This post has been edited by io's: 21 September 2009 - 04:48 PM
#17
Posted 24 September 2009 - 11:47 PM
#19
Posted 25 September 2009 - 08:54 PM
pyu, on 25 September 2009 - 07:46 AM, said:
Asa ca idee.
Cred ca s-a spart un piston... plus segmentii evident deteriorati. Probabil ca si blocul a fost afectat. L-am lasat la schimb cand am schimbat motorul plus bani diferenta...
This post has been edited by the_rifle: 25 September 2009 - 08:56 PM