Probleme 320i e46 nfl
#1
Posted 24 March 2011 - 07:30 PM
1. Am pus-o pe tester si mi-au dat niste erori si anume toate cele 3 sonde Lambda imi apar a fi in avarie. Am verificat catalizatorul si evacuarea la service specializat si totul e in regula. Ce poate fi?
2. Cand o turez treptat dupa 2000rpm se aude un pasait sau fluierat, totodata daca am capota ridicata si opresc motorul se mai aude un pasait scurt timp de cateva secunde. O trage aer fals? valva pcv?
3. Cand o accelerez pe loc, acul de turatii scade cam usor iar cand ajunge pe la 1000 rpm se opreste 1ms apoi continua sa coboare pana pe la 550rpm si urca inapoi la 620rpm gen exemplul acesta, totodata trepideaza masina usor si schimbatorul . http://www.youtube.c...feature=related si asta http://www.youtube.c...h?v=C2XbU_0Gnjg
4. Probabil nu sunt eu obisnuit corespunzator cu ambreiajul dar cand schimb treptele de viteza se balanseaza un pic masina fata-spate (nu tot timpul), poate fi o problema de tampoane mortor, flansa cardan sau trebuie sa imi "reglez" piciorul :)/>)?
Astept pareri/sfaturi din partea celor care cunosc sau au avut de a face cu aceste probleme. Daca va ganditi sa spuneti la rautate "mergi la mecanic", nu o spuneti deoarece am fost la mai multi si fiecare isi da cu parerea numai de dragul de a ciupi banii omului stand cu mainile in san sau creandu-si front de lucru inutil, stim cum sta treaba cu mecanici.
PS: Nu stiu daca are vreun efect problemelor de mai sus dar necesita schimb de ulei si filtre.
Multumesc!
#3
Posted 24 March 2011 - 09:29 PM
2. E normal.
3. Trepidatul e de la sondele lambda, nu e amestecul corect, deci nu merge rotund motorul. Cu faza cu turometrul nu ştiu ce să zic, se opreşte atât de puţin încât nu prea contează.
4. Depinde, n-ai dat suficiente detalii. Poate e doar vina ta, poate că nu eşti obişnuit cu ambreiajul sau poate că e altă problemă. Simţi vreun şoc atunci când pleci de pe loc? În caz contrar, n-are nimic flanşa de cardan.
Din ce oraş eşti?
#4
Posted 25 March 2011 - 03:33 AM
Sunt 4 sonde, nu 3.
Ralantiul scade anormal.Este posibil sa fie o problema la switch-ul de la ambreiaj.Poti sa vezi cu un tester daca functioneaza corect.
This post has been edited by Bavaria: 25 March 2011 - 03:38 AM
#5
Posted 25 March 2011 - 08:45 AM
http://www.youtube.c...h?v=Z3H9iUv6aV4 in general problema asta apare la rece si daca am consumatori porniti(scaunele incalzite)
in rest face identic ca in clipurile de mai sus la relanti,sa vedem dupa ce se curata regulatorul de relanti si se schimba CCV si toate furtunele de pe acolo ce mai zice.
#6
Posted 25 March 2011 - 04:34 PM
Ciupanezu, on 24 March 2011 - 07:29 PM, said:
2. E normal.
3. Trepidatul e de la sondele lambda, nu e amestecul corect, deci nu merge rotund motorul. Cu faza cu turometrul nu ştiu ce să zic, se opreşte atât de puţin încât nu prea contează.
4. Depinde, n-ai dat suficiente detalii. Poate e doar vina ta, poate că nu eşti obişnuit cu ambreiajul sau poate că e altă problemă. Simţi vreun şoc atunci când pleci de pe loc? În caz contrar, n-are nimic flanşa de cardan.
Din ce oraş eşti?
Uneori se simte un soc cand plec in functie de cat de repede ii dau drumul la ambreiaj.... Nu mi se aprinde check engine insa nu mi se aprinde nici cand pun contactul. Am verificat cu un cluster check sa vad daca e functional si se aprinde deci... e ok cred. Din cate imi amintesc s-a folosit un gutman sau ceva de genu .. Sunt din Brasov poate ma ajuta si pe mine cineva de aici cu un service foarte bun sau cu o diagnoza la motor ..:(/>
Bavaria, on 25 March 2011 - 01:33 AM, said:
Sunt 4 sonde, nu 3.
Ralantiul scade anormal.Este posibil sa fie o problema la switch-ul de la ambreiaj.Poti sa vezi cu un tester daca functioneaza corect.
Nu stiu ce erori apareau doar mi s-a zis ca sondele sunt in avarie... Are 200 000 km . Adevarat sunt 4 sonde. Eu ma gandeam ca poate fi o problema de la sonde faza cu turatiile.
#12
Posted 18 April 2011 - 08:21 PM
#14
Posted 18 April 2011 - 11:28 PM
#16
Posted 19 April 2011 - 11:31 AM
petibv, on 18 April 2011 - 10:23 PM, said:
Sau conectorul (mufa :lol:/> ) de la sonda. Are o garnitura de cauciuc (rubber seal) acolo si este posibil sa se fi nenorocit in timp. Ca urmare umezeala patrunde si posibil sa fie asta cauza..... Am zis posibil, nu cu certitudine :P/>
#18
Posted 23 April 2011 - 12:18 AM
petibv, on 19 April 2011 - 11:33 AM, said:
am schimbat valva pcv , pe langa ea am schimbat si niste furtune care erau gaurite. Acum trage ceva mai bine si merge mai ok. Am sters erorile si dupa paste merg sa vad daca mai apar. E posibil sa fie pe duca debitmetru si astfel baga sondele in avarie. Nu are cine stie ce simptome dar daca nu previn defectiunile e posibil sa apara altele mai grave.
This post has been edited by ebenize: 23 April 2011 - 12:19 AM
#19
Posted 12 September 2012 - 01:41 AM
Observ ca e cam vechi topicul dar totusi vreau sa te intreb daca ai rezolvat problema cu turatia la relanti.
In primul video dat exemplu de tine este chiar masina mea. Problema asta o am de cand am postat acel video si nici pana in ziua de azi nu am reusit sa o rezolv...
Pe tester nu imi da nicio eroare, sondele lambda le-am schimbat (toate 4).
Unii zic ca ar fi normal sa faca asa dar eu din cate imi aduc aminte, de fapt mai mult ca sigur, inainte acul de la turometru cobora imediat.
This post has been edited by Allex: 12 September 2012 - 01:42 AM
#20
Posted 12 September 2012 - 11:21 AM
This post has been edited by ebenize: 12 September 2012 - 11:22 AM