BMW AUTO FORUM: Probleme 320i e46 nfl - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Probleme 320i e46 nfl

#1 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 24 March 2011 - 07:30 PM

Salut. Am deschis acest topic pentru a ma ajuta sa identific problemele mele dar totodata poate sunt folositoare si pentru alti propietari de acest model bmw. De curand am achizitionat un bmw 320i e46 nfl 150cp an 2000 nu tocmai intretinut (s-au bagat filtre ulei benzina si atat) si acum incet incet, incerc sa il aduc intr-o stare cat se poate de buna .. ca doar ca noua nu poate fi adusa dupa atatia ani. Pe langa problema articulatiilor pe fata, flansa cardan si bazait servo mai am si aceste probleme:

1. Am pus-o pe tester si mi-au dat niste erori si anume toate cele 3 sonde Lambda imi apar a fi in avarie. Am verificat catalizatorul si evacuarea la service specializat si totul e in regula. Ce poate fi?
2. Cand o turez treptat dupa 2000rpm se aude un pasait sau fluierat, totodata daca am capota ridicata si opresc motorul se mai aude un pasait scurt timp de cateva secunde. O trage aer fals? valva pcv?
3. Cand o accelerez pe loc, acul de turatii scade cam usor iar cand ajunge pe la 1000 rpm se opreste 1ms apoi continua sa coboare pana pe la 550rpm si urca inapoi la 620rpm gen exemplul acesta, totodata trepideaza masina usor si schimbatorul . http://www.youtube.c...feature=related si asta http://www.youtube.c...h?v=C2XbU_0Gnjg
4. Probabil nu sunt eu obisnuit corespunzator cu ambreiajul dar cand schimb treptele de viteza se balanseaza un pic masina fata-spate (nu tot timpul), poate fi o problema de tampoane mortor, flansa cardan sau trebuie sa imi "reglez" piciorul :)/>)?

Astept pareri/sfaturi din partea celor care cunosc sau au avut de a face cu aceste probleme. Daca va ganditi sa spuneti la rautate "mergi la mecanic", nu o spuneti deoarece am fost la mai multi si fiecare isi da cu parerea numai de dragul de a ciupi banii omului stand cu mainile in san sau creandu-si front de lucru inutil, stim cum sta treaba cu mecanici.

PS: Nu stiu daca are vreun efect problemelor de mai sus dar necesita schimb de ulei si filtre.

Multumesc!

#2 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 24 March 2011 - 07:34 PM

sondele lambda se schimba cel mai probabil au murit,la partea cu fasaitul 99% zic ca e valva PCV,de schimbat vitezele cred ca e vorba de obisnuinta.

#3 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 March 2011 - 09:29 PM

1. Depinde ce tester ai utilizat. Însă sunt mari şanse să fie într-adevăr stricate sondele lambda. Ţi se aprinde şi Check Engine?

2. E normal.

3. Trepidatul e de la sondele lambda, nu e amestecul corect, deci nu merge rotund motorul. Cu faza cu turometrul nu ştiu ce să zic, se opreşte atât de puţin încât nu prea contează.

4. Depinde, n-ai dat suficiente detalii. Poate e doar vina ta, poate că nu eşti obişnuit cu ambreiajul sau poate că e altă problemă. Simţi vreun şoc atunci când pleci de pe loc? În caz contrar, n-are nimic flanşa de cardan.

Din ce oraş eşti?

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 25 March 2011 - 03:33 AM

Spune si despre ce erori este vorba, putin probabil sa fie sondele defecte.Cati km are masina?Vad ca apar diverse valori.
Sunt 4 sonde, nu 3.
Ralantiul scade anormal.Este posibil sa fie o problema la switch-ul de la ambreiaj.Poti sa vezi cu un tester daca functioneaza corect.

This post has been edited by Bavaria: 25 March 2011 - 03:38 AM


#5 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 25 March 2011 - 08:45 AM

eu mai am o problema

http://www.youtube.c...h?v=Z3H9iUv6aV4 in general problema asta apare la rece si daca am consumatori porniti(scaunele incalzite)

in rest face identic ca in clipurile de mai sus la relanti,sa vedem dupa ce se curata regulatorul de relanti si se schimba CCV si toate furtunele de pe acolo ce mai zice.

#6 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 25 March 2011 - 04:34 PM

View PostCiupanezu, on 24 March 2011 - 07:29 PM, said:

1. Depinde ce tester ai utilizat. Însă sunt mari şanse să fie într-adevăr stricate sondele lambda. Ţi se aprinde şi Check Engine?

2. E normal.

3. Trepidatul e de la sondele lambda, nu e amestecul corect, deci nu merge rotund motorul. Cu faza cu turometrul nu ştiu ce să zic, se opreşte atât de puţin încât nu prea contează.

4. Depinde, n-ai dat suficiente detalii. Poate e doar vina ta, poate că nu eşti obişnuit cu ambreiajul sau poate că e altă problemă. Simţi vreun şoc atunci când pleci de pe loc? În caz contrar, n-are nimic flanşa de cardan.

Din ce oraş eşti?


Uneori se simte un soc cand plec in functie de cat de repede ii dau drumul la ambreiaj.... Nu mi se aprinde check engine insa nu mi se aprinde nici cand pun contactul. Am verificat cu un cluster check sa vad daca e functional si se aprinde deci... e ok cred. Din cate imi amintesc s-a folosit un gutman sau ceva de genu .. Sunt din Brasov poate ma ajuta si pe mine cineva de aici cu un service foarte bun sau cu o diagnoza la motor ..:(/>




View PostBavaria, on 25 March 2011 - 01:33 AM, said:

Spune si despre ce erori este vorba, putin probabil sa fie sondele defecte.Cati km are masina?Vad ca apar diverse valori.
Sunt 4 sonde, nu 3.
Ralantiul scade anormal.Este posibil sa fie o problema la switch-ul de la ambreiaj.Poti sa vezi cu un tester daca functioneaza corect.


Nu stiu ce erori apareau doar mi s-a zis ca sondele sunt in avarie... Are 200 000 km . Adevarat sunt 4 sonde. Eu ma gandeam ca poate fi o problema de la sonde faza cu turatiile.

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 March 2011 - 03:40 AM

View Postebenize, on 25 March 2011 - 04:34 PM, said:

Eu ma gandeam ca poate fi o problema de la sonde faza cu turatiile.


Putin probabil.Oricum, nu te apuca sa schimbi sondele numai pe baza unor pareri.

#8 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 26 March 2011 - 09:07 AM

clar nu schimb sondele ... nu arunc cel putin 20 mil asa degeaba..

#9 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 26 March 2011 - 09:38 AM

Probabil că cel mai important ar fi să mergi la cineva cu un tester ca lumea şi care ştie să-l folosească.

#10 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 26 March 2011 - 09:57 AM

pff am sa vad ce pot face...ce gasesc. Daca e cineva care stie service foarte bun in bv, il rog sa posteze aici.

#11 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 April 2011 - 09:05 PM

Ai reusit sa afli ceva?
Service bun in Bv nu pot sa-ti recomand. Eventual daca te ajuta am eu INPA, iar pt interpretare o sa punem rezultatele aici, si poate colegii isi dau seama ce se intampla.

This post has been edited by petibv: 17 April 2011 - 09:08 PM


#12 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 18 April 2011 - 08:21 PM

am fost la un service bun ..si se pare ca valva pcv ( crankcase valve / oil separator) e dusa sau este pe duca. Am comandat-o oem. Urmeaza sa o pun saptamana asta sau cel mult cealalta. Sper sa fie asta problema ... Multi au spus si aici pe forum ca asta ar fi problema insa sa vedem. Va tin la curent.

#13 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 18 April 2011 - 09:23 PM

Eu nu am rezolvat oscilatiile de relanti cu schimbatul PCV. Nici cu debitmetru. Nici cu furtune, etc etc. Acum am ajuns la un stadiu la care am osclatii numai cand ploua. :ph34r:/> . Cred ca urmeaza lambda.

#14 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 18 April 2011 - 11:28 PM

View Postpetibv, on 18 April 2011 - 08:23 PM, said:

Eu nu am rezolvat oscilatiile de relanti cu schimbatul PCV. Nici cu debitmetru. Nici cu furtune, etc etc. Acum am ajuns la un stadiu la care am osclatii numai cand ploua. :ph34r:/> . Cred ca urmeaza lambda.


benzina ai schimbat-o?

#15 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 19 April 2011 - 09:32 AM

O schimb destul de des. ;)/>
Serios vorbind, nu conteaza ca e de mol sau petrom sau omv.

#16 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 19 April 2011 - 11:31 AM

View Postpetibv, on 18 April 2011 - 10:23 PM, said:

am osclatii numai cand ploua. :ph34r:/> . Cred ca urmeaza lambda.

Sau conectorul (mufa :lol:/> ) de la sonda. Are o garnitura de cauciuc (rubber seal) acolo si este posibil sa se fi nenorocit in timp. Ca urmare umezeala patrunde si posibil sa fie asta cauza..... Am zis posibil, nu cu certitudine :P/>

#17 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 19 April 2011 - 12:33 PM

Cat de curand ma duc si fac un 'diving' in compartimentul motor. :P/>

#18 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 23 April 2011 - 12:18 AM

View Postpetibv, on 19 April 2011 - 11:33 AM, said:

Cat de curand ma duc si fac un 'diving' in compartimentul motor. :P/>



am schimbat valva pcv , pe langa ea am schimbat si niste furtune care erau gaurite. Acum trage ceva mai bine si merge mai ok. Am sters erorile si dupa paste merg sa vad daca mai apar. E posibil sa fie pe duca debitmetru si astfel baga sondele in avarie. Nu are cine stie ce simptome dar daca nu previn defectiunile e posibil sa apara altele mai grave.

This post has been edited by ebenize: 23 April 2011 - 12:19 AM


#19 User is offline   Allex Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 21-April 10
  • Car:BMW E46

Posted 12 September 2012 - 01:41 AM

Salut ebenize!
Observ ca e cam vechi topicul dar totusi vreau sa te intreb daca ai rezolvat problema cu turatia la relanti.
In primul video dat exemplu de tine este chiar masina mea. Problema asta o am de cand am postat acel video si nici pana in ziua de azi nu am reusit sa o rezolv...
Pe tester nu imi da nicio eroare, sondele lambda le-am schimbat (toate 4).
Unii zic ca ar fi normal sa faca asa dar eu din cate imi aduc aminte, de fapt mai mult ca sigur, inainte acul de la turometru cobora imediat.

This post has been edited by Allex: 12 September 2012 - 01:42 AM


#20 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 12 September 2012 - 11:21 AM

Salut.. Am schimbat si debitmetrul ce e drept cu unul Aftermarket de pe ebay si face tot la fel insa eu am erori pe sonde lambda. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu sunt defecte insa ele inregistreaza ca ar fi ceva in neregula dupa ardere si ca ar trebui sa ii fac o curatare cu aditivi de combustibil. La sfarsitul lunii o sa ii cumpar niste metabond megalene si vad ce se intampla. La mine nici nu trage calumea uneori se mai ineaca dar foarte rar oscileaza turatiile. As fi dat vina pe sonde dar consumul este exact ca cel din carte deci...

This post has been edited by ebenize: 12 September 2012 - 11:22 AM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users