BMW AUTO FORUM: Vand BMW E34 525 TDS - inmatriculat Austria - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa auto/moto
Page 1 of 1

Vand BMW E34 525 TDS - inmatriculat Austria 1994, Manual, Sedan

#1 User is offline   Dany_Arad Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 03-July 11

Posted 03 July 2011 - 08:32 AM

Vand BMW E34 525 TDS - neinmatriculat in ROMANIA

Masina e inmatriculata in Austria (este pe numele unchiului meu), are asigurare si inspectie tehnica valabila, dar o vand fara acte si numere de inmatriculare - deci teoretic se vinde pentru dezmembrare, recarosare, se vinde cuiva care vrea motorul si cutia de viteze, etc.

MASINA SE VINDE INTREAGA, NU DEZMEMBREZ NIMIC (din lipsa de spatiu - nu am unde sa o depozitez si sa incep sa o vand pe bucati).

Deoarece cu masina se poate circula fara probleme, pot sa asigur transport pe roti pe o distanta de aprox. 200 de km cu plecare din Arad.

Date despre masina: VIN GK35646
Stare de functionare : BUNA (masina are ultima inspectie tehnica facuta in luna noiembrie 2010 in Austria - a trecut fara probleme. Pentru cine intreaba cum a trecut testele cu problemele de tinichigerie, va pot spune ca in Austria nu se leaga de aspectul exterior, decat in cazurile grave, gen se vede prin podeaua masinii - nu este cazul la masina aceasta).
KM: 421.000

Alte detalii: jante BORBET Style A 17", cauciucuri GoodYear de iarna in stare buna, 235/45/17. Am si 4 cauciucuri de vara aceeasi dimensiune, 2 Hankook - folosite si 2 Made in China utilizate 2.000 de KM (au fost luate de urgenta din Italia in 2009, am facut pana pe autostrada la ambele roti spate - am prins niste suruburi si am facut varza cauciucurile Hankook care erau set cu cele de fata).
Jantele sunt echilibrate, nu sunt sudate, crapate. Au fost indreptate 1 singura data, vara trecuta (cel putin in ultimii 3 ani de cand le am eu).

Defecte:
Probleme de tinichigerie - se pot vedea in poze. In plus fata de ce se vede in poze, capota de portbagaj este "terminata" si suportii de bara spate sunt "terminati".
Bara de protectie spate este "sparta" in partea stanga, lateral. Am alta capota portbagaj (cu tot cu telescoape) si alta bara cu tot cu suporti in stare buna, fara rugina, dar nu am apucat sa le montez.
Geamul de la sofer nu coboara - posibil motoras defect.
Aerul conditionat nu functioneaza - radiatorul de clima este spart (am radiator nou-nout in cutie, nu am apucat sa-l montez - il pot vinde si acela, dar doar cu masina sau ulterior)
Bieleta antiruliu fata stanga - bate la gropi si denivelari scurte, gen linii de tramvai)
O bucsa de la puntea spate - din cand in cand se aude un zgomot cand franez, se aude pe partea stanga in spate.
Placutele de frana fata - se apropie de final - mai merg, nu sunt fier pe fier, dar nu o mai duc foarte mult.

Probleme la motor: intinzatorul de la cureaua de accesorii face putina galagie (scartait), din cand in cand, la relanti, motorul are o mica fluctuatie de turatie, fara sa se opreasca sau sa influenteze functionarea, mersul cu masina (din cate stiu eu este o boala a pompelor de injectie de la TDS - se uzeaza un senzor - dar nu pot sa garantez 100% ca acesta este defectul - pe tester nu a aparut nimic, desi am testat-o in mai multe locuri).

Masina este la mine din noiembrie 2007, cand am luat-o avea 368.000 de KM. Schimburile de ulei si filtre l-am facut intotdeauna la intervale de 10.000 de KM (ulei Castrol Magnatec Diesel 5W40 si filtre MANN).
Interiorul este in stare buna (se vede ca masina are 17 ani, dar nu am scaune, fete de usi rupte, plasticuri rupte, etc).
Ca dotari pot sa enumar: ABS, diferential autoblocant, 2 AIRBAG-uri, inchidere centralizata cu telecomanda (am toate cele 4 chei ale masinii), trim-uri de lemn, cotiera spate, sac de schiuri, perdeluta spate, etc.

Sistem audio: unitate radio-cd cu mp3 Pioneer 5000UB (am luat acest model pentru posibilitatea de setare a culorilor atat la afisaj cat si la butoane in 10 culori, printre care si AMBER ca la ceasurile de bord si pentru ca are cablu de USB prin spate si pot sa tin Memory Stick-ul in torpedou), amplificator Grunding 2x120 W sau 4x60 W sinus, tub de bas Raveland 120W.

Masina se poate vedea in Arad.

Pretul: 850 EURO negociabil (cu tot ce am enumerat mai sus: masina, roti, radiator de clima de schimb, capota portbagaj si bara spate de schimb, sistem audio)

Sau variante:

Doar masina: 500 EURO (pot sa o duc pe roti si sa-mi iau rotile)

Jantele cu cele 2 seturi de cauciucuri: 250 EURO (nu se vand separat decat daca se da masina)

Sistemul audio : 120 EURO (se poate da si separat)

Radiator de clima nou-nout, in cutie: 140 EURO (momentan se vinde doar cu masina, dar daca il doreste cineva neaparat, discutam)

Sunt dispus la negociere in functie de oferte.

Daca cineva doreste sa cumpere masina pentru a o inmatricula pe Bulgaria, cred ca se poate rezolva, dar trebuie sa trimit numerele si CIV-ul masinii in Austria pentru radiere si pentru intocmirea contractului de Vanzare-cumparare direct cu viitorul proprietar - cred ca dureaza vreo 10 zile dus-intors actele - se poate lua in calcul si aceasta varianta.

Contact: telefon 0745004366
E-mail: babau_dan@yahoo.com

Mai mentionez inca o data: NU DEZMEMBREZ, MASINA SE VINDE INTREAGA.

Attached File(s)


This post has been edited by Dany_Arad: 03 July 2011 - 08:33 AM


#2 User is offline   Dany_Arad Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 03-July 11

Posted 21 July 2011 - 12:01 PM

Masina s-a vandut, se poate inchide.
Multumesc.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users