Eroare P0170
#22
Posted 09 July 2011 - 03:22 PM
O sa vad cand o pernesc de dimineata, si nu are timp sa se incalzeasca nici atat.\
Intrebare capcana: cine este si ce face disitnsul de la pozitia 13 din link: http://realoem.com/b...065&hg=11&fg=35 . L-am scos partial din greseala, initial am crezut ca acolo este senzorul de temperatura, si am gasit doua fire, si o mazga ciudata, albuie, nu vreau sa intru in prea multe detalii despre consistenta. :ph34r:/>
#24
Posted 09 July 2011 - 08:55 PM
petibv, on 09 July 2011 - 04:22 PM, said:
Intrebare capcana: cine este si ce face disitnsul de la pozitia 13
Raspuns si mai capcana: Ce cauti acolo?
PS: Ce senzor ai schimbat?
#27
Posted 10 July 2011 - 11:19 AM
O sa fac screenshoturile curand, numai sa scap de virusii de laptop.
#28
Posted 10 July 2011 - 10:22 PM
Nu am verificat insa la E46.
Informatia vine pe CAN-bus, dupa cum arata diagrama, deci este putin probabil sa fie deconectat bus-ul de la bord, deoarece atunci bordului i-ar lipsi si alte informatii+ ca ar fi erori in bord.
Verifica cum functioneaza becul la alt M43, poate cineva de pe forum are si iti spune.
Am gasit si niste poze cu informatiile pe care ar fi bine sa le postezi.
Attached File(s)
#29
Posted 15 July 2011 - 09:21 AM
Erori:(cu INPA, DISul momentan si-a dat demisia :(/> )
141 - lambda regulation control range block - 1 eroare
171 - Pruefung Kraftstoff-Versorgungssistem - 3 erori
115 - control grid, contolled cooling - 1 eroare
Voltajul lambdelor nu se schimba, sta la 0,47, eventual, foarte rar 0.48.
Attached File(s)
#30
Posted 16 July 2011 - 12:53 AM
Ai probleme cu termostatul sau nu era incalzit suficient motorul?Ai spus ca erau probleme si la mufa de la termostat.
Eu as schimba sonda lambda mai intai, incepe cu cea din fata catalizatorului.Daca dai cu spray in admisie sonda reactioneaza?Poti sa incerci daca nu ai incercat.
Valorile la smooth running cred ca sunt cam mari.De fapt nu cred, sunt mari.
Verifica presiunea de benzina.Injectoarele pot fi si ele cauza.Daca ai de unde ar fi bine sa pui altele de proba, de preferat de la un motor care functioneaza normal, nu sh.Bujiile sunt ok, sunt schimbate?
Dupa aia, daca nu se schimba nimic nu ar strica sa verifici compresia si sa faci un leak down test.
#31
Posted 17 July 2011 - 11:12 AM
Injectoarele ar trebui sa fie ok, cand le-am dus la curatat au fost verificate, si sunt in parametri.
Bujiile sunt cam vechiute, cand am adus-o avea bosch-uri, cu care mergea ok, cum am ajuns acasa le-am schimbat (champion), acum am pus inapoi boschurile vechi dar nici o diferenta. Trebuie sa fac schimbul de ulei, atunci pun NGKuri, si prima lambda.
Presiunea din rampa: cu ce fel de manometru sa-l verific? Cel hidraulic (adica cu care se masoara presiunea de ulei din dif utilaje)? Sau e manometru special pentru asta? O sa verific si compresia la schimbul de bujii/ulei. Noroc ca am cu ce. :D/>
Leak down test? :ph34r:/> :blink:/> . De testul asta nu am auzit. :unsure:/>
#32
Posted 17 July 2011 - 01:34 PM
petibv, on 17 July 2011 - 12:12 PM, said:
Se masoara pierderile de presiune dupa ce este adus pistonul in PMS cu ambele supape inchise, iar printr-o piesa speciala care se monteaza in locul bujiei, se injecteaza aer comprimat la o presiune de aprox.6 bar. Piesa asta are montat un manometru pe ea si indica pierderile care se clasifica cam asa:
- mai mic sau egal cu 10% pierderi inseamna ca motorul este foarte OK
- pana la 20% hai max. 30% cu indulgenta :lol:/> inseamna ca ai un motor in conditii acceptabile.
- daca este peste 30% inseamna ca motorul are probleme destul de serioase.
Ca si actiuni complementare in timpul acestui test, daca auzi fasait in evacuare inseamna ca supapa de evacuare la cilindrul testat nu etanseaza corect si asemenator pentru supapa de admisie cand fasaie in admisie. Daca se aude pe furtunul care iese din capacul chiulasei si care intra in PCV, inseamna ca segmentii sunt uzati.
Se repeta la fiecare cilindru in parte.
Bafta si succesuri spectaculoase :lol:/> :lol:/>
#34
Posted 17 July 2011 - 03:01 PM
petibv, on 17 July 2011 - 03:29 PM, said:
Cum unde? La tine la firma. Pai tu repari super-tractoare si nu esti capabil sa faci chestia asta?...Ce e mare lucru sa faci o reductie M14 x 1.25 pe unde bagi aerul presurizat si pe care sudezi o alta unde sa pui manometrul? Compresor ai asa ca e simplu...
Dar daca poti, schimba sonda aia si daca nici asa nu se rezolva cum vrei tu, mergi mai departe cu testul asta...Cel putin ai sonda noua apoi...Glumesc :lol:/>
#35
Posted 17 July 2011 - 03:10 PM
Oricum daca ma gandesc logic e putin probabil ca sonda aia sa fi fost schimbat vreodata. Pana la 120k, sigur nu ca a fost la BMW serviceul, intre 120k si 184k (cred ca in mod normal se schimba la 160k)putin probabil, iar dupa 184k sigur nu, ca a fost la mine deja.
#37
Posted 17 July 2011 - 06:51 PM
petibv, on 17 July 2011 - 02:29 PM, said:
Compresia si leak down test trebuie sa le iei la urma, dupa ce ai epuizat celelalte teste.
Orice service auto trebuie sa aiba asa ceva deoarece nu poti sa dai un diagnostic corect fara un leak down test.Numai testul de compresie nu este suficient.