BMW AUTO FORUM: Eroare P0170 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Eroare P0170

#21 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 09 July 2011 - 12:55 PM

Chek engine nu este aprins. Nu a fost niciodata. Bec este, lipit banda peste nu, la testul de bord se aprinde, in rest nu.
Mai tarziu o sa schimb senzorul, astept sa nu bata soarele pe masina.

#22 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 09 July 2011 - 03:22 PM

Am schimbat senzorul, am facut si un test (cat de concludent este la 32 de grade nu situ), cum am dat cheie am si pornit cu ea, si nu a dat in nas.
O sa vad cand o pernesc de dimineata, si nu are timp sa se incalzeasca nici atat.\

Intrebare capcana: cine este si ce face disitnsul de la pozitia 13 din link: http://realoem.com/b...065&hg=11&fg=35 . L-am scos partial din greseala, initial am crezut ca acolo este senzorul de temperatura, si am gasit doua fire, si o mazga ciudata, albuie, nu vreau sa intru in prea multe detalii despre consistenta. :ph34r:/>

#23 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 July 2011 - 08:52 PM

Pai ala este termostatul.

#24 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 09 July 2011 - 08:55 PM

View Postpetibv, on 09 July 2011 - 04:22 PM, said:

Am schimbat senzorul, am facut si un test (cat de concludent este la 32 de grade nu situ), cum am dat cheie am si pornit cu ea, si nu
Intrebare capcana: cine este si ce face disitnsul de la pozitia 13

Raspuns si mai capcana: Ce cauti acolo?
PS: Ce senzor ai schimbat?

#25 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 10 July 2011 - 03:12 AM

View PostDanS, on 09 July 2011 - 08:55 PM, said:

Raspuns si mai capcana: Ce cauti acolo?
PS: Ce senzor ai schimbat?


Pai desi nu trebuia, din intamplare am ajuns acolo.
Sezorul de temperatura l-am schimbat. Ca de obicei, degeaba.

#26 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 July 2011 - 03:15 AM

Nu inteleg care este treaba cu check engine.Trebuie sa se aprinda la eroarea aia.Ciudat.

#27 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 10 July 2011 - 11:19 AM

Nu stiu. Masina am adus-o eu din germania, am luat-o de la neamt, kilometrii par sa fie reali (judecand din uzura interiorului, toate calculatoarele inregistreaza aceeasi nr de kilometri, acelasi vin, si ultima inregistrare de dealer din 2006 la 120k, eu am luat o la 184). Ma gendesc ca nu este prea probabil sa fie umblat becul. Daca este umblat cum imi pot da seama?
O sa fac screenshoturile curand, numai sa scap de virusii de laptop.

#28 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 July 2011 - 10:22 PM

Nu stiu ce sa zic.Becul trebuie sa se aprinda obligatoriu cand pui contactul.Stiu ca la unele modele poti sa codifici bordul astfel incat sa ignore comanda DME-ului de a aprinde check engine.
Nu am verificat insa la E46.
Informatia vine pe CAN-bus, dupa cum arata diagrama, deci este putin probabil sa fie deconectat bus-ul de la bord, deoarece atunci bordului i-ar lipsi si alte informatii+ ca ar fi erori in bord.
Verifica cum functioneaza becul la alt M43, poate cineva de pe forum are si iti spune.
Am gasit si niste poze cu informatiile pe care ar fi bine sa le postezi.

Attached File(s)

  • Attached File  3.JPG (68.16K)
    Number of downloads: 27
  • Attached File  1.JPG (79.47K)
    Number of downloads: 30
  • Attached File  4.JPG (34.91K)
    Number of downloads: 15
  • Attached File  2.JPG (72.59K)
    Number of downloads: 27


#29 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 15 July 2011 - 09:21 AM

Dupa inca o testare, am ajuns la urmatoarele:
Erori:(cu INPA, DISul momentan si-a dat demisia :(/> )
141 - lambda regulation control range block - 1 eroare
171 - Pruefung Kraftstoff-Versorgungssistem - 3 erori
115 - control grid, contolled cooling - 1 eroare

Voltajul lambdelor nu se schimba, sta la 0,47, eventual, foarte rar 0.48.

Attached File(s)

  • Attached File  4.JPG (76.75K)
    Number of downloads: 19
  • Attached File  3.JPG (103.47K)
    Number of downloads: 14
  • Attached File  2.JPG (91.26K)
    Number of downloads: 14
  • Attached File  1.JPG (102.97K)
    Number of downloads: 15


#30 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 16 July 2011 - 12:53 AM

Pai merge destul de prost motorul tau.Asa sta tot timpul ralantiul la 905rpm?Vad ca este la 55C, insa tot mi se pare cam mult.La 90-100C sta la fel?
Ai probleme cu termostatul sau nu era incalzit suficient motorul?Ai spus ca erau probleme si la mufa de la termostat.
Eu as schimba sonda lambda mai intai, incepe cu cea din fata catalizatorului.Daca dai cu spray in admisie sonda reactioneaza?Poti sa incerci daca nu ai incercat.
Valorile la smooth running cred ca sunt cam mari.De fapt nu cred, sunt mari.
Verifica presiunea de benzina.Injectoarele pot fi si ele cauza.Daca ai de unde ar fi bine sa pui altele de proba, de preferat de la un motor care functioneaza normal, nu sh.Bujiile sunt ok, sunt schimbate?
Dupa aia, daca nu se schimba nimic nu ar strica sa verifici compresia si sa faci un leak down test.

#31 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 July 2011 - 11:12 AM

Motorul nu era incalzit, a stat vreo 2 - 3 ore dupa ce am mers cu ea, si atunci am facut screenshoturile. In mod normal am relantiul pe la 800 - 820. LA termostat in principiu nu am probleme, nu incalzeste apa, si iarna se comporta ok, doar ca am desfacut din intamplare mufa, si era acolo o substanta albuie, cleioasa.
Injectoarele ar trebui sa fie ok, cand le-am dus la curatat au fost verificate, si sunt in parametri.
Bujiile sunt cam vechiute, cand am adus-o avea bosch-uri, cu care mergea ok, cum am ajuns acasa le-am schimbat (champion), acum am pus inapoi boschurile vechi dar nici o diferenta. Trebuie sa fac schimbul de ulei, atunci pun NGKuri, si prima lambda.

Presiunea din rampa: cu ce fel de manometru sa-l verific? Cel hidraulic (adica cu care se masoara presiunea de ulei din dif utilaje)? Sau e manometru special pentru asta? O sa verific si compresia la schimbul de bujii/ulei. Noroc ca am cu ce. :D/>

Leak down test? :ph34r:/> :blink:/> . De testul asta nu am auzit. :unsure:/>

#32 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 17 July 2011 - 01:34 PM

View Postpetibv, on 17 July 2011 - 12:12 PM, said:

Leak down test? :ph34r:/> :blink:/> . De testul asta nu am auzit. :unsure:/>

Se masoara pierderile de presiune dupa ce este adus pistonul in PMS cu ambele supape inchise, iar printr-o piesa speciala care se monteaza in locul bujiei, se injecteaza aer comprimat la o presiune de aprox.6 bar. Piesa asta are montat un manometru pe ea si indica pierderile care se clasifica cam asa:
- mai mic sau egal cu 10% pierderi inseamna ca motorul este foarte OK
- pana la 20% hai max. 30% cu indulgenta :lol:/> inseamna ca ai un motor in conditii acceptabile.
- daca este peste 30% inseamna ca motorul are probleme destul de serioase.
Ca si actiuni complementare in timpul acestui test, daca auzi fasait in evacuare inseamna ca supapa de evacuare la cilindrul testat nu etanseaza corect si asemenator pentru supapa de admisie cand fasaie in admisie. Daca se aude pe furtunul care iese din capacul chiulasei si care intra in PCV, inseamna ca segmentii sunt uzati.
Se repeta la fiecare cilindru in parte.
Bafta si succesuri spectaculoase :lol:/> :lol:/>



#33 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 July 2011 - 02:29 PM

Mersi Dan! Nu stiu unde pot sa fac testul asta. Si parca nici nu tin mortis sa-l fac... :(/> . O sa ajung sa schimb chiuloase si segmenti :)/>).

#34 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 17 July 2011 - 03:01 PM

View Postpetibv, on 17 July 2011 - 03:29 PM, said:

Mersi Dan! Nu stiu unde pot sa fac testul asta. Si parca nici nu tin mortis sa-l fac... :(/> . O sa ajung sa schimb chiuloase si segmenti :)/>).

Cum unde? La tine la firma. Pai tu repari super-tractoare si nu esti capabil sa faci chestia asta?...Ce e mare lucru sa faci o reductie M14 x 1.25 pe unde bagi aerul presurizat si pe care sudezi o alta unde sa pui manometrul? Compresor ai asa ca e simplu...
Dar daca poti, schimba sonda aia si daca nici asa nu se rezolva cum vrei tu, mergi mai departe cu testul asta...Cel putin ai sonda noua apoi...Glumesc :lol:/>

#35 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 July 2011 - 03:10 PM

Cred ca o sa schimb sonda. In cel mai rau caz o sa-l adaug la capitolul 'schimbat preventiv degeaba' langa celelelate :)/>).
Oricum daca ma gandesc logic e putin probabil ca sonda aia sa fi fost schimbat vreodata. Pana la 120k, sigur nu ca a fost la BMW serviceul, intre 120k si 184k (cred ca in mod normal se schimba la 160k)putin probabil, iar dupa 184k sigur nu, ca a fost la mine deja.

#36 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 17 July 2011 - 03:54 PM

View Postpetibv, on 17 July 2011 - 04:10 PM, said:

cred ca in mod normal se schimba la 160k

nu

#37 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 July 2011 - 06:51 PM

View Postpetibv, on 17 July 2011 - 02:29 PM, said:

Mersi Dan! Nu stiu unde pot sa fac testul asta. Si parca nici nu tin mortis sa-l fac... :(/> . O sa ajung sa schimb chiuloase si segmenti :)/>).



Compresia si leak down test trebuie sa le iei la urma, dupa ce ai epuizat celelalte teste.
Orice service auto trebuie sa aiba asa ceva deoarece nu poti sa dai un diagnostic corect fara un leak down test.Numai testul de compresie nu este suficient.

#38 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 July 2011 - 11:02 PM

M-am pregatit sufleteste, si o sa schimb lambda si bujii. Dar nu sapt viitoare. :D/> Saptamana viitoare e relax, cu masina trasa pe dreapta.

Pana atunci, multumesc pentru sfaturi!

This post has been edited by petibv: 17 July 2011 - 11:03 PM


  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users