BMW AUTO FORUM: urgent - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

urgent martor bord

#1 User is offline   savu Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 15-July 11
  • Location:Targu Jiu
  • Car:bmw 318i

Posted 15 July 2011 - 10:09 PM

mi s-a aprins si mie un martor in bord in forma de motoras galben cred ca de la catalizator dar nush sigur,poate sa-mi zica si mie cineva va rog ce semnifica sau de ce s-a aprins?

#2 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 15 July 2011 - 11:55 PM

Un singur topic ajunge.

Mulţumesc de înţelegere!

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 16 July 2011 - 12:42 AM

Trebuie sa te duci la un tester.Este vorba despre check engine si nimeni nu poate sa ghiceasca de ce s-a aprins.

#4 User is offline   savu Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 15-July 11
  • Location:Targu Jiu
  • Car:bmw 318i

Posted 16 July 2011 - 09:58 AM

ok.ms frumos

mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain

#5 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 16 July 2011 - 11:09 AM

View Postsavu, on 16 July 2011 - 10:58 AM, said:

mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!

Este foarte posibil sa fie de la debitmetru. Deasemeni ca si cauze ar fi aerul fals, valva PCV si/sau furtunul care pleaca de la ea (de obicei se aude un fasait la oprirea motorului si care nu trebuie sa depaseasca sa zicem max. 3 secunde..daca este mai lung sau se aude sa zicem la ralanti, nu este prea ok), sonda lambda din fata cat, presiunea in instalatia de alimentare, canistra de purjare (EVAP), injectoare...
Siguranta o capeti numai dupa o diagnoza corespunzatoare si interpretarea rezultatelor dupa urmarea unor proceduri standard.
Verifica intai vizual toate furtunele de vacuum si chiar si cotul ala gros si gofrat de cauciuc dintre debitmetru si corpul de acceleratie, bujiile si fisele.
Un test asa cum ti-am mai spus este totusi edificator.

#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 July 2011 - 01:54 AM

View Postsavu, on 16 July 2011 - 09:58 AM, said:

ok.ms frumos

mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain


Nu are treaba cu uleiul daca este vorba despre check engine light.
Este ciudat sa se stinga becul dupa 5-10 secunde.Daca problema dispare atunci becul se stinge la urmatoarea pornire a motorului si asta numai in cazul anumitor erori.Este posibil sa fie debitmetrul, insa becul nu trebuia sa se stinga dupa 5-10 secunde.
Verifica totusi ce erori apar.


ps

Poate este totusi vorba despre matorul care indica nivelul de ulei, ala poate sa dispara dupa cateva secunde.
Pune si tu o poza.Ar fi bine sa verifici si nivelul uleiului/antigelului.Cred ca nu este totusi vorba despre check engine.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users