mi s-a aprins si mie un martor in bord in forma de motoras galben cred ca de la catalizator dar nush sigur,poate sa-mi zica si mie cineva va rog ce semnifica sau de ce s-a aprins?
Page 1 of 1
urgent martor bord
#4
Posted 16 July 2011 - 09:58 AM
ok.ms frumos
mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain
mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain
#5
Posted 16 July 2011 - 11:09 AM
savu, on 16 July 2011 - 10:58 AM, said:
mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!
Este foarte posibil sa fie de la debitmetru. Deasemeni ca si cauze ar fi aerul fals, valva PCV si/sau furtunul care pleaca de la ea (de obicei se aude un fasait la oprirea motorului si care nu trebuie sa depaseasca sa zicem max. 3 secunde..daca este mai lung sau se aude sa zicem la ralanti, nu este prea ok), sonda lambda din fata cat, presiunea in instalatia de alimentare, canistra de purjare (EVAP), injectoare...
Siguranta o capeti numai dupa o diagnoza corespunzatoare si interpretarea rezultatelor dupa urmarea unor proceduri standard.
Verifica intai vizual toate furtunele de vacuum si chiar si cotul ala gros si gofrat de cauciuc dintre debitmetru si corpul de acceleratie, bujiile si fisele.
Un test asa cum ti-am mai spus este totusi edificator.
#6
Posted 17 July 2011 - 01:54 AM
savu, on 16 July 2011 - 09:58 AM, said:
ok.ms frumos
mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain
mi-a zis cineva ca ar fi debitmetru de aer!!!martorul asta statea aprins cand puneam contactul si se stingea dupa VREO 5-10 SECUNDE DUPA CE PORNEAM MOTORUL!!!sper sa nu aibe treaba cu uleiul ca nu l-am schimbat! am luat masina de curand si am uleiul in portbagaj nu am apucat sa-l schimb!!!din cate stiu uleiul are martorul lui!!!poate sa imi de-a si mie cineva niste detalii pls!!! ms fain
Nu are treaba cu uleiul daca este vorba despre check engine light.
Este ciudat sa se stinga becul dupa 5-10 secunde.Daca problema dispare atunci becul se stinge la urmatoarea pornire a motorului si asta numai in cazul anumitor erori.Este posibil sa fie debitmetrul, insa becul nu trebuia sa se stinga dupa 5-10 secunde.
Verifica totusi ce erori apar.
ps
Poate este totusi vorba despre matorul care indica nivelul de ulei, ala poate sa dispara dupa cateva secunde.
Pune si tu o poza.Ar fi bine sa verifici si nivelul uleiului/antigelului.Cred ca nu este totusi vorba despre check engine.
Page 1 of 1