BMW AUTO FORUM: Transplant motor E39 Nfl 1996 ! - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Transplant motor E39 Nfl 1996 ! M52b20 cu M52B28TU .. cateva nelamuriri

#1 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 21 July 2011 - 02:09 AM

Situatia e asa :

Masina mea are M52B20 destul de obosit , si daca nu era tot il schimbam :lol:/> . Initial am gasit un M52B25 cel de 170 cai de pe o masina din 1998 dar mai am o oferta la un M52B28TU !!

Stiu ca cel dubluvanos e mai greu de montat din cauza instalatiei electrice dar lasam deoparte asta , am alte nelamuriri :lol:/>

Cum e cu cardanul si diferentialul ? Trebuie schimbate neaparat ? Stiu ca franele trebuie fiind mai mari ale mele .

Cutia mea e getrag cumva ? Cea de pe motorul care vreau sa-l iau e ZF sigur dar intrebarea mea e .. pot pune motorul (M52B28TU) si cutia lui direct pe cardanul meu ?

Stiu si toata istoria cu M52 ul ca e vechi ca Nikasil..etc dar nu vreau sa dau 2000 e pe un M54 ..cel putin nu acum !!



Orice idei sunt binevenite ! Mersi !

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 21 July 2011 - 09:00 AM

Nu sunt sigur de cardan, trebuie verificat pe realoem, dar diferenţialul trebuie schimbat neapăat, altfel nu vei obţine performanţe maxime.

#3 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 22 July 2011 - 12:59 AM

O sa ma uit pe realoem sa vad ce-i cu cardanul .

#4 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 17 August 2011 - 01:32 AM

Ceva pareri ? :ph34r:/>

#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 18 August 2011 - 03:13 AM

Daca este vroba despre acelasi motor si doar difera capacitatea cilindrica nu cred ca e mare problema.
Pentru cutie, cardan si diferential cel mai bine este sa te uiti pe real oem cu ambele serii de caroserie, sau macar anii de fabricatie.
Cu franele nu mi-as face mari probleme, diferenta de putere nu este chiar asa de mare.
Mai bine o vinzi, pui ceva bani si cumperi alta care iti place.Improvizatiile astea nu ies tot timpul bine.

#6 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 18 August 2011 - 06:07 PM

N-o vand ca a mancat multi bani si nu cred ca iau nici 4000 e pe ea :lol:/> Decat sa o dau in banii aia si sa mai pun eu 3000-4000 e ca sa iau un facelift bun in care cine stie cati bani mai intra ..mai bine raman cu asta ca o cunosc si stiu ce piese am bagat in ea pana acum !


Inca nu stiu care motor il voi lua .. depinde cum ma inteleg la bani ! Prefer sa-l iau de la cineva care e capabil sa-l monteze ! in cel mai rau caz cumpar o masina completa si iau ce trebuie de pe ea !

E mai greu cu seria de caroserie ca masina aia a avut deja 3 motoare :lol:/> acum pune un 4.4 i pe ea ..de aia vinde 2.8 ul ! O sa vad cum si ce fac !

This post has been edited by sax: 18 August 2011 - 06:09 PM


#7 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:pending

Posted 18 August 2011 - 06:19 PM

Vrei să iei 2.8-ul de la inga?

#8 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 19 August 2011 - 01:40 AM

Ala ar fii unul din planurile mele dar el cere un pret pe tot pachetul (motor, cutie, cardan, diferential , frane , evacuare) plus manopera la cineva in TM ( TM = mai scump decat oriunde altundeva :lol:/> )! In felul asta imi iese prea mult si prea complicat + masina blocata prea multe zile !

Eu prefer un motor din anul 1998 maxim care e plug&play :lol:/> :lol:/> A lui e dubluvanos din 2000 si e mai greu de montat = manopera scumpa si complicata !

MAi am o oferta la un motor de pe un 523i care e pomana la pret si rezolv montatul dar trebuie sa-l probez inainte sa nu fie mort :huh:/>

Pana la inceputul lui decembrie ma decid .. mai vad ce mai gasesc ... cum vin in tara vreau sa pun motorul pe masina !!


Oricum la cardan + diferential si frane nu vreau sa ma bag ca nu-i nevoie !! Doar motorul + cutia !

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users