Page 1 of 1
suspensie sport o parere, va rog...
#1
Posted 29 July 2011 - 06:11 PM
Salutare,
Intrucat sunt nevoit sa schimb suspensia stock la masina (e46, 320d, 2004) si am in prezent undeva la 600 eur la dispozitie pentru asta, am hotarat sa pun un kit de suspensie sport. Am tot cautat, m-am gandit, m-am razgandit si intr-un final am ramas la 2 variante, intre care nu ma pot totusi hotara:
1. H&R Touring Cup Kit, coborare 35/20
2. KW Suspension Kit, coborare 40/30
Apelez la voi sa ma ajutati cu cateva pareri in ceea ce priveste cele 2 variante. KW am inteles ca au avut ceva pb de fiabilitate la variantele fixe, insa s-ar fi rezolvat in ultima perioada. Despre HR nu stiu mare lucru, in afara de faptul ca ar fi de calitate, insa parca mi se pare putin cam mare diferenta intre coborarea fata / spate.
Ce mi-ati recomanda sa aleg?
Multumesc anticipat!
Intrucat sunt nevoit sa schimb suspensia stock la masina (e46, 320d, 2004) si am in prezent undeva la 600 eur la dispozitie pentru asta, am hotarat sa pun un kit de suspensie sport. Am tot cautat, m-am gandit, m-am razgandit si intr-un final am ramas la 2 variante, intre care nu ma pot totusi hotara:
1. H&R Touring Cup Kit, coborare 35/20
2. KW Suspension Kit, coborare 40/30
Apelez la voi sa ma ajutati cu cateva pareri in ceea ce priveste cele 2 variante. KW am inteles ca au avut ceva pb de fiabilitate la variantele fixe, insa s-ar fi rezolvat in ultima perioada. Despre HR nu stiu mare lucru, in afara de faptul ca ar fi de calitate, insa parca mi se pare putin cam mare diferenta intre coborarea fata / spate.
Ce mi-ati recomanda sa aleg?
Multumesc anticipat!
#5
Posted 01 August 2011 - 12:12 PM
EQB, on 29 July 2011 - 08:48 PM, said:
Poti sa iei in considerare si Koni Sport.
Sincer sa fiu nu stiu nimic mai despre ele. As vrea sa rezolv insa cat mai repede ca deja o lungesc de ceva vreme, motiv pentru care n-as mai lua-o de la capat cu alta varianta.
dani3lll, on 31 July 2011 - 12:53 AM, said:
KW are un nume totusi in suspensii.
H&R sunt foarte ok insa arcurile sunt un pic cam tari(dure)
eu recomand KW la banii acestia sau gandeste-te bine si la o varianta de la bilstein
H&R sunt foarte ok insa arcurile sunt un pic cam tari(dure)
eu recomand KW la banii acestia sau gandeste-te bine si la o varianta de la bilstein
Am mai auzit de la cineva ca HR sunt putin cam dure, insa din cate am citit, varianta Touring (spre deosebire de cea Sport) n-ar fi chiar asa - facea AlexRosiu la un moment dat un review pentru ele, cand a pus pe e46 si zicea ca ar fi totusi confortabile.
In ceea ce priveste bilstein, oricum as da-o iese peste bugetul pe care vreau sa il aloc pentru asta.
sax, on 31 July 2011 - 01:38 AM, said:
Depinde cat margi cu masina si pe unde :lol:/>
Eu iti recomand ceva reglabil pe inaltime :rolleyes:/>
Eu iti recomand ceva reglabil pe inaltime :rolleyes:/>
Recunosc ca am fost tentat sa aleg o varianta de genul asta, insa din nou depaseste destul de bine bugetul. Nu este o masina cu valente sportive deosebite si parca doar pentru look, nu prea merita investitia.
Am ce-i drept usoare ingrijorari privind sezonul rece si zapada de pe carosabil, mai ales daca merg pe varianta KW 40/30, insa sper ca in realitate coborarea nu se face chiar cu atat :)/>
Daca mai sunt si alte pareri, sunt binevenite - azi, maine as vrea sa fac comanda.
Multam!
#8
Posted 04 August 2011 - 02:41 PM
Părerea mea este că maşina o să fie prea rigidă pentru drumurile din tărişoară mai ales cu jantele pe 18"... Nu ştiu dacă cele reglabile pot ajusta doar înălţimea sau se poate umbla şi la rigiditate.
În plus suspensie sport + cu jante mari, dacă se face totuşi un rabat de la comfort, merită puse pe maşini sportive cu performanţe ridicate. Repet, e doar părerea mea. :)/>
În plus suspensie sport + cu jante mari, dacă se face totuşi un rabat de la comfort, merită puse pe maşini sportive cu performanţe ridicate. Repet, e doar părerea mea. :)/>
#9
Posted 04 August 2011 - 03:43 PM
Christian, on 04 August 2011 - 02:41 PM, said:
Părerea mea este că maşina o să fie prea rigidă pentru drumurile din tărişoară mai ales cu jantele pe 18"... Nu ştiu dacă cele reglabile pot ajusta doar înălţimea sau se poate umbla şi la rigiditate.
În plus suspensie sport + cu jante mari, dacă se face totuşi un rabat de la comfort, merită puse pe maşini sportive cu performanţe ridicate. Repet, e doar părerea mea. :)/>
În plus suspensie sport + cu jante mari, dacă se face totuşi un rabat de la comfort, merită puse pe maşini sportive cu performanţe ridicate. Repet, e doar părerea mea. :)/>
Exista si variante ajustabile atat pe inaltime cat si pe duritate - KW v3 este un exemplu, sper sa nu gresesc. Costurile sunt insa destul de mari si nu se merita la masina mea, motivul fiind cel mentionat si de tine mai sus.
Ideea este ca trebuie oricum sa schimb suspensia, iar costul unei suspensii normale noi este undeva tot la 500 - 600 eur. Acesta este motivul pentru care am luat in calcul o varianta 'sport', care sa coboare putin masina si sa fie un pic mai tare decat cea stock, insa nu exagerat.
Teoretic, cele 2 variante ar intruni cerintela astea... Practic insa, speram sa aflu de la voi :)/>
LE: Ahh si ar mai fi ceva - arata rau cu jantele de 18" cocotata asa cum e acum :blush:/> Stiu... baba sufera la frumusete! :)/>
This post has been edited by idx: 04 August 2011 - 03:45 PM
Page 1 of 1