BMW AUTO FORUM: Revizie - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Revizie E60 530dA

#61 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 26 July 2013 - 10:20 PM

După ce am scris rândurile de mai sus mi s-a ars un bec de la marşarier. Pot oare să îl schimb singur sau trebuie iar să duc mașina la service?

#62 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 27 July 2013 - 01:03 AM

E simplu de schimbat.

#63 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 31 October 2013 - 10:58 PM

Pe parcursul ultimelor două săptămâni mi-a picat atât galeria de evacuare cât și turbo. :)/>

#64 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2013 - 11:27 PM

Ce s-a intamplat?S-a fisurat galeria?

#65 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 31 October 2013 - 11:28 PM

Da, am înlocuit-o și imediat după a picat și turbo.

#66 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2013 - 11:31 PM

Nasol.Masina ta parca este relativ noua, cu putini km...ai avut ghinion.

#67 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 24 December 2013 - 11:46 PM

După ce am băgat o grămadă de ea, profit de faptul că merge impecabil și am pus-o la vânzare.


După anumite "cercetări" se pare că tot spre BMW mă orientez. Am în vedere E70, F01 sau F10. În funcție de ce găsesc și de buget, poate arunc un ochi la ML și S, dar asta în cazuri nefericite.

Dacă aveți recomandări sau sfaturi despre modelele respective postați aici vă rog. În cazul în care se fac multe posturi, fac split-topic ca să rămână aici curat.

#68 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 28 December 2013 - 01:24 AM

As alege un F10 sau un E70.F01 nu as cumpara decat nou, in garantie.Nu imi place oricum masina si sh se depreciaza mult mai repede decat un F10.Pe langa asta, daca majoritatea drumurilor pe care le faci sunt sub 5-10km, atunci chiar nu merita sa iti cumperi asa ceva.La motorizari nu ma bag sa du sfaturi deoarece banuiesc ca vrei motor diesel, motoarele diesel vandute aici sunt diferite fata de cele din Europa.
Bineinteles ca trebuie verificata masina tehnic, verificat km, istoria etc.De preferat ar fi o masina in garantie sau o masina care are garantie extinsa aftermarket.M-as uita la asta inainte de orice optiune.Daca un E60 este relativ usor de reparat si de intretinut, nu mai se poate spune acelasi lucru despre seria F.F01, de exemplu, fara garantie se numeste inconstienta dupa parerea mea, mai ales dupa 100-120k.Bine, asta deoarece stiu ca iti repari corect masina cand apare o problema, ca asa F01 cu cauciucuri sh, cu tot felul se senzori anulati...nu discut despre asa ceva.
Si E70-ul si F10-le sunt masini solide dupa parerea mea, insa totul depinde de starea in care cumperi masina.

#69 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 28 December 2013 - 03:35 PM

În primul rând, mulțumesc de sfat!

Îți răspund punctual, la ceea ce mi-ai scris. Am în planurile de viitor, ideea de a mă stabili în Vienna, deci ar fi lunar ceva drumuri mai lungi... însă asta nu e ceva încă cert.
La motoare nu vreau diesel neapărat. Doar pe E70 mi se pare inutilă o motorizare pe benzină, dar la F10 si F01 mi-ar surâde ideea de benzină.

#70 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 28 December 2013 - 06:58 PM

La benzina as alege N55 sau N20.Am condus F10 cu N20 si se misca foarte bine iar la consum sta foarte bine.Nici N55 nu consuma extraordinar de mult, mai ales daca se merge mult pe autostrada.Ultima alegere ar fi N63.

#71 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 28 December 2013 - 11:35 PM

N55 e cel mai tentant. V8 nu-mi permit, iar la N20 cred ca e prea "pe steroizi", in sensul ca raportul cilindree - putere livrata e foarte mare, fapt care ma duce la ideea fatalista ca pe termen lung s-ar putea resimti la nivelul unor componente ale motorului.
Bineinteles, e doar parerea mea deci se poate sa fi zis prostii, caz in care imi cer scuze pentru ineptii.

#72 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 29 December 2013 - 09:42 PM

N20 a fost realizat folosind o tehnologie care nu a mai fost folosita pana acum, s-a realizat o depunere in interiorul cilindrilor folosind un arc electric.Se pare ca suprafata rezultata este foarte rezistenta, bineinteles ca timpul va decide daca a fost o idee buna sau nu.Am vazut cateva motoare distruse in totalitate din cauza intinzatorului, insa am vazut si cateva N55 distruse total din cauza unitatilor Vanos.Probleme pot sa apara la orice motor, important este ca procentul sa fie cat mai mic la cele cu probleme.Adevarul este ca toate masinile facute in ziua de azi au probleme, nu exista constructor care sa mai faca masini care sa functioneze 100k fara sa aiba nici o problema.Masinile japoneze sunt mult mai proaste decat cele germane de exemplu, insa japonezii stiu sa isi vanda produsul astfel incat sa para ca este foarte fiabil.In urma cu cateva luni era la tv o reclama de la Toyota, arata niste tigai de prin 1980 care inca mai erau in stare de functionare.Pentru multi asta este o dovada de fiabilitate, pentru mine este doar marketing, insa multi isi cumpara japoneze deoarece au impresia ca sunt fiabile.Daca japonezii ar pune in reclame si stocul de piese care rezulta in urma garantiilor, situatia ar fi privita altfel, nu este mai mic decat cel de la BMW sau de la Mercedes.Ce vreau sa spun de fapt, sa iti cumperi exact masina care iti place, BMW, Mercedes sau alta marca, important este sa iti placa, sa te simti bine in ea, ultimul lucru important este fiabilitatea dintre ele, indiferent ce se scrie si se discuta toate au probleme.Ma refer aici la masinile germane,BMW, Mercedes si Audi.

#73 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 30 December 2013 - 01:29 PM

Am înțeles, merci de sfaturi!

De opțiunile de pe F-uri ști ceva? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume?

#74 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 December 2013 - 01:11 AM

La ce te referi?

#75 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 31 December 2013 - 10:08 AM

Daca exista optiuni "must have". De exemplu am vazut ca pe F10 exista doua modele diferite de cutie automata...

#76 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 December 2013 - 08:00 PM

Da, am uitat de cutie.Dupa cate stiu eu sunt echipate cu zf6 si incepand de prin 2008 cu zf8.Bineinteles ca zf8 ar fi de preferat.DKG nu este o cutie automata ci una mecanica.Daca vrei DKG trebuie obligatoriu sa conduci masina cat mai mult posibil si sa iti faci o idee.Multi si-au cumparat BMW-uri cu DKG deoarece au crezut ca este vorba despre o cutie automata si au sfarsit prin a inapoia masina din cauza ei.Are un comportament destul de ciudat uneori, ciudat daca ne gandim la o cutie automata, insa nu este automata.Cutiile zf8 sunt renumite pentru fiabilitatea lor.Bineinteles ca apar uneori probleme, insa cutia nu are multe probleme "specifice".DKG-ul a avut niste probleme si la partea de etansare, mai ales primele modele.Oricum trebuie facuta o inspectie tehnica inainte de cumparare si atunci se pot gasi anumite defecte, daca exista.

#77 User is offline   cataxxl Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 14
  • Joined: 08-May 10

Posted 31 December 2013 - 08:17 PM

Uita de ML si S, am avut si n-as mai lua asa ceva niciodata.

This post has been edited by cataxxl: 31 December 2013 - 08:17 PM


#78 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 31 December 2013 - 09:12 PM

Îmi argumentezi, te rog.

Eu am în familie un E, echivalentul E60-ului și e mai fiabilă.

#79 User is offline   cataxxl Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 14
  • Joined: 08-May 10

Posted 01 January 2014 - 01:41 PM

Am avut S320 CDI 2008. Un singur proprietar inainte, cumparata de noua, toate interventiile la reprezentanta. Masina avea 170 de mii.
La cateva luni dupa cumparare cand eram in mers s-a defectat airmaticul si s-a lasat pe burta atat de mult incat daca incercam sa misc de volan atingea in aripi. M-am intors din drum (cu platforma) si am constatat ca de vina era compresorul de airmatic si blocul de supape. Cost aprox 2.000 de euro. In afara de asta am inlocuit si motorasul de la oglinda exterioara dreapta deoarece la marsarier se misca foarte greu in jos si revenea foarte greu in pozitia normala.
Dupa toate astea am plecat din service usurat ca masina e gata pt drum si nu are ce sa se mai strice la ea.
La scurt timp insa, tot in timp ce eram in mers am simtit ca mototul nu mai are putere sa urce un deal. Cu acceleratia la podea masina incetinea pana s-a oprit. Ajuns din nou la service am aflat ca trebuie inlocuit calculatorul cutiei de viteze (7g-tronic) si odata cu el uleiul si filtru de ulei. Cost aprox 1.500 euro.
Dupa toate astea mi-era frica sa mai plec la drum cu ea, o tineam doar pt oras si la deplasari lungi plecam cu alta masina.
Evident ca la scurt timp a cedat din nou motorasul de la oglinda, avand aceleasi simptome. trecem si peste asta.
Dupa cateva luni am constatat o pierdere de putere si un consum mai mare de combustibil. Dupa o diagnoza la reprezentanta a venit si raspunsul: un injector defect, dar trebuiau inlocuite toate. Singurul loc de unde alimentam era Rompetrol, deci nu foloseam motorina proasta. Alte mii de euro ar fi costat reparatia. Am plecat suparat acasa. La cateva zile observ o pata mare de motorina sub masina aflata in panta. Am dat fuga la reprezentanta sa vedem care este problema si surpriza: un oring de la injecorul care facea probleme era compromis si de aceea pierdea putere, consuma mult si dadea eroare. S-a rezolvat relativ ieftin (11 Ron).
Termin si cu asta si constat ca nu mai functioneaza ventilatorul de la clima. Ramanea blocat din cand in cand pe o anumita treapta si nu mai putea fi oprit.
O alta problema a acestei masini era ca la rece avea nevoie d cateva minute de mers in gol inainte de plecare, altfel mergea usor intrerupt si in suturi cand accelerai mai tare. Dupa 4-5 minute totul era ok.
Ajunsesem sa nu mai pot pleca cu masina asta la drum lung de teama sa nu se mai strice iar ceva. Ar mai fi cateva chestii marunte dar nu sunt asa importante.
ML-ul are probleme cu caseta de directie si la fel cu calculatorul de 7g-tronic.

#80 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 January 2014 - 05:14 AM

View Postcataxxl, on 31 December 2013 - 08:17 PM, said:

Uita de ML si S,


Nu este relevant, nu se poate judeca fiabilitatea unei masini dupa un singur caz.Nu mai zic ca te poti astepta de la orice de la o masina cu 170k la bord.Tu la ce te-ai asteptat, sa functioneze masina aia inca 170k fara nici o problema?Sa fim seriosi, Mercedes clasa S, BMW seria 7...dupa 150k cheltuielile de intretinere/reparatii pot depasi lejer pretul cu care a fost cumparata masina.Masinile astea din gama de lux sunt foarte scumpe de noi, bineinteles ca exista si o justificare pentru asta, luxul se plateste oricand si oriunde in lumea asta.Dupa 10 ani sau 200k nu mai este lux, este o masina care valoreaza poate 20% din pretul initial.Atat valoreaza ea, ala este pretul corect.
Fiabilitatea masinilor nu se poate judeca asa, am avut un BMW si s-a stricat, sunt masini proaste.Nici nu conteaza despre ce marca este vorba.Ah, ca cineva a avut o experienta neplacuta cu o anumita masina, asta este altceva, insa in nici un caz nu este relevant pentru fiabilitatea unei masini.Cand se discuta despre fiabilitate se discuta despre sute de mii de masini, in nici un caz despre 1-2 masini si in nici un caz despre o masina care are peste 150k.Toate sondajele care apar in presa se refera la masini noi, masini care sunt in garantie.Tot ce a iesit din garantie nu mai conteaza in astfel de sondaje, J.D.Power sau ceva similar.Asta ca idee.
Am avut un F10 si dupa numai 5000km nu mai intra in viteza, s-a stricat cutia automata, de fapt blocul hidraulic era defect.Este proasta masina?Nu, nu as putea sa spun asa ceva,F10 este o masina extraordinara.Asta tine de educatie, si nu ma refer la educatie in adevaratul sens al cuvantului, trebuie sa ne educam in sensul de a nu judeca o masina dupa o singura experienta avuta cu ea.Din pacate multi dintre cei care frecventeaza lumea auto virtuala sunt superficiali cand vine vorba despre exprimarea parerilor, si nu vreau sa sune jignitor, insa asa sta treaba.
Mercedes-ul este o masina buna dupa parerea mea, nu este ceva ce mi-as cumpara, nu ma atrage sub nici o forma, insa din punctul de vedere al fiabilitatii este similar cu BMW-ul.Tehnologia folosita este inferioara, iar modul de a o pune in aplicare este tot inferior.Bineinteles, parerea mea.

  • (5 Pages)
  • +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users