BMW AUTO FORUM: Masina din Germania - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Masina din Germania

#1 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 01 September 2011 - 11:49 AM

Deschid topicul pentru a posta fiecare sfaturi despre tot ce inseamna adusul de masina din Germania, despre zone in care se pot gasi masini bune, dealeri corecti, acte si tot ce e necesar pentru a aduce si inmatricula masini in Romania.

Intentionez ca intr-o luna sa plec in DE pentru a-mi cumpara o masina, cred ca un e60. Stie cineva dealeri decenti? In ce orase sunt masini mai ingrijite? Am auzit ca in Dortmund si Dusseldorf ar fi foarte multe parcuri auto, cu masini mai ingrijite fiind nordul tarii, are cineva experiente? Stiu ca poti gasi oriunde dar de regula din zona de N cumpara majoritatea.

This post has been edited by muv: 01 September 2011 - 11:49 AM


#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2011 - 12:49 AM

Pana la urma ai renuntat la N53-ul ala?

#3 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 03:09 AM

DA, acum am inteles de ce nu suporti n54, iar n53 e si mai rau :)/>

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2011 - 04:14 AM

N54 a avut ceva probleme, insa este un motor ok daca ai grija ce cumperi. :)/>
Probleme multe apar datorita resoftarii.Ultimele update-uri au fost protejate, insa este doar o chestiune de timp pana sunt "sparte".
Problema este ca specialistii astia de resofteaza masinile cresc prea mult puterea.Bineinteles, ei sunt destepti si aia de la BMW sunt prosti si nu se prind cand se strica ceva.
Ma rog, asta este alta discutie.
Urmasul lui N54, N55 a pastrat un pic din vechile probleme, insa este mai fiabil.

Ce motor vrei sa cumperi acum?

#5 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 04:21 AM

Nici eu nu stiu, cred ca m-am razgandit de 100 ori. Inmtricularea pe bulgaria a cazut in opinia mea, asa ca tot ce as putea sa cumpar e un 2l diesel. Sa vad la ce concluzie mai ajung...ori masina ori credit achitat :)/>

This post has been edited by muv: 02 September 2011 - 04:21 AM


#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2011 - 04:23 AM

Care este treaba cu impozitele astea?Trebuie platita o taxa mare la prima inmatriculare, sau este mare impozitul pe an?

#7 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 04:33 AM

Impozitul ramane acelasi, aprox 9 mil la 2,5l si aprox 22mil pentru motor 3l.

Problema e cu taxa de prima inmatriculare sau cum i-o zice mai nou, la motor de 2l masina de 3-4 ani costa 1700 euro taxa. La masina de 2l 4-5 ani scade la 1500 euro, la 5-6 ani aprox 1400 euro. La motor de 3l masina de 3-4 ani taxa 3800 eur, 4-5 ani 3600 euro, 5-6 ani 3200 euro.

Valabil pentur motoarele pe benzina fara DPF, daca au DPF iti fac o reducere de 25% din sumele de mai sus. Mi se pare o mizerie si tocmai din aceasta cauza cred ca am sa renunt la adusul masinii, statul face tot ce=i sta in putinta sa faca lumea sa-si cumpere logan. Drumurile nu ma ajuta, combustibil execrabil, taxe ENORM de mari, si nu pentru ca nu-mi permit, e pur si simplu ilogic sa le dau bani pentru nimic, pentru ca asta e taxa asta, dreptul lor de smecheri, ca pentru poluare e limpede ca nu-mi iau banii. Nu am unde sa merg cu masina fara sa ma doara inima cand imi fac praf suspensia, la mare nu ma duc, doar la munte si acolo stau geana baietii prin boscheti cu radarul printre ramuri, deci tot cu 50 trebuie mers asa ca ingrop bani aiurea in masina buna.

E crunt ce se intampla in jegul asta.

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2011 - 04:40 AM

Da, este destul de mare taxa de inmatriculare.Tot este bine ca nu sunt mari impozitele si taxele la case, masina in definitiv este un lux.Ma refer la masinile mai scumpe.
Impun taxele astea si pe de alta parte fiecare taie copacii dupa cum il taie capul.
Problema este ca masinile din tara sunt cam varza.La BMW-uri cel putin, numai jafuri cu km modificati.Probabil te-ai lamurit pana acum.
Bine, daca vrei sa cumperi din reprezentanta banuiesc ca mai bine o aduci tu de afara.

#9 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 04:45 AM

Da, asta am zis si eu. Cred ca urmatorul meu bmw va fi un 5 nou dupa ce o sa am casa si garaj, altfel sunt bani aruncati. Imi iau o masina care sa ma duca unde am nevoie si imi caut alte bucurii in viata. Masina in secolul XXI e o necesitate, dar e mai simplu sa fie declarata un lux si sa taxeze oamenii pentru asta, bani in plus fara pic de stress sau de planuri macro pentru productie.

#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2011 - 04:57 AM

Pe e alta parte, nu trebuie ca toata lumea sa conduca BMW-uri sau Mercedes-uri, exista si alternative mai ieftine.
Suntem in 2011, eu cred ca ne-am dat jos din copac in urma cu multi ani, cu toate astea mai exista unul si altul care coboara din copac, fura o oglinda de BMW si se urca inapoi.
Acolo vinde oglinda unui posesor de BMW, insa care traieste tot in copac...
Da, si pentru mine la ora actuala 535i-ul este masina care imi place cel mai mult.Ma rog, eu nu mi-as cumpara motor diesel.

#11 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 05:22 AM

Nici eu, dar alta solutie nu aveam. 520i nu e masina.


Taxa e valabila pentru orice marca, poate sa fie si aro sau lada.

#12 User is offline   muv Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 22-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:e91

Posted 02 September 2011 - 06:08 AM

Vorbeam din pct meu de vedere, e o masina foarte buna per total, dar e prea mic motorul pentru mine. Nu sari asa ca n-am vrut sa jignesc pe nimeni :)/>

#13 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 02 September 2011 - 07:31 AM

Razvane,imi bagasei frica-n san cand mi-ai spus de problemele legate de N53si N54...ce bine ca al meu este N52.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users