BMW 325ti cazanul
#1
Posted 25 September 2009 - 08:58 AM
Masina are acum aproape 70.000 km ,in mare parte banii i-am dat pe intretinere si cevax modificari-schimbate bucse bascula fata,rulment stanga spate o bieleta antiruliu spate,discuri+placute+senzori fata spate,filtre,ulei(de 2 ori)am montat o suspensie H&R Cup Kit(-55mm fata si -35mm spate dar oricum eu aveam suspensie sport de fabrica) gume noi pe spate ,am vopsit cateva elemente pe CASCO(capota si bara fata ,hayon+bara spate + aripi spate).Zilele trecute a picat un senzor de la axa cu came si l-am schimbat si pe ala.Azi tre sa ajunga:volan M(doar covrigul,al meu e uzat in partea de stanga sus destul de rau,am facut gresala sa iau solutie de piele de la BMW si aia mai rau a distrus zona aia) schimbator M iluminat asta e o tampenie de-a mea imi place si il iau asta e,switch ambreiaj(nu merge cruise control ).Momentan am niste jante pe 16 cu gume 225/50/16 le-as schimba cu ceva 17 M pachet dar sa vedem.In principiu relativ multumit de masina desi am vrut sa o vand de mai multe ori,comparativ cu un E30(urs) mi se pare foarte slaba dar na asta e are noroc ca prietenei ai place foarte mult asa ca va ramane in familei si mai arunc ceva bani in ea.Planuri de viitor:
-maine montez volan+schimbator
-ar trebui sa ma vad cu cineva pentru un schimb cu 17 M pachet
-poate ajung la un dyno test + resoftare mai vedem
-tot maine as vrea sa merg la niste nenea sa verifice AC-ul nu l-a verificat nici dracu in viata lui
-anul asta as vrea sa iau un kit""sport "" de ambreiaj(volata usurata + ambreiaj de M5 E34 e un combo folosit in U.S)
-bari stabilizatoare reglabile fata spate
-nu sunt inca 100% sigur dar pare-se ca am un zgomot de la VANOS(problema clasica se pare la M54) poate iau garniturile de la VANOS sau o unitate refacuta
-as vrea sa montez un supercharger dar asta la anul,mai studiez problema ,ar mai trebui si niste frane
poze maine :)/>
#4
Posted 25 September 2009 - 10:23 AM
#5
Posted 25 September 2009 - 11:47 AM
pe de alta parte am mai ascultat si alte M54 unele fac altele nu ,probabil ca si eu sunt un pic dus cu capul
:smiley-whacky110:/>
This post has been edited by alex230ro: 25 September 2009 - 11:48 AM
#6
Posted 25 September 2009 - 08:48 PM
alex230ro, on 25 September 2009 - 10:18 AM, said:
cat e dimensiunea maxima?
oricum pun poze cu masina vopsita :rolleyes:/>
maxim este 3200 cu 3000 parca din cate imi aduc bine aminte
ps. vezi ca maine sunt liber toata ziua ne putem vedea cand vrei tu sa vezi jantele
This post has been edited by baracuda: 25 September 2009 - 08:48 PM
#9
Posted 15 February 2010 - 08:27 AM
Masina am luat-o in 2008 iunie ,am vandut o Fiesta aproape noua am mai pus ceva bani si m-am pricopsit cu ea .De atunci am schimbat la ea:
-discuri si frane
-am pus suspensie H&R Cup Kit
-bucse bascula fata
-flanse amortizor fata spate
-rulment si bieleta dreapta spate
-senzor axa cu came admisie
-volan Mtech+schimbator iluminat M(asta a fost o nebunie a mea)
-mai am un footrest M
-angel -cei vechi erau decedati
-ma rog antigel lichid de frana schimbate cum am luat masina,filtru de benzen de 2 ori(unu s-a spart)
-gume fata Dunlop Sp-noi(2009 fabricate) si spate Khumo Ecsta-noi(de fapt fabricate in 2006 si tinute de Autosoft pe stoc,m-am prins tarziu de teapa)
masina are acum aproape 75.000 km,e o placere de condus pe serpentine(desi cred ca i-ar mai trebui un set de bari stabilizatoare ca sa stea cum vreau eu) si un cosmar de condus in oras.In ultimul timp am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai serios daca merita sa imi toc nervii pentru cele 4-5 drumuri pe Cheia care le fac anual.Ultima boroboata am patit-o cand incercand sa evit niste gropi m-am zgariat de un imbecil cu o Dacie parcata(sau de vreun bolovan de langa ea nu imi dau seama)logic ca cel cu Dacia era parcat pe prima banda unde nu erau gropi :angry:/> ,oricum pentru mine orice drum prin oras e un test al nervilor.Ma rog cu timpul o sa vad exact ce fac cu ea.Pentru moment o sa iau probabil bari stabilizatoare Eibach (Daneeeee ai vb in Germania? :lol:/> ) apoi vad ce mai fac.
Attached File(s)
-
CIMG2459.JPG (158.36K)
Number of downloads: 37 -
CIMG2467.JPG (144.63K)
Number of downloads: 24 -
DSC_0024.JPG (178.88K)
Number of downloads: 27 -
DSC_0063.JPG (187.57K)
Number of downloads: 42 -
DSC_0378.JPG (168.69K)
Number of downloads: 48
This post has been edited by alex230ro: 15 February 2010 - 08:29 AM
#13
Posted 16 February 2010 - 09:54 PM
#17
Posted 09 March 2010 - 12:52 PM
la H&R nu imi place ca are spatele mai moale decat oem sport si e ceva mai subviratoare masina,sa vedem daca pun jante pe 17 cum sta treaba,nu sunt sigur daca eram pe 3 roti :unsure:/>
oricum posibil sa fac un upgrade periculos io's a vazut suspensia :ph34r:/>
#18
Posted 07 June 2010 - 08:05 AM
-tre sa vad ca troncane geamul ,deci desfacut si vazut ce e acolo
-alarma
-montaj footrest M
-pus ca lumea un angel care s-a miscat de pe pozitie
mai am ca piese de rezerva:valva PCV cu toate furtunele aferente,debitmetru,rulment cardan,senzori placute ,piesa cu tepi,am in plan sa iau si niste relee pentru modulul de inchidere centralizata
mda si ceva jante pe 17 M pachet(cu 225/50/16 cam degeaba am suspensia sport,sunt penalizat rau de talon) doar ca tre sa scap de 16-uri
si sa o spal :lol:/>
PS:consum 12,7 :P/>
This post has been edited by alex230ro: 07 June 2010 - 08:08 AM
#20
Posted 08 June 2010 - 06:40 AM