BMW AUTO FORUM: e39 520i - BMW AUTO FORUM

Jump to content

e39 520i

#21 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 15 November 2011 - 08:16 PM

2,400.00 € ar veni taxa. Merită?

#22 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 17 November 2011 - 04:50 PM

Poi scade de la 1 ianuarie cu 25% si o sa fie 1650, dak nu dau in judecata si pan o sa fie gata procesu o tin pe tusa pt ca am cu ce sa ma deplasez:D. Trebuie sa o inmatriculez cumva acuma daca am luat-o:D, daca nu am avut bani de cv mai bun ramane asta:D

#23 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 17 November 2011 - 09:47 PM

Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatii pt modelu asta al meu?

#24 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 17 November 2011 - 09:56 PM

Ia uite-te la ăsta să vezi dacă e ceea ce te interesează : http://www.bmwautofo...tru-seria-5-e39

#25 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 18 November 2011 - 08:54 PM

Ms Christian dar pe asta il am si eu, speram sa gasesc un manual pt modelu meu adica pt 520i 15o bhp cu simplu vanos.

#26 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 19 November 2011 - 03:28 AM

View PostBarmany, on 17 November 2011 - 09:47 PM, said:

Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatii pt modelu asta al meu?


Poti sa folosesti TIS-ul
http://tis.spaghetticoder.org/

#27 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 03 December 2011 - 07:05 PM

Ms Bavaria, e de folos, chiar luni vreau sa ma apuc sa o desfac sa vad ce are:). Scz de intarziere.

#28 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 05 December 2011 - 11:24 PM

In sfarsit am reusit sa desfac motoru si nu e nimic din ceea ce ma asteptam, motoru a fost desfacut in germania, puse garnituri noi ( evacuare, chiulasa, etc.). Nu aveam caldura si imi incalzea apa din cauza ca erau 4 suruburi de la chiulasa slabite si la ultimu de la nr 6 era smuls filetu din bloc, deci nu etansa bn chiulasa si erz normal sa faca chestia asta:(, asa ca acuma ma gandesc sa majorez gaura si sa caut suruburi de 11 in loc de 10. Acuma am o nelamurire: dupa cum am vazut eu blocu e de aluminiu, sa fie motoru cu alusil sau e motoru cu nikasil si arata la fel ca si ala de aluminiu? In orice caz sunt niste carpaci si nemtii astia, deci daca se intampla asta in romania nu ma miram dar asa......nu stiu ce sa zic, nu vezi lucrare facuta ca asta la orice atelier de colt de strada la noi. Astept sfaturi lamuriri cv. :)/>

#29 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 December 2011 - 03:14 AM

Daca s-a rupt surubul in bloc inseamna ca motorul a fost supraincalzit destul de rau.Ar fi bine sa verifici planeitatea blocului motor, a chiulasei si sa masori diametrul si ovalitatea cilindrilor.Cel mai bine du-te la un service care se ocupa cu motoare si cere sa iti faca ei toate masuratorile necesare.
Motorul nu are camasi din fabrica, in functie de codul motorului iti poti da seama daca este nikasil sau alusil.
Despre surubul rupt in bloc poate te sfatuieste cineva cum sa il repari, dupa parerea mea ai nevoie de alt bloc motor.De fapt in aceasta situatie eu as pune alt motor, insa tu decizi cum este mai bine pentru tine.

ps
Probabil cele 4 suruburi nu au fost stranse intentionat la cuplul necesar.Sa iei in calcul si faptul ca poti sa ajungi sa instalezi chiulasa si sa se rupa alt surub.
De fapt ti-as recomanda ca inainte sa te apuci de treaba sa strangi toate suruburile chiulasei la cuplul necesar, cu chiulasa si cu garnitura veche.Daca se strang toate la cuplu si reusesti sa repari si pe cel rupt in bloc, atunci poate reusesti sa il repari.Asta este parerea mea, insa ar fi bine sa te consulti si cu cineva care se pricepe bine in acest domeniu, deoarece oricum ar fi te va costa ceva si sunt convins ca nu vrei sa arunci banii pe geam.

#30 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 06 December 2011 - 05:30 PM

Surubul a smuls filetul din cauza necuratarii locasului pt suruburi si a suruburilor, motoru pornea si mergea ff bn indiferent ca era frig sau cald, camasile blocului nu au nici un pic de uzura. Deci nu prea imi vine sa-l inlocuiesc daca pot rezolva problema suruburilor, pt ca daca imi iau altu si acol e riscu sa iau unu rau si macar asta l-am vazut pe dinauntru si e beton, nici nu consuma ulei:). Dar referitor la bloc din ce aliaj unde se poate verifica? Chiulasa oricum am sa o verific, dar mare lucru nu poate fii pt ca daca era asa nu mai aveam compresie si am vb si cu un atelier care se ocupa cu motoare si rectificat chiulase si mi-au spus ca se poate rezolva cu suruburi de 12,acuma ramane de vazut pt ca am auzit k sunt la cluj niste baieti care pun cv arcuri in gaurile blocului care in momentu strangerii suruburilor se umfla si se strang in bloc, din cate am auzit e destul de buna varianta asta, acuma ramane sa vb cu ei sa vad ce ma sfatuiesc. Multumesc de sfaturi bavaria:). Am sa revin cu detalii cand o sa am o solutie viabila.

#31 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 December 2011 - 02:04 AM

La alusil nu se vad urmele lasate de honuire, suprafata este neteda.La nikasil se vad.Daca are camasi nu mai conteaza materialul blocului.
Sub galeria de admisie trebuie sa fie un cod, asa poti sa afli din ce material sunt cilindri.

#32 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 07 December 2011 - 09:17 PM

Din pacate se vad urmele de honuire deci e bloc din nikasil, pt ca se vad zgarieturile alea circulare din interior:(. Multumesc de sfaturi acuma ramane de vazut ce am sa fac cu motoru asta ca ma scoate din sarite deja si sa pun altu nu e cea mai buna solutie pt ca nu am de unde sa stiu cat e de bun cel care il cumpar, deci ma gandesc sa fac cumva sa rezolv problemele la asta, pt ca macar asta l-am vazut cum e pe dinauntru si pan acuma nu am avut probleme la pornire sau consum de ulei.

#33 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 December 2011 - 09:26 PM

Cel mai bine cauta nr de pe bloc sa vedem sigur daca este nikasil.Si pe blocul de alusil apar urme dupa un nr de kilometri, care pot fi confundate cu cele de la honuire.

#34 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 08 December 2011 - 08:13 PM

Numarul de pe bloc este: 1748450

#35 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 December 2011 - 02:34 AM

Nikasil.

#36 User is offline   uzzi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 17-August 11
  • Location:Bucuresti /RO
  • Car:BMW E39 2.2 170 CP 2001 Touring

Posted 31 December 2011 - 01:53 PM

View PostBavaria, on 09 December 2011 - 02:34 AM, said:

Nikasil.



oare se putea face un test exact de la locul de unde a fost achizitionata masina :blink:/>
asa cel putin scapa de atatea cheltuieli

This post has been edited by uzzi: 31 December 2011 - 01:56 PM


#37 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 December 2011 - 11:34 PM

Nu este vorba de test, se putea verifica seria de pe bloc.
Asta referitor la nikasil-alusil, referitor la problema pe care o are chiulasa este mai complicat de verificat imediat.Probabil la un test drive suficient de lung ar fi supraincalzit motorul.

#38 User is offline   uzzi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 17-August 11
  • Location:Bucuresti /RO
  • Car:BMW E39 2.2 170 CP 2001 Touring

Posted 07 January 2012 - 05:49 PM

View PostBavaria, on 31 December 2011 - 11:34 PM, said:

Nu este vorba de test, se putea verifica seria de pe bloc.
Asta referitor la nikasil-alusil, referitor la problema pe care o are chiulasa este mai complicat de verificat imediat.Probabil la un test drive suficient de lung ar fi supraincalzit motorul.


adevarat, numai ca acest test a fost facut pe drumul de intoarcere.
sper sa scape de problema

#39 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 January 2012 - 01:02 AM

Da, sunt curios daca a reusit sa repare blocul.

#40 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 14 January 2012 - 08:54 PM

Imi cer scuze ca nu am mai postat,dar din lipsa de timp nu am mai putut sa va informez cu privire la rezolvare. Am dat jos pana la urma chiulasa am dus-o la verificat si trebuia luat din plan, dar geniile de acol au zis k nu pot sa i-a din plan doar daca dau jos axele cu came, am zis ok, dar au sunat dupa 2 zile ca...au dezasamblat chiulasa si nu mai stiu ordinea supapelor si trebuie schimbate si ghidurile supapelor, dar a vb tatal meu cu ei, el a zis k e ok si asa si uite asa din cauza prostiei lor si neprofesionalismului de care au dat dovada am platit cu 300 de roni mai mult:(. Referitor la bloc am decis sa dau gauri de M 14 la fata locului fara sa mai scot blocu afara si pistoanele si sa pun reductii, mi-am facut un dispozitiv care sa nu dea voie la burghiu sa se miste in momentul operatiei de gaurire, sa va explic cum e acest dispozitiv, e relativ simplu: e o bucata de otel dreptunghiulara cu 3 gauri care se fixeaza pe bloc in 2 suruburi ca sa ramana fix si in a 3 gaura se baga burghiul pt a marii gaura. Nu am reusit inca sa ma apuc de masina pt ca astept niste tarozi speciali pt aliaj de aluminiu pt ca difera unghiul filetului fata de cel al otelului sau fonta, asa ca mai dureaza vre-o 2 max 3 saptamani pana sa rezolv problema. Eu zic ca o sa iasa bn, oricum dupa ce o termin va anunt cu privire la rezultat.

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users