e39 520i
#22
Posted 17 November 2011 - 04:50 PM
#24
Posted 17 November 2011 - 09:56 PM
#26
Posted 19 November 2011 - 03:28 AM
Barmany, on 17 November 2011 - 09:47 PM, said:
Poti sa folosesti TIS-ul
http://tis.spaghetticoder.org/
#28
Posted 05 December 2011 - 11:24 PM
#29
Posted 06 December 2011 - 03:14 AM
Motorul nu are camasi din fabrica, in functie de codul motorului iti poti da seama daca este nikasil sau alusil.
Despre surubul rupt in bloc poate te sfatuieste cineva cum sa il repari, dupa parerea mea ai nevoie de alt bloc motor.De fapt in aceasta situatie eu as pune alt motor, insa tu decizi cum este mai bine pentru tine.
ps
Probabil cele 4 suruburi nu au fost stranse intentionat la cuplul necesar.Sa iei in calcul si faptul ca poti sa ajungi sa instalezi chiulasa si sa se rupa alt surub.
De fapt ti-as recomanda ca inainte sa te apuci de treaba sa strangi toate suruburile chiulasei la cuplul necesar, cu chiulasa si cu garnitura veche.Daca se strang toate la cuplu si reusesti sa repari si pe cel rupt in bloc, atunci poate reusesti sa il repari.Asta este parerea mea, insa ar fi bine sa te consulti si cu cineva care se pricepe bine in acest domeniu, deoarece oricum ar fi te va costa ceva si sunt convins ca nu vrei sa arunci banii pe geam.
#30
Posted 06 December 2011 - 05:30 PM
#32
Posted 07 December 2011 - 09:17 PM
#38
Posted 07 January 2012 - 05:49 PM
Bavaria, on 31 December 2011 - 11:34 PM, said:
Asta referitor la nikasil-alusil, referitor la problema pe care o are chiulasa este mai complicat de verificat imediat.Probabil la un test drive suficient de lung ar fi supraincalzit motorul.
adevarat, numai ca acest test a fost facut pe drumul de intoarcere.
sper sa scape de problema
#40
Posted 14 January 2012 - 08:54 PM