BMW AUTO FORUM: e39 520i - BMW AUTO FORUM

Jump to content

e39 520i

#41 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 14 January 2012 - 09:02 PM

Cat a costat sa refaci chiulasa ? S-au schimbat si semeringurile supapelor cumva ?

#42 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 January 2012 - 03:25 AM

View PostBarmany, on 14 January 2012 - 08:54 PM, said:

nu mai stiu ordinea supapelor si trebuie schimbate si ghidurile supapelor,



Au masurat jocul si este peste limita admisibila?De unde cumpara ei ghiduri de supape?Am impresia ca BMW-ul nu ofera la modelul asta ghiduri de supape.

Suruburi pentru noile gauri din bloc unde ai gasit?

#43 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 January 2012 - 03:37 AM

View PostBarmany, on 14 January 2012 - 08:54 PM, said:

verificat si trebuia luat din plan, dar geniile de acol au zis k nu pot sa i-a din plan doar



Vezi ca este o limita admisibila pana la care se poate face planeitatea.Daca se depaseste limita(max 0.3) o sa ai mari probleme dupa ce se monteaza totul la loc.
Ar fi bine sa verifici si blocul.

#44 User is offline   bogdanhood Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 09-January 10
  • Location:Gura Humorului
  • Car:BMW E39 520 i 150 cp

Posted 01 February 2012 - 03:26 PM

Buna ziua! Sunt si eu fericitul posesor al unui E39 520i din 1997... masina are 180000 km si singura posibilitate de a proba daca compresia este ok in carterul motorului a fost sa scot busonul de la ulei. In acel moment motorul s-a oprit. Am citit pe unele forumuri ca se poate proceda si asa, varianta probata si la E34 pe care l-am avut inaintea astuia. Este o regula valabila si pentru E39? Cum v-ati putut da seama, dupa seria de pe bloc, ca el este din nikasil? Este vreu tratament, gen duralube samd, care se poate face motorului pt a evita eventualele neplaceri cauzate de blocul din nikasil?

#45 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 February 2012 - 03:12 AM

Daca vrei sa verifici compresia trebuie sa o masori.Exista coduri diferite intre nikasil si alusil.
Nu, tratamentele pot sa dauneze mai mult, nu ajuta la nimic.

#46 User is offline   bogdanhood Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 09-January 10
  • Location:Gura Humorului
  • Car:BMW E39 520 i 150 cp

Posted 02 February 2012 - 12:12 PM

Ok! Multumesc! Deocamdata probleme nu am, am deja 3000 de km efectuati cu masina si inafara de amortizoare pe fata n-am schimbat nimic la ea. Sper sa mearga la fel de bine in continuare. In mod normal as fi dori o motorizare mai mare, precedenta masina E34 avand motorul M50B25 de 192 CP, dar, datorita impozitelor foarte mari (aprox 898 lei)...m-am limitat la 2000 cmc si 150 CP (179 lei impozit). Nu mi se pare corect ca pentru 3000 cmc sa platesti aprox. 2100 lei pe an...in cativa ani...mai cumperi o masina.. Multumesc inca o data pentru rasuns.

#47 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 05 February 2012 - 04:00 PM

Tin sa-mi cer scuze in primu rand de intarziere ca nu am mai scris dar am fost foarte prins cu lucru si nu am avut timp sa ma apuc de masina mea, doar saptamana asta mai exact vineri dimineata m-am apucat de ea si am facut exact cum v-am explicat, am dat gauri de 14 si am bagat reductii de 4 cm lungime si groase de 2,5 mm( atentie ca la aliaju de aluminiu aveti nevoie de tarozi pt filete special pt aliaj de aluminiu ca difera unghiu la filet si daca faci cu tarowi pt aluminiu rupi filetele la scoatere si sunt scumpi cv buni pt 2 tarozi am dat 50 de euro), din pacate a trebuit sa refac toate gaurile adica 14 la numar, am lucrat de dimineata pana seara la acele gauri cu un morcov de 1 km:)) si sambata am continuat cu montarea la loc, alt stres, ca doar imi era frica sa nu cedeze vre-o reductie, dar pan la urma a mers totu bn si aseara pe la 8 am pornit-o prima data si pana pe la vre-o 9 am mai aerisit sistemu k nu aveam caldura:). Tin sa va anunt ca pana la urma mi-a iesit bn de tot:D,la prima pornire a luat-o la sfert de cheie, inca asa cv nu am vazut la un motor pe care il desfaci sa o ieie asa usor:), pt ca in mod normal porneste un pic mai greu pan se incarca tachetii, dar asta m-a lasat mut de uimire, merge beton:), sper sa mearga bn mult si bn, pt ca mi-a scos peri albi si acuma nu vreau sa ma scap de ea dupa ce am muncit atata la ea si am facut-o si bucati si stiu cum e:)))

Am uitat sa ii raspund colegului bavaria:D, suruburile le-am comandat noi pe marca erling, nemtesti si in legatura cu ghidurile se vad k sunt noi, a vb tatal meu cu ei si nu a mai comentat nimic si pe cand am aflat nu am avut ce face decat sa platesc si stai k mi-a pierdut un senzor de temperatura de pe chiulasa si mi-a zdrobit garnitura de la vanos si o garnitura de la un cot de apa din spatele chiulasei, deci am fost bun de plata;))). Dar nu-mi mai pasa cand ma gandesc ca merge bn, asta e tot ceea ce conteaza acuma:)

AAA am mai uitat cv suruburile sunt tot ca acele vechi originale, pt ca reductiile le-am facut in interior tot de 11 k cele originale ca daca nu trebuia sa maresc gaurile si in chiulasa si sigur nu era bn:D

#48 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 05 February 2012 - 06:17 PM

Bine ca ai rezolvat problema.

#49 User is offline   Alexandru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 24-January 10
  • Location:Bucuresti /Pantelimon
  • Car:BMW E39 520i 150 CP

Posted 04 April 2012 - 04:02 PM

View Postbogdanhood, on 01 February 2012 - 03:26 PM, said:

Buna ziua! Sunt si eu fericitul posesor al unui E39 520i din 1997... masina are 180000 km si singura posibilitate de a proba daca compresia este ok in carterul motorului a fost sa scot busonul de la ulei. In acel moment motorul s-a oprit. Am citit pe unele forumuri ca se poate proceda si asa, varianta probata si la E34 pe care l-am avut inaintea astuia. Este o regula valabila si pentru E39? Cum v-ati putut da seama, dupa seria de pe bloc, ca el este din nikasil? Este vreu tratament, gen duralube samd, care se poate face motorului pt a evita eventualele neplaceri cauzate de blocul din nikasil?



si asta inseamna ca este ok compresia daca motorul s-a oprit?

#50 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 07 January 2013 - 12:22 PM

Revin cu noi probleme la masina din pacate:(, asta vara am observat ca dupa ce se incalzeste afara peste 22 grade cu + incepe sa-mi trepideze motoru, dar nu ca si cum nu ar lucra un injector, merge rotund dar tremura in relanti, am curatat injectoarele, am schimbat garnitura capac motor si admisie si acceasi problema, curatat epurator, de vre-o 3 saptamani am reconditionat vanosu am bagat masina in atelier la caldura si am lasat-o sa mearga si dupa vre-o 40 de minute a inceput sa faca dar nu asa de tare ca inainte:(, dar am observat ca e infundat catalizatoru gazele fiind foarte fierbinti nici nu poti sa tii mana in spatele tobei asa frige, acuma am sa-l scot saptamana asta sa vad cum merge fara el. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat in legatura cu problema mea, pt ca masina asta de cand am luat-o numai batai de cap mi-a dat si imi scoate peri albi, dar m-am incapatanat sa o rezolv desii nu stiu daca o sa-i dau de cap pan la urma:(, sper sa nu fie din chiulasa sa fii luat prea mult din ea, desii ei trebuiau sa stie cat se poate lua din ea

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users