e39 520i
#1
Posted 19 September 2011 - 04:17 PM
#3
Posted 20 September 2011 - 01:07 AM
Daca asta este posibilitatea pe care o ai, sa achizitionezi un E39 cu motor de 2l, eu te sfatuiesc sa conduci masina si in functie de asta sa te hotaresti.
#4
Posted 20 September 2011 - 09:21 PM
#6
Posted 21 September 2011 - 12:33 AM
Personal nu ma deranjeaza nici motorul de 2l.Nu stiu la ce fel de performante te astepti tu, daca ai mai avut BMW-uri, daca ai mers cu mai multe modele,...din cauza asta ti-am recomandat sa conduci masina si astfel sa iti poti face singur o idee despre performantele ei.
#7
Posted 21 September 2011 - 06:32 PM
#8
Posted 25 September 2011 - 09:11 PM
Ca si masina (am tinut-o un an de zile) iti pot spune ca am avut numeroase satisfactii legate de fiabilitate cat si de stare generala. Nu am avut nici o problema majora cu ea decat atunci cand am schimbat amortizoarele pe fata la set complet din cauza drumurilor, in rest masina OK. Schimb ulei si alte nebunii consumabile nu le luam in calcul. Piesele relativ ieftine, numai pe VIN dar si la dezmembrari in caz ca nu detii finante indeajuns
Ca performante mai mult decat satisfactor, reusisem in Ungaria pe o portiune buna de drum si fara radare sa scot 200 km/h insa cu siguranta mai mergea un max 225 /230 .
La interior totul functional, insa daca ai sa citesti pe aici cateva subiecte legate de partea audio in caz ca vei lua o masina cu Navi, magazie CD..probabilitatea ca modulul audio sa cada sau sa iti fac figuri + alte cateva maruntisuri pe la geamuri, scartieturi pe la volan, pedala ambreiaj. Lucruri de care nu ai de ce sa te sperii..sunt normale. Unii spun ca motorul este prea mic insa nu este asa, isi merita fiecare calut in parte pt greutatea masinii. Nu este ceva extraordinar insa la drum intins vei simtii diferenta la ceea ce iti spun eu. Bine de luat in calcul si cateva optiuni gen : interior piele, incalzire scaune, geamuri elec x4, CLIMATRONIC, navi, CD etc. Asta daca tot dai un ban..
Cu alte cuvinte masina merita si din pcdv al costurilor, impozitul fiind anual de pana in 200 ron lucru deloc de neglijat.
Eu acum la 2.2 platesc 710 ron /an dar deh..an mai bun + CP
Nota mea pt E39 2.0 150 CP este 9.
Poate unde nu am tinut-o decat un an, dar iau in considerare faptul ca m-au prins toate 4 anotimpuri :P/>
Atentie la motorul de nikasil ( da un search pe google si intereseaza-te) pt ca s-au fabricat inclusiv in anii in care tu vrei sa iti cumperi masina. Pt asta, test de compresie la achizitionare cat si test DIAGNOZA. Nu e de joaca, eu am avut noroc
cu stima
Attached File(s)
-
SDC10310.JPG (1.33MB)
Number of downloads: 42 -
SDC10132.JPG (1.34MB)
Number of downloads: 40 -
SDC10261.JPG (2.63MB)
Number of downloads: 47
This post has been edited by uzzi: 25 September 2011 - 09:18 PM
#9
Posted 06 October 2011 - 08:46 PM
#10
Posted 07 October 2011 - 11:32 AM
Simptomele sunt mai clare referitoare la Nikasil pe perioada rece, cat si oscilatii relantii si scaderea performantelor. (de luat in seama)
PROBLEMA ALIAJULUI NIKASIL
Aliajul Nikasil a fost folosit deoarece prezenta la acel moment o solutie tehnica inovatoare datorita faptului ca oferea o lubrifiere superioara, frecari reduse si uzura redusa.
Nu a fost folosit doar de BMW, prima data a fost folosit de Mercedes, apoi de Audi, BMW, Porsche si Jaguar. Porsche a folosit acest aliaj in modelul lor turbo de curse 917 - 935.
Acest aliaj a fost folosit chiar si in Formula 1.
De ce este o problema?
BMW nu a descoperit in timpul testelor nici o problema legata de acest aliaj deoarece au folosit numai combustibil de buna calitate cu continut redus de sulf.
Dupa ce au aparut cazurile de motoare cazute datorita nikasil-ului, BMW a inlocuit blocurile motor si a incercat sa amelioreze problema reprogramand DME-ul (Engine Management System) pentru a asigura temperaturi de combustie superioare.
Nikasil-ul a fost folosit pe motorul V8 M60 folosit pe 530i si 540i E34. 530i E34 cu motor M30 in 6 pistoane nu a fost afectat de aceasta problema.
In concluzie problema Nikasil afecteaza masinile cu motor M52 fabricate intre 1995-1998.
Daca alegeti totusi sa cumparati o masina cu un motor Nikasil, faceti neaparat un test leakdown pentru a verifica compresia.
#12
Posted 10 October 2011 - 10:28 AM
Asta prin Septembrie 2008..
Recent am achizitionat un Bmw 728 i e38 fabricatie 96 din Germania.Totul parea perfect , interiorul foarte intretinut masina rula extraordinar de bine, 180 mii km., un singur proprietar, TUV ok.Nu am avut posibilitatea sa ma deplasez pentru a ridica masina din Germania si am trimis un prieten impreuna cu tatal meu. Masina s-a comportat extraordinar pina in Austria dupa aproximativ 1000 de km. de rulaj, a crescut temperatura apei.L-a sosirea in tara au constatat ca este arsa garnitura de chiulasa.Cand a fost desfacut motorul s-a constat pe linga garnitura de chiulasa arsa si blocul motor "nikasil" cu uzura mare si segmenti si etc.....
Daca stiti cumva unde as putea gasi un bloc motor sau un motor intreg la un pret rezonabil.
Ne-am deplasat la Constanta pentru ca cineva avea acolo de vinzare o masina cu totul si cind am desfacut motorul pentru a vedea ce cumparam , am constatat ca are uzura foarte mare.
Stiti cumva unde as putea gasi un bloc motor "M52 2800 cc" sau un motor intreg ?
Blocul motor de pe motoarele fabricate dupa anul 98 poate fi folosit pe cel din 96 ? ( cel din 98 are dublu vanos ).Exista bloc motor fara nikasil pe motoare fabricate pina in 98 ?
Avind in vedere taxa de mediu care trebuie platita pentru prima inmatriculare si costul ridicat al componentelor noi o sa ajung la un pret imens si nu sunt interesat sa achizitionez bloc motor nou decit daca se v-a elimina cu certitudine taxa de mediu. Multumesc anticipat si astept un raspuns caci im vine sa ma dau cu capul de pereti !!!
Concluzia e simpla, cu un simplu test putea scapa de toata nebunia asta..
@Barmany, hai cu pozele promise :P/>
cu stima
This post has been edited by uzzi: 10 October 2011 - 10:29 AM
#13
Posted 23 October 2011 - 02:21 PM
Number of downloads: 18
Am uitat sa mentionez cv interesant ce am patit la masina: in ultimu timp imi incalzea apa tare, prima constatare pe care am facut-o a fost k termostatu era blocat l-am schimbat si dupa aprox 60 km aceeasi problema, l-am schimbat din nou, dupa vre-o ink 150 km aceeasi problema, simte-am k o iau razna si imi venea sa-i dau foc, pan la urma am observat k nu mai aveam caldura buna numai knd si knd, deci am schimbat pompa de apa ieri dupa masa si am scos-o in probe hotarat, ori merge ori crapa, pana acuma masina se comporta normal si nu mai incalzeste apa. Oare poate sa aiba vre-o legatura cu blocul din nikasil? Masina la -10 grade a pornit la sfert de cheie fara nici o ezitare, deci nu cred k se pune problema de compresie.
Am mai pus cateva:D
Attached File(s)
-
DSCN0202.JPG (3.16MB)
Number of downloads: 42 -
DSCN0203.JPG (3.03MB)
Number of downloads: 25 -
DSCN0208.JPG (3.07MB)
Number of downloads: 32 -
DSCN0207.JPG (2.97MB)
Number of downloads: 27 -
DSCN0206.JPG (2.95MB)
Number of downloads: 38 -
DSCN0203.JPG (3.03MB)
Number of downloads: 19 -
DSCN0209.JPG (2.98MB)
Number of downloads: 27
#18
Posted 07 November 2011 - 04:04 PM
#20
Posted 15 November 2011 - 05:53 PM