Oscileaza turometru bmw 318is coupe
#3
Posted 09 November 2011 - 11:17 PM
Bavaria, on 09 October 2011 - 06:24 AM, said:
am intalnit problema asta la toate is-urile, toti au chestia asta si toti imi zic ca e o chestie generala. Daca rezolvi, dupa un timp tot oscileaza.. cel putin asa mi sa spus si mie
#5
Posted 21 January 2012 - 07:46 PM
Shobbyk, on 09 October 2011 - 03:27 AM, said:
Cand dau cheie, imi oscileaza turometrul 600-1000, se joaca 2-3 secunde dupa ramane unde trebuie. E o problema? De la ce este? Cum pot sa o rezolv? Costa mult?
BMW 318is coupe '93
Multumesc
Si eu am problema asta,dar la mine se manifesta diferit, adica NUMAI in timp ce vreau de ex.sa incetinesc(opresc)la semafor calcind ambreajul+frina scade pina la 400rpm cred,dar isi revine imediat!!AM curatat valva pcv,debitmetrul e ok, dar acum citeva zile am curatat si regulatorul de relanti si am observat o FISURA cit firul de par pe lungimea lui in partea unde scrie codul si brandul care la fabricat!i-am facut o verificare sa vad daca mai are si altele, am dat cu pensonul putina spuma(sampon) de vase pe exteriorul(normal!) reg.,am obturat unul din orificii cu degetul am suflat prin celalalt si surpriza! am descoperit 2 locuri pe unde iesea aer( cel de sus si unulla baza mufei) l-am lipit cu POXILINA.acum nu pot spune ca asta a fost motivul relantiului ascilant,dar merita sa incerci!bafta.
#6
Posted 03 April 2012 - 10:23 PM
greg, on 21 January 2012 - 07:46 PM, said:
Salut. care este regulatorul de relanti? ...furtunul ala mare care face legatura intre debitmetru si motor? ...chiar nu stiu... Si eu am fluctuatii mari de relanti si nu stiu ce ar putea fi. Ma gandesc ca s-o fi bulit senzorul de pe axa cu came care tine relantiul sau este fisurta vreun furtun de aer. Am pus si alt debitmetru si asta este vina fiindca sunt aceleasi fluctuatii. acum merg fara mufa la debitmetru fiindca asa are fluctuatii mai mici iar cand stau pe loc sta constant la 800. Ce poate sa fie ?
#7
Posted 03 April 2012 - 10:33 PM
criselly, on 03 April 2012 - 10:23 PM, said:
Furtunul ala gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie, nu este cumva fisurat?...Trebuie sa te uiti bine la el.
#8
Posted 05 April 2012 - 06:06 PM
criselly, on 03 April 2012 - 10:23 PM, said:
La mn este de vina sonda lambda ( una din ele )
#9
Posted 05 April 2012 - 08:34 PM
This post has been edited by criselly: 05 April 2012 - 08:35 PM