BMW AUTO FORUM: Oscileaza turometru - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Oscileaza turometru bmw 318is coupe

#1 User is offline   Shobbyk Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 07-June 11

Posted 09 October 2011 - 03:27 AM

Salut,

Cand dau cheie, imi oscileaza turometrul 600-1000, se joaca 2-3 secunde dupa ramane unde trebuie. E o problema? De la ce este? Cum pot sa o rezolv? Costa mult?

BMW 318is coupe '93

Multumesc

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 October 2011 - 05:24 AM

Este posibil sa fie de la regulatorul de ralanti.Poti sa incerci sa il cureti/schimbi.

#3 User is offline   Shobbyk Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 07-June 11

Posted 09 November 2011 - 11:17 PM

View PostBavaria, on 09 October 2011 - 06:24 AM, said:

Este posibil sa fie de la regulatorul de ralanti.Poti sa incerci sa il cureti/schimbi.

am intalnit problema asta la toate is-urile, toti au chestia asta si toti imi zic ca e o chestie generala. Daca rezolvi, dupa un timp tot oscileaza.. cel putin asa mi sa spus si mie

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 November 2011 - 11:54 PM

Nu este o problema generala, insa daca ai auzit ca este la toate si nu te deranjeza las-o asa.

#5 User is offline   greg Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 21-January 12

Posted 21 January 2012 - 07:46 PM

View PostShobbyk, on 09 October 2011 - 03:27 AM, said:

Salut,

Cand dau cheie, imi oscileaza turometrul 600-1000, se joaca 2-3 secunde dupa ramane unde trebuie. E o problema? De la ce este? Cum pot sa o rezolv? Costa mult?

BMW 318is coupe '93

Multumesc

Si eu am problema asta,dar la mine se manifesta diferit, adica NUMAI in timp ce vreau de ex.sa incetinesc(opresc)la semafor calcind ambreajul+frina scade pina la 400rpm cred,dar isi revine imediat!!AM curatat valva pcv,debitmetrul e ok, dar acum citeva zile am curatat si regulatorul de relanti si am observat o FISURA cit firul de par pe lungimea lui in partea unde scrie codul si brandul care la fabricat!i-am facut o verificare sa vad daca mai are si altele, am dat cu pensonul putina spuma(sampon) de vase pe exteriorul(normal!) reg.,am obturat unul din orificii cu degetul am suflat prin celalalt si surpriza! am descoperit 2 locuri pe unde iesea aer( cel de sus si unulla baza mufei) l-am lipit cu POXILINA.acum nu pot spune ca asta a fost motivul relantiului ascilant,dar merita sa incerci!bafta.

#6 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 03 April 2012 - 10:23 PM

View Postgreg, on 21 January 2012 - 07:46 PM, said:

Si eu am problema asta,dar la mine se manifesta diferit, adica NUMAI in timp ce vreau de ex.sa incetinesc(opresc)la semafor calcind ambreajul+frina scade pina la 400rpm cred,dar isi revine imediat!!AM curatat valva pcv,debitmetrul e ok, dar acum citeva zile am curatat si regulatorul de relanti si am observat o FISURA cit firul de par pe lungimea lui in partea unde scrie codul si brandul care la fabricat!i-am facut o verificare sa vad daca mai are si altele, am dat cu pensonul putina spuma(sampon) de vase pe exteriorul(normal!) reg.,am obturat unul din orificii cu degetul am suflat prin celalalt si surpriza! am descoperit 2 locuri pe unde iesea aer( cel de sus si unulla baza mufei) l-am lipit cu POXILINA.acum nu pot spune ca asta a fost motivul relantiului ascilant,dar merita sa incerci!bafta.

Salut. care este regulatorul de relanti? ...furtunul ala mare care face legatura intre debitmetru si motor? ...chiar nu stiu... Si eu am fluctuatii mari de relanti si nu stiu ce ar putea fi. Ma gandesc ca s-o fi bulit senzorul de pe axa cu came care tine relantiul sau este fisurta vreun furtun de aer. Am pus si alt debitmetru si asta este vina fiindca sunt aceleasi fluctuatii. acum merg fara mufa la debitmetru fiindca asa are fluctuatii mai mici iar cand stau pe loc sta constant la 800. Ce poate sa fie ?

#7 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 03 April 2012 - 10:33 PM

View Postcriselly, on 03 April 2012 - 10:23 PM, said:

Salut. care este regulatorul de relanti? ...furtunul ala mare care face legatura intre debitmetru si motor? ...chiar nu stiu... Si eu am fluctuatii mari de relanti si nu stiu ce ar putea fi. Ma gandesc ca s-o fi bulit senzorul de pe axa cu came care tine relantiul sau este fisurta vreun furtun de aer. Am pus si alt debitmetru si asta este vina fiindca sunt aceleasi fluctuatii. acum merg fara mufa la debitmetru fiindca asa are fluctuatii mai mici iar cand stau pe loc sta constant la 800. Ce poate sa fie ?

Furtunul ala gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie, nu este cumva fisurat?...Trebuie sa te uiti bine la el.

#8 User is offline   RoberTir Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 02-April 12

Posted 05 April 2012 - 06:06 PM

View Postcriselly, on 03 April 2012 - 10:23 PM, said:

Salut. care este regulatorul de relanti? ...furtunul ala mare care face legatura intre debitmetru si motor? ...chiar nu stiu... Si eu am fluctuatii mari de relanti si nu stiu ce ar putea fi. Ma gandesc ca s-o fi bulit senzorul de pe axa cu came care tine relantiul sau este fisurta vreun furtun de aer. Am pus si alt debitmetru si asta este vina fiindca sunt aceleasi fluctuatii. acum merg fara mufa la debitmetru fiindca asa are fluctuatii mai mici iar cand stau pe loc sta constant la 800. Ce poate sa fie ?


La mn este de vina sonda lambda ( una din ele )

#9 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 05 April 2012 - 08:34 PM

Salut. Eu am gasit care e problema fluctuatilor de relanti si a consumului mare de benzina. este spart suportul (teava) jojei exact la baza unde face legatura cu baia de ulei.Am suflat pe furtunul de aer ce intra in motor si imi iesea ulei pe la baza suportului jojei. cotul acela din cauciuc ce prinde debitmetru de motor nu este fisurat.Pe el se mai gasesc 2 furtune...pe cel subtire am suflat. Stie cineva cu ce se poate lipii teava aceea de baia de ulei ? ...de sudat nu cred ca merge...

This post has been edited by criselly: 05 April 2012 - 08:35 PM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users