BMW AUTO FORUM: Software/ tester folosit la diagnosticarea masinii. - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Software/ tester folosit la diagnosticarea masinii. Care este mai bun , folosit de catre cine, de ce, cand, cum?

#61 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2010 - 11:59 PM

Mai baieti, discutam discutii sa ne aflam in treaba.
Bineintels ca dis-ul nu sterge erorile din shadow memory deoarece asa a fost conceput.Erorile din shadow memory sunt folosite de ingineri si nu pot fi sterse cu softul folosit in service.

#62 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 05 December 2010 - 12:22 AM

Eu am intalnit erori care insa nu erau in shadow si nu au putut fi sterse cu dis-ul decat a-2-a sau a 3-a oara cand am dat pe stergere,sau niciodata si cu inpa a mers din prima.Pot fi o gramada de factori:softul,interfata,portul de comunicatii...E drept insa ca nu am avut gt1 original si nici dis original(desi nu vad de ce o copie a softului dis,sa nu mearga la fel ca originalul)

#63 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 05 December 2010 - 12:14 PM

View Postseverus_phantom, on 05 December 2010 - 12:22 AM, said:

(desi nu vad de ce o copie a softului dis,sa nu mearga la fel ca originalul)


În combinaţie cu hardware chinezesc, apar câteva motive.

#64 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 06 December 2010 - 11:09 AM

View Postseverus_phantom, on 05 December 2010 - 12:22 AM, said: