BMW AUTO FORUM: 330d - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

330d probleme cu pornirea la cald

#1 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 05:20 PM

detin un 330 diesel din 2000 si am probleme cu pornirea la cald, nu mereu dar cat ti-e lumea mai draga nu vrea sa porneasca, motorul invarte dar degeaba....., am schimbat un releu la pompa de motorin dar problema persita , pe tester nu apare nicio eroare , am verificat returul la injectoare ,mecanicul a zis k e bun, are cineva vreo sugestie sau a avut o problema similara ? nasol este ca nu face meru si cand ajung la mecanic masina merge , cei de la bavaria mi-u zis k ar putea fi calculatorul de la motor si ca in mom cand nu porneste sa verific daca acul de la temperatura se misca caz in care ar fi calculatorul dupa spusele lor, are cineva idee?
multumesc anticipat

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2011 - 05:33 PM

Pot fi multe cauze.Trebuie sa verifici cand nu porneste.
Poate sa fie o pompa de motorina defecta, un senzor...

#3 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 07:27 PM

[quote name='Bavaria' date='31 October 2011 - 05:33 PM' timestamp='1320075233' post='30261']
Pot fi multe cauze.Trebuie sa verifici cand nu porneste.
Poate sa fie o pompa de motorina defecta, un senzor...
[/quote

ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, am reusit sa pun un tester exact dupa ce nu a vrut sa porneasca si am gasit următoarele erori
- comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)
poate ma poti ajuta cu interpretarea lor

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2011 - 07:37 PM

[quote name='Jokeru' date='31 October 2011 - 07:27 PM' timestamp='1320082042' post='30262']

View PostBavaria, on 31 October 2011 - 05:33 PM, said:

Pot fi multe cauze.Trebuie sa verifici cand nu porneste.
Poate sa fie o pompa de motorina defecta, un senzor...
[/quote

ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, am reusit sa pun un tester exact dupa ce nu a vrut sa porneasca si am gasit următoarele erori
- comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)
poate ma poti ajuta cu interpretarea lor



Pai am crezut ca nu apar erori...

Schimba senzorul.Poti sa incerci sa torni apa rece pe el cand nu porneste masina.Asta daca vrei sa fii sigur ca de acolo este problema.
Eu nu m-as mai complica cu asta si l-as schimba direct deoarece oricum este defect.Nu ar fi existat eroarea aia daca nu era defect.

Ar trebui sa pui erorile reale, codurile sau explicatia in germana/engleza.Traducerile astea nu imi spun mare lucru.
Inclin sa cred ca poate fi o problema si la pompa de inalta presiune, insa mai bine schimba senzorul si dupa aia verifica iar erorile.

#5 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 07:44 PM

View PostBavaria, on 31 October 2011 - 07:37 PM, said:

ame='Jokeru' date='31 October 2011 - 07:27 PM' timestamp='1320082042' post='30262']



Pai am crezut ca nu apar erori...

Schimba senzorul.Poti sa incerci sa torni apa rece pe el cand nu porneste masina.Asta daca vrei sa fii sigur ca de acolo este problema.
Eu nu m-as mai complica cu asta si l-as schimba direct deoarece oricum este defect.Nu ar fi existat eroarea aia daca nu era defect.

Ar trebui sa pui erorile reale, codurile sau explicatia in germana/engleza.Traducerile astea nu imi spun mare lucru.
Inclin sa cred ca poate fi o problema si la pompa de inalta presiune, insa mai bine schimba senzorul si dupa aia verifica iar erorile.


pai de regula dc pun acum testerul nu da nimic cel putin asa spun cei de la bavaria, erorile de care am vb mai sus le-am gasit in urma cu 1 luna cand dupa mai multe incercari nereusite de a porni, intr-un final a pornit si am reusit sa duc masina la un mecanic sa sa pun testerul
maine ma voi ocupa de senzor sper sa fie doar atat, apropos de pompa cei de la bavaria mi-au zis k pe tester nu apar erori legate de ea si ca ar fi ok

ms mult oricum

This post has been edited by Jokeru: 31 October 2011 - 07:45 PM


#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2011 - 07:49 PM

Erori pentru pompa nu o sa apara niciodata.Pot sa apara niste erori legate de presiunea de motorina, insa ele sunt doar rezultatul unor calcule de plauzibilitate sau rezultate primite de la diversi sensori.
Pompa de inalta presiune se poate verifica cu un osciloscop.Altfel se poate diagnostica dupa simptomele si dupa erorile pe care le are masina.
Schimba pentru inceput senzorul.Ar fi bine sa cumperi un senzor original.

#7 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 07:50 PM

la ce coduri te referi? la cifrele din fata erorilor gasite pe tester?
dc da ...erorile de care vb sus aveau fiecare următorul cod:

- 13573 - comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- 4704 - supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- 6660 - treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- 7717 - senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)

This post has been edited by Jokeru: 31 October 2011 - 07:51 PM


#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2011 - 07:54 PM

Da, erorile astea, insa pune explicatia primita de tester in germana sau engleza.
4704 am impresia ca se refera la motorina de mica presiune, nu stiu sigur.
Traducerile pe care le-ai pus nu sunt corecte.

#9 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 07:58 PM

View PostBavaria, on 31 October 2011 - 07:49 PM, said:

Erori pentru pompa nu o sa apara niciodata.Pot sa apara niste erori legate de presiunea de motorina, insa ele sunt doar rezultatul unor calcule de plauzibilitate sau rezultate primite de la diversi sensori.
Pompa de inalta presiune se poate verifica cu un osciloscop.Altfel se poate diagnostica dupa simptomele si dupa erorile pe care le are masina.
Schimba pentru inceput senzorul.Ar fi bine sa cumperi un senzor original.


printre erori erau si 2 care se refereau la presiune :

- 4704 - supraveghere presiune de refulare (sub presiune de lucru)
- 5651 - reglare functionare uiforma

View PostBavaria, on 31 October 2011 - 07:54 PM, said:

Da, erorile astea, insa pune explicatia primita de tester in germana sau engleza.
4704 am impresia ca se refera la motorina de mica presiune, nu stiu sigur.
Traducerile pe care le-ai pus nu sunt corecte.


eu am notat ce scria p testerul mecanicului tokmai in ideeA interetarii

ms mult

View PostJokeru, on 31 October 2011 - 07:57 PM, said:

printre erori erau si 2 care se refereau la presiune :

- 4704 - supraveghere presiune de refulare (sub presiune de lucru)
- 5651 - reglare functionare uiforma



eu am notat ce scria p testerul mecanicului tokmai in ideeA interetarii , nu erau in engleza ci in romana , exact cu ti-am scris

ms mult


#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 October 2011 - 07:59 PM

Nu stiu sa existe un senzor care sa masoare presiunea din retur, insa exista unul care masoara presiunea motorinei primita de pompa de inalta presiune.
Daca apare aceasta eroare este posibil sa fie senzorul defect, filtrul de motorina infundat sau o pompa defecta.

#11 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 31 October 2011 - 08:12 PM

maine voi schimba senzorul de la arborele cu came si filtrul de motorina si sper sa nu mai am probleme ms mult oricum

#12 User is offline   Madalin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 17-June 11

Posted 07 November 2011 - 01:43 PM

eu am avut aceeasi problema la un 525d si a fost pompa de sub scaunul soferului

#13 User is offline   Jokeru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 23-March 10

Posted 14 November 2011 - 05:25 PM

am rezolvat , era vb de senzorul de la axul cu cu came , mecanicul mi-a recomandat sa schimb si senzorul de la arborele cotit , cica sa schimba impreuna, zis si facut si problema s-a rezolvat

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users