330d probleme cu pornirea la cald
#1
Posted 31 October 2011 - 05:20 PM
multumesc anticipat
#3
Posted 31 October 2011 - 07:27 PM
Pot fi multe cauze.Trebuie sa verifici cand nu porneste.
Poate sa fie o pompa de motorina defecta, un senzor...
[/quote
ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, am reusit sa pun un tester exact dupa ce nu a vrut sa porneasca si am gasit următoarele erori
- comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)
poate ma poti ajuta cu interpretarea lor
#4
Posted 31 October 2011 - 07:37 PM
Bavaria, on 31 October 2011 - 05:33 PM, said:
Poate sa fie o pompa de motorina defecta, un senzor...
[/quote
ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, am reusit sa pun un tester exact dupa ce nu a vrut sa porneasca si am gasit următoarele erori
- comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)
poate ma poti ajuta cu interpretarea lor
Pai am crezut ca nu apar erori...
Schimba senzorul.Poti sa incerci sa torni apa rece pe el cand nu porneste masina.Asta daca vrei sa fii sigur ca de acolo este problema.
Eu nu m-as mai complica cu asta si l-as schimba direct deoarece oricum este defect.Nu ar fi existat eroarea aia daca nu era defect.
Ar trebui sa pui erorile reale, codurile sau explicatia in germana/engleza.Traducerile astea nu imi spun mare lucru.
Inclin sa cred ca poate fi o problema si la pompa de inalta presiune, insa mai bine schimba senzorul si dupa aia verifica iar erorile.
#5
Posted 31 October 2011 - 07:44 PM
Bavaria, on 31 October 2011 - 07:37 PM, said:
Pai am crezut ca nu apar erori...
Schimba senzorul.Poti sa incerci sa torni apa rece pe el cand nu porneste masina.Asta daca vrei sa fii sigur ca de acolo este problema.
Eu nu m-as mai complica cu asta si l-as schimba direct deoarece oricum este defect.Nu ar fi existat eroarea aia daca nu era defect.
Ar trebui sa pui erorile reale, codurile sau explicatia in germana/engleza.Traducerile astea nu imi spun mare lucru.
Inclin sa cred ca poate fi o problema si la pompa de inalta presiune, insa mai bine schimba senzorul si dupa aia verifica iar erorile.
pai de regula dc pun acum testerul nu da nimic cel putin asa spun cei de la bavaria, erorile de care am vb mai sus le-am gasit in urma cu 1 luna cand dupa mai multe incercari nereusite de a porni, intr-un final a pornit si am reusit sa duc masina la un mecanic sa sa pun testerul
maine ma voi ocupa de senzor sper sa fie doar atat, apropos de pompa cei de la bavaria mi-au zis k pe tester nu apar erori legate de ea si ca ar fi ok
ms mult oricum
This post has been edited by Jokeru: 31 October 2011 - 07:45 PM
#6
Posted 31 October 2011 - 07:49 PM
Pompa de inalta presiune se poate verifica cu un osciloscop.Altfel se poate diagnostica dupa simptomele si dupa erorile pe care le are masina.
Schimba pentru inceput senzorul.Ar fi bine sa cumperi un senzor original.
#7
Posted 31 October 2011 - 07:50 PM
dc da ...erorile de care vb sus aveau fiecare următorul cod:
- 13573 - comanda timp de incandescență , aparat comanda incandescență defect
- 4704 - supravechere presiune de refulare (sub presiunea de lucru) reglare functionare uniforma
- 6660 - treaptă finală SG pt incălzirea suplimentara (întrerupere)
- 7717 - senzor arbore cu came (deregrlare sau defecțiune)
This post has been edited by Jokeru: 31 October 2011 - 07:51 PM
#9
Posted 31 October 2011 - 07:58 PM
Bavaria, on 31 October 2011 - 07:49 PM, said:
Pompa de inalta presiune se poate verifica cu un osciloscop.Altfel se poate diagnostica dupa simptomele si dupa erorile pe care le are masina.
Schimba pentru inceput senzorul.Ar fi bine sa cumperi un senzor original.
printre erori erau si 2 care se refereau la presiune :
- 4704 - supraveghere presiune de refulare (sub presiune de lucru)
- 5651 - reglare functionare uiforma
Bavaria, on 31 October 2011 - 07:54 PM, said:
4704 am impresia ca se refera la motorina de mica presiune, nu stiu sigur.
Traducerile pe care le-ai pus nu sunt corecte.
eu am notat ce scria p testerul mecanicului tokmai in ideeA interetarii
ms mult
Jokeru, on 31 October 2011 - 07:57 PM, said:
- 4704 - supraveghere presiune de refulare (sub presiune de lucru)
- 5651 - reglare functionare uiforma
eu am notat ce scria p testerul mecanicului tokmai in ideeA interetarii , nu erau in engleza ci in romana , exact cu ti-am scris
ms mult
#10
Posted 31 October 2011 - 07:59 PM
Daca apare aceasta eroare este posibil sa fie senzorul defect, filtrul de motorina infundat sau o pompa defecta.