BMW AUTO FORUM: Panou climatronic si piesa cu tepi E39 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Panou climatronic si piesa cu tepi E39 bazait si descarcatul bateriei

#61 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 26 November 2011 - 09:23 PM

Azi am fost la electricean iar !

Cu testerul nu comunica automat , manual merge .

Consumul in repaus e 89 mA . Am verificat modulele unu cate unu si nimic pana la cel de ABS ASC .


Cu modulul ABS'ASC scos consumul e 50mA . Acum ramane sa schimb modulul asta cu altul si vad daca chiar e el vinovatul.

Inainte sa'l scot pe asta de ABS ASc am scos modulul confort si a scazut de la 89 la 70 . Modul confort am altul si incerc maine .

E posibil sa fie ambele stricate ?

Cu testerul a comunicat automat dupa ce am scos modulul ABS ASC .


Am urmarit si firele de la mufa de disgnoza sa vedem daca sunt intrerupte sau ceva si erau OK .


Partea proasta e ca iar fac figuri ceasurile de bord ... acum nu merge deloc vitezometrul / km si acul de consumul instant . Nu si0au revenit deloc dupa un drum de 80km . maine le schimb ca am altele :lol:/>


Acum merg fara modulul de ABS ASC .

#62 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 27 November 2011 - 12:34 AM

Daca scoti GM-ul dai totul peste cap deoarece el este responsabil cu trimisul la culcare.Putin probabil sa fie defect.
Cel mai probabil ABS-ul este defect.Vitezometrul nu merge tot din cauza ABS-ului, schimba mai intai computerul de ABS si dupa aia vezi daca mai este vreo problema cu bordul.

#63 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 27 November 2011 - 10:57 PM

Am gasit azi alt modul , marti il am si verific daca e de la el.

Cred ca s-a dus pe pluta si bateria . Ieri dupa un drum de 80 km avea 10 V . Azi de dimineata la fel 10 V si ceva .. masurat cu 2 aparate diferite . Dar a pornit , se simte ca invarte mai greu .

Dupa 2 ani cu problema descarcarii peste noapte a cedat . In vara a fost dusa la garantii si au tinut-o aia 2 zile ...conculuzia a fost ca e buna .


O sa caut alta dar caut una de marca . Acum e caranda romaneasca de 100 amperi , pot sa caut una de 90 amperi?

#64 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 27 November 2011 - 11:43 PM

Merge si de 90.

ps

Daca avea 10v este buna de gunoi, nu iti mai pierde timpul cu ea.

#65 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 28 November 2011 - 12:09 AM

Tata zice ca o tine el pentru dacie sa invarta bine iarna :lol:/>

Ieri imi zicea cineva de ceva baterii OEM de 90 amperi cu 100 e :ph34r:/> o sa-l sun sa vad ce si cum daca nu imi iau varta sau altceva de marca .

#66 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 28 November 2011 - 10:29 AM

10V?!!? si eu care imi faceam probleme ca a mea are 12,3V :lol:/>
totusi cred ca nu ai masurat bine :)/>

#67 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 28 November 2011 - 01:08 PM

Am masurat cu 2 aparate ale mele si al 3 lea multimetru al electriceanului . 10 V si putin :lol:/>

Mai masor acum ca am facut vreo 60'70 km de azidimineata .

#68 User is offline   Badboy69 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 14-April 11
  • Location:Arad

Posted 29 November 2011 - 01:48 PM

Sal...ai gasit care e problema pana la urma???

#69 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 29 November 2011 - 03:29 PM

Am luat alta baterie pentru inceput si astept modulul care cred ca e sctricat . Dupa ce-l schimb masor si vad .

#70 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 05:01 PM

Am schimbat modulul de ABS ASC si am masurat consumul in repus 0.57 mA . Fara modul montat avea 0.50 si cu modulu vechi in jur de 0.80 . Merg si ceasurile dar nu mai merge martorul de la faza scurta , in rest merge tot . Le-am schimbat cu altele care le aveam acasa si tot nu merge martorul ala dar au aparut 3 becuri aprinse care pe cele vechi nu se vedeau :unsure:/>

1. Unul e de la baterie dar nu inteleg de ce ca am masurat iar si are 14.0 incarcare cu faza lunga si muzica pornita ( amplificator subwofer ) si 14.3 fara muzica dar faza lunga pornita .

2. e de la airbaguri ca nu sunt mufele de la scaune conectate ..stiam ca nu e ceva Ok acolo dar pe ceasurile vechi nu se aprindea martorul .

3. nu stiu de la ce e dar se aprinde doar cand e pornit motorul .

http://img401.imageshack.us/img401/391/photo0418e.jpg

http://img545.imageshack.us/img545/8259/photo0410.jpg



Care e urmatoarea operatiune care trebuie facuta ? :unsure:/> o sa merg iar la diagnoza dar pana atunci mai pot verifica eu ceva ?

#71 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 05:42 PM

Am aflat acum de la ce e martorul ala ... e de la cutia automata :lol:/> ceasurile sunt de pe automata .


Se poate oare sa il sting din soft ?

#72 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 09:25 PM

Incearca sa deconectezi alarma.Bordul trebuie recodificat, desi probabil nici cel vechi nu are nimic.
Alternatorul este schimbat sau l-ai reparat pe cel vechi?

#73 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 10:57 PM

Eu am masurat curentul in repaus fara alarma conectata . Am incuiat masina cu cheia .

Alternatorul l'am pus de la motorul vechi . Incarca bine . Daca are incarcare buna pe baterie se poate sa mai fie vreo problema cu el ?

#74 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 11:04 PM

Nu conteaza daca este armata sau nu, trebuie sa gasesti modulul de comanda si sa il deconectezi.
Un alternator poate cauza consum de curent in repaus daca este defect, insa incepe mai intai cu deconectarea alarmei.

#75 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 11:09 PM

Maine scot firele alarmei , stiu unde e . dupa masor sa vad daca e diferenta .


Dar martorul din bord cu bateria ? ala de ce sta aprins ?

#76 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 11:12 PM

Pune la loc bordul vechi si vezi daca sta la fel.

#77 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 11:15 PM

La cel vechi nu sta !! Am facut o tura cu masina dupa ce am montat modulul de ABS ASC .

Dar la cel vechi nu apare nici martorul de la airbaguri .

#78 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 11:23 PM

Oricum bordul asta trebuie codificat, poate dupa aia dispare si problema.

#79 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 04 December 2011 - 11:27 PM

Maine sper sa am timp sa mai trag de ea . Ma uit la alarma si ma programez iar la diagnoza .

Bordul asta se poate recodifica cu "jucaria" aia care ti-am trimis-o pe PM ? Trebuie dat jos sau direct pe masina se face operatiunea.

#80 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 11:35 PM

Daca are si partea de programare, da, desi este mai usor si rapid cu ncs.Gasesti tu sigur pe cineva care sa il aiba.
Se codifica pe masina.

  • (6 Pages)
  • +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

6 User(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users