BMW AUTO FORUM: Panou climatronic si piesa cu tepi E39 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Panou climatronic si piesa cu tepi E39 bazait si descarcatul bateriei

#1 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 07 November 2011 - 10:06 PM

Problema e de mult timp .. am fost la mai multi electriceni si am crezut ca s-a rezolvat . Dar nu , cel putin a ramas o problema ! Dupa ce am foat la ultimul electricean?electronist a rams consumul in repaus 48 mA ,scazuse de la 80 90 cum era inainte .am inteles ca 40mA e normal sa fie consumul .

Acum n-am masurat dar consuma iar bateria in 3-4 zile !

Am dormit( incercat) in masina acum cateva seri si o ora cat am stat in ea nu s-a oprit din bazait ventilatorul panoului de climatronic deloc !! Masina era inchisa din butonul de blocat usile . Sa fie ala problema? Sau piesa cu tepi ? ventilatia merge bine .


Nu stiu ce sa-i mai fac ... bateria a fost dusa in august la garantii pentru verificare si e buna ! Incarcarea e buna .

This post has been edited by sax: 07 November 2011 - 10:14 PM


#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 November 2011 - 11:36 PM

Daca nu se opreste ventilatorul inseamna ca masina nu trece la sleep.
Sunt mai multe variante aici, insa in general e39 trece la sleep dupa 16min.O sa plecam de la premiza ca si e39-le tau trece la sleep tot dupa 16 min.
Exista o varianta sa anulezi aceasta functie si masina sa treaca imediat la sleep, insa nu cred ca esti posesor de lepotp. :P/>
Asa se gasea mai rapid problema, insa daca tu ai fost in stare sa dormi in masina pentru asta, nu cred ca se pune problema de durata. :D/>

Trebuie sa afli daca masina trece la sleep sau nu.Este posibil sa treaca la sleep si sa se trezeasca dupa aia.
Cu un multimetru trebuie sa masori mai intai consumul.Nu conteaza ce au spus altii, din moment ce tot ai problema respectiva inseamna ca nu prea erau in tema si cine stie ce au citit/masurat pe acolo.
Deci, conecteaza mai intai multimetrul si vezi ce se intampla.Cat scade, cum scade, daca scade, ce se intampla dupa 16 min.

ps

Ai alarma montata, ceva aftermarket, telefon,..orice...?

#3 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 07 November 2011 - 11:44 PM

Acum am scos afara panoul de la climatronic . Cu ocazia asta il si curat de praf .

Maine masor dar nu prea stiu cum :unsure:/> daca poti sa-mi explici te rog :rolleyes:/> O sa masor cu el si fara el !

Stiu ca se masoara la baterie , unul din electriceni a scos una din borne si a pus multimetrul , altu n-a scos bornele deloc si a masurat !! Cum sa fac corect ? si aparatul pe ce il setez ? Mersi mult !

P.S. am "leptop" dar n-am programe si cabluri :lol:/>


Edit ; asta e aparatul meu .

http://img341.imageshack.us/img341/2100/photo0226o.jpg

This post has been edited by sax: 07 November 2011 - 11:51 PM


#4 User is offline   TOM Icon

  • E39 DSP Master
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 20-September 09

Posted 07 November 2011 - 11:49 PM

daca nu a desfacut nici o borna inseamna ca a masurat doar tensiunea :lol:/>

#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 12:01 AM

Fara sa scoti bornele iti trebuie un "clamp meter".Este scump, nu merita sa cumperi asa ceva pentru uz personal.
O sa masori cu un aparat de masura de cativa lei. :D/>

Desfaci borna negativa de la baterie, pui o proba pe baterie si cealalta pe borna negativa pe care ai scos-o.Setezi aparatul pe 10A.Astfel circuitul se inchide prin aparat si consumul este afisat.
O sa ai nevoie de niste clesti crocodili.Trebuie sa lasi portbagajul deschis, deci inchizi yala portbagajului cu o surubelnita.
Este de preferat sa fie conectate borna de masa si cu bateria pana inchizi masina din telecomanda, deoarece este posibil sa arzi siguranta aparatului de masura.Dupa ce inchizi masina scoti legatura dintre baterie si borna negativa, astfel incat sa ramana doar legaturile dintre aparatul de masura, baterie si borna de minus.

View Postsax, on 07 November 2011 - 11:44 PM, said:

Edit ; asta e aparatul meu .



Pare profesional, cred ca o sa trebuiasca sa iti cumperi unul mai ieftin. :D/>

Nu vad daca poate sa masoare si curentul, ma orbeste poza. :P/>

Attached File(s)

  • Attached File  meter.jpg (74.59K)
    Number of downloads: 14


#6 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 08 November 2011 - 12:13 AM

Asta l-am gasit acasa :lol:/> iau altul maine daca nu reusesc !

Uite alta poza clara !

Mersi mult de sfaturi si tie si lui TOM


http://img844.imageshack.us/img844/585/photo0231u.jpg


Exact asa cum mi-ati explicat voi a facut unul din electriceni cand am gasit prima problema . O zi intreaga am tot verificat .

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 12:20 AM

Cumpara unul similar cu cel din poza.
Sunt foarte ieftine si functioneaza ok.

Nu ai nevoie de Fluke sau mai stiu eu ce.

ps

Sa nu ma dai de gol la pasionati ca ti-am recomandat un aparat ieftin in loc sa iti recomand un Fluke de 500 de euro. :blush:/>

#8 User is offline   TOM Icon

  • E39 DSP Master
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 20-September 09

Posted 08 November 2011 - 12:24 AM

de parca pasionatii nu belesc ochii aici pe forum toata ziua.....mai ales martienii :lol:/>

#9 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 08 November 2011 - 12:26 AM

Maine incerc cu asta imediat ce ma trezesc dupa ce il ard merg in oras si cumpar altu ! :lol:/>



Stai linistit ca ne urmaresc "pasionatii" :horror:/>

#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 12:28 AM

View PostTOM, on 08 November 2011 - 12:24 AM, said:

de parca pasionatii nu belesc ochii aici pe forum toata ziua.....mai ales martienii :lol:/>


Oricum, iti dai seama ca nu da bine sa apara acolo cu un aparat de masura care costa cativa lei.
Acolo se discuta despre telefoane de mii de euro, despre masini full de full,leptopuri...sunt multi oameni grei pe acolo.
Eu il invat de bine, asta daca nu vrea sa isi fure un ban.

#11 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 12:43 AM

View Postsax, on 07 November 2011 - 10:06 PM, said:

nu s-a oprit din bazait ventilatorul panoului de climatronic deloc !! Masina era inchisa din butonul de blocat usile . Sa fie ala problema?



Foarte putin probabil sa fie defect panoul de clima.

#12 User is offline   TOM Icon

  • E39 DSP Master
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 20-September 09

Posted 08 November 2011 - 12:51 AM

nu am vazut ce se discuta pe acolo ca nu citesec toate prostiile. ma uit pe la mica publicitate daca am nevoie de ceva si cam atat........ sau clubul pasionatilor mai foloseste si la altceva iar eu nu stiu? :unsure:/>

#13 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 08 November 2011 - 12:51 AM

Nu stiu ce ar putea fii , maine aflu exact cat consuma .

Panoul il curat cu ocazia asta ca e plin de praf .

#14 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 12:59 AM

View Postsax, on 08 November 2011 - 12:51 AM, said:

Nu stiu ce ar putea fii , maine aflu exact cat consuma .

Panoul il curat cu ocazia asta ca e plin de praf .


Cronometreaza din momentul in care inchizi usile.
Dupa aia, cand se apropie de 16 minute stai langa multimetru si vezi ce se intampla.Vezi daca apare vreo fluctuatie mare, daca scade la 0 si creste iar,...ajuta uneori .

#15 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 08 November 2011 - 08:39 PM

Asta a arata aparatul ...22.3


Masina inchisa , portbagajul deschis dar blocat cu o surubelnita.

Nu s-a schimbat consumul deloc , nici dupa 16 min nici dupa 20 .


Attached File  Photo0232.jpg (598.73K)
Number of downloads: 30

Sa incerc cu alt aparat sau sa mai fac experimente cu asta ? scot panoul de la clima , piesa cu tepi si verific.

#16 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 09:49 PM

Este foarte mult 22A.Putin probabil sa fie corect.

#17 User is offline   TOM Icon

  • E39 DSP Master
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 20-September 09

Posted 08 November 2011 - 10:22 PM

eu m am gandit ca 22 mA............22A e enorm :lol:/>

#18 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 11:32 PM

Pai eu vad ca aparatul este setat pe 200A.

@sax, vad ca ai o gramada de aparatura prin portbagaj.Nu ai nimic montat aftermarket?

#19 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 08 November 2011 - 11:37 PM

Asa e ! era setat pe 200 A

Cand am masurat nu era panoul de la clima conectat ca l-am desfactut si n-a mai vrut sa mearga :lol:/> dupa 2 ore mi-am dat seama ca am pus gresit lamela de cupru de la butoane :rolleyes:/> asta dupa ce am sunat deja 2 persoane sa cumpar alt panou ...

Acum merge perfect , maine sper sa apuc sa iau alt multimetru si masor iar corect .

Quote

@sax, vad ca ai o gramada de aparatura prin portbagaj.Nu ai nimic montat aftermarket?


M-ai prins :lol:/> senzorii de parcare sunt china style dar sunt legati direct pe becurile de mers inapoi .

Mai e amplificatorul dar l-am verificat in ziua cand am gasit prima problema anul trecut . Am scos si siguranta ca sa fiu sigur ca nu e alimentat .

This post has been edited by sax: 08 November 2011 - 11:40 PM


#20 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2011 - 11:40 PM

Deci ai ceva scule de muzica conectate sau nu?

  • (6 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users