BMW AUTO FORUM: bataie tacheti motor rece - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

bataie tacheti motor rece se aude o bataie, dar la scurt timp dupa pornire

#1 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 23 November 2011 - 01:34 AM

am un e46, din 2000, motor 1900 benzina
la pornire motorul merge ok, dar dupa cca 1 minut incep sa bata tachetii / un tachet, nu imi dau seama
zgomotul dispare dupa 1 minut aproximativ
cateodata, daca o accelerez putin si plec mai repede de pe loc nu mai apare bataia...
sfaturi, pareri?

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 23 November 2011 - 01:55 AM

Poate sa fie de la tipul de ulei folosit, uzura, presiune mica de ulei.
Ce ulei folosesti?

#3 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 23 November 2011 - 02:52 AM

BMW LONGLIFE 5W-30

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 23 November 2011 - 08:04 AM

Acest ulei il folosesti in mod curent sau numai de ceva vreme.
Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, eu ti-as recomanda un 5W40 (Motul, Castrol sau BMW). Sa nu ma intelegi gresit, dar am scris Motul la inceput fiindca eu din asta folosesc de multi ani si nu am avut niciodata probleme.
Nu trebuie eliminate din calcul nici celelalte cauze expuse mai sus de Bavaria

#5 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 23 November 2011 - 08:12 AM

nu e M43 motorul?,as paria pe tacheti daca are peste 150.000 km :)/> M40-urile de pe urs si E36 erau celebre cu problema asta-la rece se auzeau tachetii apoi la cald nu mai se auzea nimic(un amic chiar a schimbat la un E30 tachetii si a scapat de sunet,bine dupa aia a ajuns la 1,8is asa ca nu am ce feedback sa mai dau )

mda Motul e ok,eu acum am schimbat pe Liqui Moly sa vad ce mare branza fac :)/>

This post has been edited by alex230ro: 23 November 2011 - 08:13 AM


#6 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 23 November 2011 - 09:29 PM

Da, am trecut de pe Castrol Full Synthetic (Edge Formula RS, parca), tocmai ca sa incerc sa scap de bataia de tacheti...
Bataia a aparut cam la 1 an dupa ce am luat masina. Am schimbat o garnitura aflata la baza filtrului de ulei k imi curgea ulei pe acolo, iar mecanicul lui peste dupa ce a montat totul la loc si am pornit motorul (care suna ca un diesel pe moarte), i-a picat fisa k nu a amorsat pompa de ulei, in concluzie aceasta nu pompa ulei in rampa, cred k prinsese aer. Am oprit motorul cat am putut de repede, a fost chestie de secunde... Asta se intampla vara, iar cand a venit frigul au inceput tachetii.

da, motorul e m43, si da, am 170.000 km

eu sunt curios de altceva: de ce nu bat tachetii la prima cheie , la rece, cand uleiul e in baie, si incep dupa 1 minut, cand , teoretic, ar trebui sa fie lubrifiati?

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 24 November 2011 - 01:46 AM

Ar trebui sa demontezi capacul de la chiulasa si sa vezi ce este pe acolo, sa vezi daca sunt semne de uzura,sa verifici tachetii, depuneri de ulei ars,etc.

#8 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 24 November 2011 - 10:14 PM

da, o duc neaparat la doctor

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users