am un e46, din 2000, motor 1900 benzina
la pornire motorul merge ok, dar dupa cca 1 minut incep sa bata tachetii / un tachet, nu imi dau seama
zgomotul dispare dupa 1 minut aproximativ
cateodata, daca o accelerez putin si plec mai repede de pe loc nu mai apare bataia...
sfaturi, pareri?
Page 1 of 1
bataie tacheti motor rece se aude o bataie, dar la scurt timp dupa pornire
#4
Posted 23 November 2011 - 08:04 AM
Acest ulei il folosesti in mod curent sau numai de ceva vreme.
Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, eu ti-as recomanda un 5W40 (Motul, Castrol sau BMW). Sa nu ma intelegi gresit, dar am scris Motul la inceput fiindca eu din asta folosesc de multi ani si nu am avut niciodata probleme.
Nu trebuie eliminate din calcul nici celelalte cauze expuse mai sus de Bavaria
Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, eu ti-as recomanda un 5W40 (Motul, Castrol sau BMW). Sa nu ma intelegi gresit, dar am scris Motul la inceput fiindca eu din asta folosesc de multi ani si nu am avut niciodata probleme.
Nu trebuie eliminate din calcul nici celelalte cauze expuse mai sus de Bavaria
#5
Posted 23 November 2011 - 08:12 AM
nu e M43 motorul?,as paria pe tacheti daca are peste 150.000 km :)/> M40-urile de pe urs si E36 erau celebre cu problema asta-la rece se auzeau tachetii apoi la cald nu mai se auzea nimic(un amic chiar a schimbat la un E30 tachetii si a scapat de sunet,bine dupa aia a ajuns la 1,8is asa ca nu am ce feedback sa mai dau )
mda Motul e ok,eu acum am schimbat pe Liqui Moly sa vad ce mare branza fac :)/>
mda Motul e ok,eu acum am schimbat pe Liqui Moly sa vad ce mare branza fac :)/>
This post has been edited by alex230ro: 23 November 2011 - 08:13 AM
#6
Posted 23 November 2011 - 09:29 PM
Da, am trecut de pe Castrol Full Synthetic (Edge Formula RS, parca), tocmai ca sa incerc sa scap de bataia de tacheti...
Bataia a aparut cam la 1 an dupa ce am luat masina. Am schimbat o garnitura aflata la baza filtrului de ulei k imi curgea ulei pe acolo, iar mecanicul lui peste dupa ce a montat totul la loc si am pornit motorul (care suna ca un diesel pe moarte), i-a picat fisa k nu a amorsat pompa de ulei, in concluzie aceasta nu pompa ulei in rampa, cred k prinsese aer. Am oprit motorul cat am putut de repede, a fost chestie de secunde... Asta se intampla vara, iar cand a venit frigul au inceput tachetii.
da, motorul e m43, si da, am 170.000 km
eu sunt curios de altceva: de ce nu bat tachetii la prima cheie , la rece, cand uleiul e in baie, si incep dupa 1 minut, cand , teoretic, ar trebui sa fie lubrifiati?
Bataia a aparut cam la 1 an dupa ce am luat masina. Am schimbat o garnitura aflata la baza filtrului de ulei k imi curgea ulei pe acolo, iar mecanicul lui peste dupa ce a montat totul la loc si am pornit motorul (care suna ca un diesel pe moarte), i-a picat fisa k nu a amorsat pompa de ulei, in concluzie aceasta nu pompa ulei in rampa, cred k prinsese aer. Am oprit motorul cat am putut de repede, a fost chestie de secunde... Asta se intampla vara, iar cand a venit frigul au inceput tachetii.
da, motorul e m43, si da, am 170.000 km
eu sunt curios de altceva: de ce nu bat tachetii la prima cheie , la rece, cand uleiul e in baie, si incep dupa 1 minut, cand , teoretic, ar trebui sa fie lubrifiati?
Page 1 of 1