BMW AUTO FORUM: 2004 BMW 520i e60 cu o problema la injectie - BMW AUTO FORUM

Jump to content

2004 BMW 520i e60 cu o problema la injectie

#21 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 04 December 2011 - 08:53 PM

Acum merge perfect.

#22 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 December 2011 - 09:00 PM

OK
Material de studiu :D/>

#23 User is offline   lliwiu Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 04-December 11
  • Car:e60 520i

Posted 04 December 2011 - 09:00 PM

View PostDanS, on 04 December 2011 - 08:39 PM, said:

Liviu, da si tu o tura aici
http://bmwtools.dyndns-server.com/



ioi! Multam, se pare ca o sa am ce face in perioada urmatoare :)/>

Legat de intrebarea mea despre cele doua interfete, merita sa dau 400 lei pe cea K+D Can sau ma limitez la cea de 150 de lei?

This post has been edited by lliwiu: 04 December 2011 - 09:06 PM


#24 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 December 2011 - 09:03 PM

:cheers:/>

#25 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 04 December 2011 - 09:09 PM

Mulţumesc mult Dan! :cheers:/>

#26 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 09:11 PM

View Postseverus_phantom, on 04 December 2011 - 08:09 AM, said:

salut;exact masina asta o am si eu...vezi ca este in inpa pe motor(m54/ms45) o optiune prin care poti activa/dezactiva pistoanele masinii...astfel sunt sase buline pline(asta insemnand ca toate cele 6 pistoane sunt active); daca dai click pe ele bulinele devin ''goale'' si pistonul(pistoanele) respectiv se dezactiveaza....

Nu ar strica inainte sa te apuci sa schimbi una alta sa incerci prima data sa te uiti la pistonul 5 cu inpa....



La ce il ajuta daca dezactiveaza pistonul 5, care oricum nu functioneaza?Ce concluzie poate sa traga de acolo?

#27 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 December 2011 - 09:17 PM

View Postlliwiu, on 04 December 2011 - 09:00 PM, said:

ioi! Multam, se pare ca o sa am ce face in perioada urmatoare :)/>

Legat de intrebarea mea despre cele doua interfete, merita sa dau 400 lei pe cea K+D Can sau ma limitez la cea de 150 de lei?

daca te rezumi numai la masina ta, nu este cazul sa dai atatia bani, merge si cealalta.
Totusi daca as fi in locul tau, as lua acea multimarca de 200 ron care este similara...si are mai multe...deasemeni se innegresc si "punctele" care arata contactul pus si curentul in INPA. Este mai mult cu 50 ron, si ai si garantie la ea.

#28 User is offline   lliwiu Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 04-December 11
  • Car:e60 520i

Posted 04 December 2011 - 09:25 PM

@ DanS - m-ai pierdut :)/> M-am uitat pe un site cunoscut de licitatii (nu stiu daca am voie sa dau link catre alte site-uri) si acolo am gasit interfetele puse la vanzare. Poti sa fii mai explicit legat de interfata multimarca la 200 de lei?

#29 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 December 2011 - 09:30 PM

View PostBavaria, on 04 December 2011 - 09:11 PM, said:

La ce il ajuta daca dezactiveaza pistonul 5, care oricum nu functioneaza?Ce concluzie poate sa traga de acolo?


eu ma gandeam sa incerce sa il activeze...acelasi sunet l-al avut si eu cand mi-am dezactivat pistonul si printr-un simplu click l-am activat inapoi...puteam schimba n sau (n+1) buji,bobine,sau injectoare ca tot nu ar fi functionat pistonul repectiv daca nu il activam din inpa....poate in cazul acesta este alta cauza,dar pana la ciocan ar trebui incercat cu inpa prima data...

#30 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 09:38 PM

View Postseverus_phantom, on 04 December 2011 - 09:30 PM, said:

eu ma gandeam sa incerce sa il activeze...acelasi sunet l-al avut si eu cand mi-am dezactivat pistonul si printr-un simplu click l-am activat inapoi...puteam schimba n sau (n+1) buji,bobine,sau injectoare ca tot nu ar fi functionat pistonul repectiv daca nu il activam din inpa....poate in cazul acesta este alta cauza,dar pana la ciocan ar trebui incercat cu inpa prima data...



Ai activat pistonul cu INPA?Eu inteleg ca vrei sa ajuti, insa aici nu este forumul pasionatilor si nu vrem sa se umple si acest forum cu prostii.
INPA doar intrerupe alimentarea unui injector, atat, nu are treaba cu pistonul.Din moment ce cilindrul 5 nu functioneaza, intreruperea injectorului nu are cum sa ajute cu nimic.Mai bine folosesti corect un ciocan , decat sa te joci cu un soft despre care cunosti foarte putin.

#31 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 December 2011 - 09:44 PM

View PostBavaria, on 04 December 2011 - 09:38 PM, said:

.Din moment ce cilindrul 5 nu functioneaza, intreruperea injectorului nu are cum sa ajute cu nimic


inpa poate activa aceasta nefunctionare....ma rog nu e forumul pasionatilor,deci tu ai dreptate....:)/>)

#32 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 09:45 PM

Bine, hai sa invatam toti.Ce face de fapt INPA cand "activeaza/dezactiveaza pistonul".Concret, ce se intampla?

#33 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 December 2011 - 10:08 PM

concret daca eu imi dezactivez pistonul cu inpa,tu imi spui sa schimb bujia,injectorul,sau bobina? Sau imi spui sa activez din nou pistonul? Deci eu in prima faza as vedea o incercare de remediere a problemei incercand sa activez pistonul(alimentarea injectorului)cu inpa.....si daca nu merge as trece la faza cu ciocanul

This post has been edited by severus_phantom: 04 December 2011 - 10:09 PM


#34 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 10:17 PM

Tu ai niste carente grave despre modul cum functioneaza un sistem de injectie.
Inpa nu activeaza injectoarele, nu are cum deoarece ele functioneaza datorita computerului de injectie.Daca un injector nu este alimentat inseamna ca ori este o problema la cablaj, ori este o problema la alimentarea lui.Inpa nu are cum sa rezolve aceste probleme.
Inpa poate doar sa intrerupa alimentarea unui injector, asta facandu-se prin intermediul computerului de injectie.Dupa ce a fost intrerupt, el poate fi reactivat la loc.

Masina are o problema reala, nu are problema ca cineva s-a jucat cu un soft si a incurcat ceva pe acolo deoarece habar nu are cum sa il foloseasca.
S-a aprins check-engine, asta inseamna ca este o problema la cilindrul 5 conform erorilor aparute.Tu de duci cu INPA si incerci sa "activezi" pistonul.Cred ca iti dai seama cat de ridicola este aceasta recomandare.

#35 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 December 2011 - 10:24 PM

View PostBavaria, on 04 December 2011 - 10:17 PM, said:

Inpa poate doar sa intrerupa alimentarea unui injector, asta facandu-se prin intermediul computerului de injectie.Dupa ce a fost intrerupt, el poate fi reactivat la loc.



acesta e raspunsul corect :)/> .Daca spun eu acest raspuns e ridicol,daca il spui tu e corect :)/>)

#36 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 10:26 PM

Asta este o prostie, nu este raspunsul corect. :D/>

Nu se poate intampla asa ceva din senin, adica computerul sa intrerupa alimentarea unui injector.Daca se intampla asa ceva inseamna ca, computerul este defect si trebuie schimbat, nu inseamna ca se activeaza la loc cu Inpa.
Eu sunt sigur ca tu intelegi, doar ca iti place sa glumesti. :)/>

#37 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 December 2011 - 10:31 PM

View Postlliwiu, on 04 December 2011 - 10:25 PM, said:

@ DanS - m-ai pierdut :)/> M-am uitat pe un site cunoscut de licitatii (nu stiu daca am voie sa dau link catre alte site-uri) si acolo am gasit interfetele puse la vanzare. Poti sa fii mai explicit legat de interfata multimarca la 200 de lei?

ELM Scan cred,aveam si eu una pe acasa si am pierdut-o :angry:/>
cred ca e ok si o chinezarie de 150 lei cu care sa mearga INPA-eu ceva de genul asta am :)/>
iar ceva dragut ar fi http://www.autoscan....anner_1.4.0.htm dar se pare ca nu merge pe E60
personal de la autoscan as lua(si probabil ca imi iau la anul)

http://www.autoscan....MW_prin_USB.htm ma rog zice indisponibil

@Bavaria
sa stii ca se mai intampla si din astea
am un link de la pasionati cu un caz din asta
si fix cilindrul 5 :lol:/>

edit:de fapt cilindrul 6,si vad ca erai si tu activ pe topicul ala :P/>

This post has been edited by alex230ro: 04 December 2011 - 10:34 PM


#38 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 10:35 PM

Exista si una care merge si la E60, la cateva sute de dolari, insa nu merge si la masinile d-can.
Se pare ca nu au reusit chinezii inca sa cloneze originalul, iar originalul este la cateva mii de dolari.

View Postalex230ro, on 04 December 2011 - 10:31 PM, said:

am un link de la pasionati cu un caz din asta
si fix cilindrul 5 :lol:/>



Bine, daca ai citit la pasionati chiar nu ma mir. :D/>

#39 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 December 2011 - 10:39 PM

mda am citit prost era un tachet blocat :)/> :angry:/>
m-am tampit si eu :(/>

ma rog tipul ala baga 10W60 in M54...

This post has been edited by alex230ro: 04 December 2011 - 10:40 PM


#40 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2011 - 10:43 PM

View Postalex230ro, on 04 December 2011 - 10:39 PM, said:

mda am citit prost era un tachet blocat :)/> :angry:/>



Da, asta este alta poveste.
In general problemele din cauza tachetilor apar la prima pornire si sunt foarte intermitente.

  • (5 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users