2004 BMW 520i e60 cu o problema la injectie
#23
Posted 04 December 2011 - 09:00 PM
DanS, on 04 December 2011 - 08:39 PM, said:
http://bmwtools.dyndns-server.com/
ioi! Multam, se pare ca o sa am ce face in perioada urmatoare :)/>
Legat de intrebarea mea despre cele doua interfete, merita sa dau 400 lei pe cea K+D Can sau ma limitez la cea de 150 de lei?
This post has been edited by lliwiu: 04 December 2011 - 09:06 PM
#26
Posted 04 December 2011 - 09:11 PM
severus_phantom, on 04 December 2011 - 08:09 AM, said:
Nu ar strica inainte sa te apuci sa schimbi una alta sa incerci prima data sa te uiti la pistonul 5 cu inpa....
La ce il ajuta daca dezactiveaza pistonul 5, care oricum nu functioneaza?Ce concluzie poate sa traga de acolo?
#27
Posted 04 December 2011 - 09:17 PM
lliwiu, on 04 December 2011 - 09:00 PM, said:
Legat de intrebarea mea despre cele doua interfete, merita sa dau 400 lei pe cea K+D Can sau ma limitez la cea de 150 de lei?
daca te rezumi numai la masina ta, nu este cazul sa dai atatia bani, merge si cealalta.
Totusi daca as fi in locul tau, as lua acea multimarca de 200 ron care este similara...si are mai multe...deasemeni se innegresc si "punctele" care arata contactul pus si curentul in INPA. Este mai mult cu 50 ron, si ai si garantie la ea.
#29
Posted 04 December 2011 - 09:30 PM
Bavaria, on 04 December 2011 - 09:11 PM, said:
eu ma gandeam sa incerce sa il activeze...acelasi sunet l-al avut si eu cand mi-am dezactivat pistonul si printr-un simplu click l-am activat inapoi...puteam schimba n sau (n+1) buji,bobine,sau injectoare ca tot nu ar fi functionat pistonul repectiv daca nu il activam din inpa....poate in cazul acesta este alta cauza,dar pana la ciocan ar trebui incercat cu inpa prima data...
#30
Posted 04 December 2011 - 09:38 PM
severus_phantom, on 04 December 2011 - 09:30 PM, said:
Ai activat pistonul cu INPA?Eu inteleg ca vrei sa ajuti, insa aici nu este forumul pasionatilor si nu vrem sa se umple si acest forum cu prostii.
INPA doar intrerupe alimentarea unui injector, atat, nu are treaba cu pistonul.Din moment ce cilindrul 5 nu functioneaza, intreruperea injectorului nu are cum sa ajute cu nimic.Mai bine folosesti corect un ciocan , decat sa te joci cu un soft despre care cunosti foarte putin.
#33
Posted 04 December 2011 - 10:08 PM
This post has been edited by severus_phantom: 04 December 2011 - 10:09 PM
#34
Posted 04 December 2011 - 10:17 PM
Inpa nu activeaza injectoarele, nu are cum deoarece ele functioneaza datorita computerului de injectie.Daca un injector nu este alimentat inseamna ca ori este o problema la cablaj, ori este o problema la alimentarea lui.Inpa nu are cum sa rezolve aceste probleme.
Inpa poate doar sa intrerupa alimentarea unui injector, asta facandu-se prin intermediul computerului de injectie.Dupa ce a fost intrerupt, el poate fi reactivat la loc.
Masina are o problema reala, nu are problema ca cineva s-a jucat cu un soft si a incurcat ceva pe acolo deoarece habar nu are cum sa il foloseasca.
S-a aprins check-engine, asta inseamna ca este o problema la cilindrul 5 conform erorilor aparute.Tu de duci cu INPA si incerci sa "activezi" pistonul.Cred ca iti dai seama cat de ridicola este aceasta recomandare.
#35
Posted 04 December 2011 - 10:24 PM
Bavaria, on 04 December 2011 - 10:17 PM, said:
acesta e raspunsul corect :)/> .Daca spun eu acest raspuns e ridicol,daca il spui tu e corect :)/>)
#36
Posted 04 December 2011 - 10:26 PM
Nu se poate intampla asa ceva din senin, adica computerul sa intrerupa alimentarea unui injector.Daca se intampla asa ceva inseamna ca, computerul este defect si trebuie schimbat, nu inseamna ca se activeaza la loc cu Inpa.
Eu sunt sigur ca tu intelegi, doar ca iti place sa glumesti. :)/>
#37
Posted 04 December 2011 - 10:31 PM
lliwiu, on 04 December 2011 - 10:25 PM, said:
ELM Scan cred,aveam si eu una pe acasa si am pierdut-o :angry:/>
cred ca e ok si o chinezarie de 150 lei cu care sa mearga INPA-eu ceva de genul asta am :)/>
iar ceva dragut ar fi http://www.autoscan....anner_1.4.0.htm dar se pare ca nu merge pe E60
personal de la autoscan as lua(si probabil ca imi iau la anul)
http://www.autoscan....MW_prin_USB.htm ma rog zice indisponibil
@Bavaria
sa stii ca se mai intampla si din astea
am un link de la pasionati cu un caz din asta
si fix cilindrul 5 :lol:/>
edit:de fapt cilindrul 6,si vad ca erai si tu activ pe topicul ala :P/>
This post has been edited by alex230ro: 04 December 2011 - 10:34 PM
#38
Posted 04 December 2011 - 10:35 PM
Se pare ca nu au reusit chinezii inca sa cloneze originalul, iar originalul este la cateva mii de dolari.
alex230ro, on 04 December 2011 - 10:31 PM, said:
si fix cilindrul 5 :lol:/>
Bine, daca ai citit la pasionati chiar nu ma mir. :D/>