Page 1 of 1
GM5 schimb de relee
#1
Posted 11 December 2011 - 01:41 PM
Am o intrebare legat de schibarea releelor la modulul GM5. Chiar este atat de complicata treaba sa trebuiasca sa apelez la "Gigi din Zalau" care-mi cere 50 de Eur pentru operatie,sau pot sa incerc si eu, eventual cu ajutorul unui prieten cu diploma in inginerie electrica?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?
#3
Posted 11 December 2011 - 06:24 PM
petibv, on 11 December 2011 - 01:41 PM, said:
Am o intrebare legat de schibarea releelor la modulul GM5. Chiar este atat de complicata treaba sa trebuiasca sa apelez la "Gigi din Zalau" care-mi cere 50 de Eur pentru operatie,sau pot sa incerc si eu, eventual cu ajutorul unui prieten cu diploma in inginerie electrica?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?
da, singurul lucru care se defecteaza la GM sunt releele, deci...iei altul sh si o iei de la capat :D/>
#5
Posted 11 December 2011 - 11:38 PM
Puneti cam aceleasi probleme pe care mi le-am pus si eu.
Intr-adevar am gasit GM5 SH cu 50 de Eur. Intrebarea este daca nu are aceeasi problema ca a mea. Iar daca e OK tot trebuie codat pe masina, care nu pot sa-l fac eu pt ca din cauza chinezariei de adaptor de OBDII la mufa rotunda, nu pot sa fac coding.
Cealalta optiune cu dezlipitul inainte de comanda,are sens, e logic, dar asta in cazul ca reusesc sa dezlipesc, sau reusesc sa stric modulul tot acelasi lucru inseamna... stau cu masina pe dreapta cam 7-10 zile, si nici macar nu pot sa o incui, ca nu am GM5. :ph34r:/>
Reformulez putin intrebarea: trebuie folosit un anume 'special tool' sau cu rabdare, bunavointa si putin talent se poate rezolva?
Intr-adevar am gasit GM5 SH cu 50 de Eur. Intrebarea este daca nu are aceeasi problema ca a mea. Iar daca e OK tot trebuie codat pe masina, care nu pot sa-l fac eu pt ca din cauza chinezariei de adaptor de OBDII la mufa rotunda, nu pot sa fac coding.
Cealalta optiune cu dezlipitul inainte de comanda,are sens, e logic, dar asta in cazul ca reusesc sa dezlipesc, sau reusesc sa stric modulul tot acelasi lucru inseamna... stau cu masina pe dreapta cam 7-10 zile, si nici macar nu pot sa o incui, ca nu am GM5. :ph34r:/>
Reformulez putin intrebarea: trebuie folosit un anume 'special tool' sau cu rabdare, bunavointa si putin talent se poate rezolva?
#12
Posted 17 December 2011 - 03:50 PM
Am schimbat modulul, cu putin contorsionism este o operatie relativ simpla de facut. Cu modulul 'nou', ma gandesc din cauza ca este luat de pe un touring nu functiona butonul de deschidere al portbagajului de pe cheie, si in bord vedea portbajul deschis, acesta fizic fiind inchis. Cu inima in dinti, DIS --> Coding --> Recodarea GM5, recodare automata, --> problema rezolvata, funcioneaza butonul de pe cheie, si martorul de pe bord indica corect.
Devenind expert in codari in 5 minute, ma gandeam sa mai activez cate ceva, dar nu pot intra in Car/Key memory. Exista vreo explicatie, la faptul ca pot sa recodez module, dar nu pot sa accesez Car/Key memory?
Alt fapt straniu, la care nu gasesc o explicatie este faptul ca la AIC imi apare eroarea 5, adica senzor defect, culmea fiind ca stergerea parbrizului cu ajutorul senzorului functioneaza, l-am testat azi noapte. Eroarea asta poate avea legatura cu faptul ca am schimbat modulul GM5 sau cu cel ca in vara am schimbat parbrizul? (parbriz original BMW, cu senzor si restul, montat la reprezentanta... Opel B)/> )
Devenind expert in codari in 5 minute, ma gandeam sa mai activez cate ceva, dar nu pot intra in Car/Key memory. Exista vreo explicatie, la faptul ca pot sa recodez module, dar nu pot sa accesez Car/Key memory?
Alt fapt straniu, la care nu gasesc o explicatie este faptul ca la AIC imi apare eroarea 5, adica senzor defect, culmea fiind ca stergerea parbrizului cu ajutorul senzorului functioneaza, l-am testat azi noapte. Eroarea asta poate avea legatura cu faptul ca am schimbat modulul GM5 sau cu cel ca in vara am schimbat parbrizul? (parbriz original BMW, cu senzor si restul, montat la reprezentanta... Opel B)/> )
Page 1 of 1