BMW AUTO FORUM: GM5 schimb de relee - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

GM5 schimb de relee

#1 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 11 December 2011 - 01:41 PM

Am o intrebare legat de schibarea releelor la modulul GM5. Chiar este atat de complicata treaba sa trebuiasca sa apelez la "Gigi din Zalau" care-mi cere 50 de Eur pentru operatie,sau pot sa incerc si eu, eventual cu ajutorul unui prieten cu diploma in inginerie electrica?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?

#2 User is offline   B-69-TAU Icon

  • Nou venit
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 11 December 2011 - 04:28 PM

Nu se merita, dai 50euro pe un GM5 SH.

#3 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 11 December 2011 - 06:24 PM

View Postpetibv, on 11 December 2011 - 01:41 PM, said:

Am o intrebare legat de schibarea releelor la modulul GM5. Chiar este atat de complicata treaba sa trebuiasca sa apelez la "Gigi din Zalau" care-mi cere 50 de Eur pentru operatie,sau pot sa incerc si eu, eventual cu ajutorul unui prieten cu diploma in inginerie electrica?
Masina e E46 318i, '99, iar simptomele sunt simple, stau in frig cu niste prieteni, apas butonul de pe cheie si masina nu se deschide. Portbagajul da, usile ba. Deschid cu cheia, apas de buton tot nimic.
Rezolvarea doua relee de pe Ebay, cam 20Eur cu transport cu tot.
Intrebarea merita sa dau 30 Eur pe oparatiunea de schimbat relee?


da, singurul lucru care se defecteaza la GM sunt releele, deci...iei altul sh si o iei de la capat :D/>

#4 User is offline   maciu1 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 05-September 11
  • Car:E46, 330d-M57TUD30, touring

Posted 11 December 2011 - 08:35 PM

Intai incearca sa dezlipesti releele de pe placa de baza a modulului GM5. Daca reusesti, merita sa le cumperi. Daca nu, iei un modul sh...

#5 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 11 December 2011 - 11:38 PM

Puneti cam aceleasi probleme pe care mi le-am pus si eu.
Intr-adevar am gasit GM5 SH cu 50 de Eur. Intrebarea este daca nu are aceeasi problema ca a mea. Iar daca e OK tot trebuie codat pe masina, care nu pot sa-l fac eu pt ca din cauza chinezariei de adaptor de OBDII la mufa rotunda, nu pot sa fac coding.
Cealalta optiune cu dezlipitul inainte de comanda,are sens, e logic, dar asta in cazul ca reusesc sa dezlipesc, sau reusesc sa stric modulul tot acelasi lucru inseamna... stau cu masina pe dreapta cam 7-10 zile, si nici macar nu pot sa o incui, ca nu am GM5. :ph34r:/>
Reformulez putin intrebarea: trebuie folosit un anume 'special tool' sau cu rabdare, bunavointa si putin talent se poate rezolva?

#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 11 December 2011 - 11:52 PM

Incearca sa gasesti si tu un gm de pe o masina mai noua, de preferat ultimul cod actual.

#7 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 12 December 2011 - 12:17 AM

Interesanta treaba asta cu codurile. Ma uitam aseara pe ebay, si dadeam cautare in realoem cu codurile din fotografiile! cu GM5. Un singur cod l-am gasit in realoem, si acesta fiind pt Z8. Chiar ma uitam unde poate sa fie problema.

#8 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 13 December 2011 - 07:18 PM

Buuuuun. Am luat un modul SH pana la urma.
La montaj la ce trebuie sa am grija? Trebuie codat, initializat, botezat :D/> ??? Sau pur si simplu plug and play?

#9 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 13 December 2011 - 07:43 PM

Codat si cheile initializate.

#10 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 14 December 2011 - 12:00 PM

Referitor la codat: am modulul de pe o masina cu aceeasi echipare ca a mea, adica, doua geamuri electrice, fara trapa, touring. A mea e sedan. Trebuie sa schimb doar VIN, sau sunt si alte operatii de facut?

#11 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 14 December 2011 - 03:43 PM

Atunci pune-l asa, nu are treaba vin-ul.

#12 User is offline   petibv Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 21-February 11
  • Location:Brasov

Posted 17 December 2011 - 03:50 PM

Am schimbat modulul, cu putin contorsionism este o operatie relativ simpla de facut. Cu modulul 'nou', ma gandesc din cauza ca este luat de pe un touring nu functiona butonul de deschidere al portbagajului de pe cheie, si in bord vedea portbajul deschis, acesta fizic fiind inchis. Cu inima in dinti, DIS --> Coding --> Recodarea GM5, recodare automata, --> problema rezolvata, funcioneaza butonul de pe cheie, si martorul de pe bord indica corect.
Devenind expert in codari in 5 minute, ma gandeam sa mai activez cate ceva, dar nu pot intra in Car/Key memory. Exista vreo explicatie, la faptul ca pot sa recodez module, dar nu pot sa accesez Car/Key memory?
Alt fapt straniu, la care nu gasesc o explicatie este faptul ca la AIC imi apare eroarea 5, adica senzor defect, culmea fiind ca stergerea parbrizului cu ajutorul senzorului functioneaza, l-am testat azi noapte. Eroarea asta poate avea legatura cu faptul ca am schimbat modulul GM5 sau cu cel ca in vara am schimbat parbrizul? (parbriz original BMW, cu senzor si restul, montat la reprezentanta... Opel B)/> )

#13 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 December 2011 - 04:07 PM

Faptul ca nu recunoaste un modul ar fi o explicatie.Incearca cu alt aic, de proba.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users