Page 1 of 1
AJUTOR .Schimbat turbo e90 . si nu mai porneste
#1
Posted 15 December 2011 - 10:15 AM
Salutare baieti , care va pricepeti vreau si eu un sfat , am schimbat turbo si nu mai porneste . invarte si nu porneste .
A pornit la primele 2 chei cate 5 secunde si se oprea , dupa care , invarte si nu mai porneste deloc. Turbina este noua , am respectat procedura ..ulei cu seringa , ulei schimbat , filtre (fara ala de motorina) .
Va multumesc mult .
A pornit la primele 2 chei cate 5 secunde si se oprea , dupa care , invarte si nu mai porneste deloc. Turbina este noua , am respectat procedura ..ulei cu seringa , ulei schimbat , filtre (fara ala de motorina) .
Va multumesc mult .
#2
Posted 15 December 2011 - 11:06 AM
pune-o pe un tester si vezi ce zice.bine pana la tester verifica la motor daca ai conectate toate mufele care le-ai desfacut cand ai montat turbo(sau ma rog cine a montat turbo sa verifice)
This post has been edited by alex230ro: 15 December 2011 - 11:08 AM
#3
Posted 15 December 2011 - 01:59 PM
am pus tester pe masina. Surpriza ! Cica imobilizatorul sau sistemul antifurt e de vina .
Sunt stupefiat ! Ce legatura poate avea , dupa ce am schimbat turbina ... sa nu porneasca din cauza ca nu mai recunoaste cheia sau.. ma rog ce-o vrea sa reprezinte eroarea asta.
Mai de dimineata am incercat sa-i dau putin sprai de pornire , o lua putin si gata...
Acum , cand am bagat testerul pe ea , surpriza dupa ce bag cheia in contact si pun contactul , nu se mai aprind beculetele alea speifice ( motoru, semnul excalmarii etc) deci nu se mai pune nici contactul .
Acum cica trebe si reprogramat softul....
Sunt negru de suparare !
Ma descarc si eu aici.... Scuze !
Sunt stupefiat ! Ce legatura poate avea , dupa ce am schimbat turbina ... sa nu porneasca din cauza ca nu mai recunoaste cheia sau.. ma rog ce-o vrea sa reprezinte eroarea asta.
Mai de dimineata am incercat sa-i dau putin sprai de pornire , o lua putin si gata...
Acum , cand am bagat testerul pe ea , surpriza dupa ce bag cheia in contact si pun contactul , nu se mai aprind beculetele alea speifice ( motoru, semnul excalmarii etc) deci nu se mai pune nici contactul .
Acum cica trebe si reprogramat softul....
Sunt negru de suparare !
Ma descarc si eu aici.... Scuze !
Attached File(s)
-
poză (1).JPG (98.35K)
Number of downloads: 17 -
poză.JPG (498.51K)
Number of downloads: 21
#4
Posted 15 December 2011 - 02:15 PM
Ciudat,cum am zis verifica sa nu fie vreo mufa lasata "libera"incearca eventual si cu cheia de rezerva.Cam atat in vine in minte acum,nu sunt mecanic dar astea le-as face eu,bine in fond daca esti cu masina intr-un service lasa-i pe ei sa isi bata capul :)/>
#6
Posted 15 December 2011 - 02:35 PM
Myx, on 15 December 2011 - 02:27 PM, said:
poti incerca o reinitializare a cheii , sau cum a zis alex sa incerci cu cealalta cheie . Din eroare masina nu recunoaset cheia si in prima faza trebuie sa o invete iar . Unde ai schimbat turbina ?
Prima solutie asta a fost , sa incerc cu a 2 cheie .
Nimic.
Am schimbat-o la mine in oras la meseriasul meu care mi-a reparat masina din 2008...
#8
Posted 15 December 2011 - 03:42 PM
Bavaria, on 15 December 2011 - 03:35 PM, said:
Verifica bateria mai intai, probabil s-a descarcat.Ar trebui sa incerci o readaptare a computerului de injectie cu cel al imobilizatorului.
Asta este următorul pas . Am 2 variante : duc masina pe platf la buc , sau vine bucurestiul la mine... Sa vedem cum este mai avantajos . Baterie avea , pentru ca dadeam la automat si motorul se invartea fara pb .
Atat ca acum cand pun contactul , nu se mai aprinde nimic pe bord din martorii aia luminosi - motor , centura etc..
Page 1 of 1