BMW AUTO FORUM: AJUTOR .Schimbat turbo e90 . si nu mai porneste - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

AJUTOR .Schimbat turbo e90 . si nu mai porneste

#1 User is offline   aranciata Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-October 10

Posted 15 December 2011 - 10:15 AM

Salutare baieti , care va pricepeti vreau si eu un sfat , am schimbat turbo si nu mai porneste . invarte si nu porneste .
A pornit la primele 2 chei cate 5 secunde si se oprea , dupa care , invarte si nu mai porneste deloc. Turbina este noua , am respectat procedura ..ulei cu seringa , ulei schimbat , filtre (fara ala de motorina) .
Va multumesc mult .

#2 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 15 December 2011 - 11:06 AM

pune-o pe un tester si vezi ce zice.bine pana la tester verifica la motor daca ai conectate toate mufele care le-ai desfacut cand ai montat turbo(sau ma rog cine a montat turbo sa verifice)

This post has been edited by alex230ro: 15 December 2011 - 11:08 AM


#3 User is offline   aranciata Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-October 10

Posted 15 December 2011 - 01:59 PM

am pus tester pe masina. Surpriza ! Cica imobilizatorul sau sistemul antifurt e de vina .
Sunt stupefiat ! Ce legatura poate avea , dupa ce am schimbat turbina ... sa nu porneasca din cauza ca nu mai recunoaste cheia sau.. ma rog ce-o vrea sa reprezinte eroarea asta.
Mai de dimineata am incercat sa-i dau putin sprai de pornire , o lua putin si gata...
Acum , cand am bagat testerul pe ea , surpriza dupa ce bag cheia in contact si pun contactul , nu se mai aprind beculetele alea speifice ( motoru, semnul excalmarii etc) deci nu se mai pune nici contactul .
Acum cica trebe si reprogramat softul....
Sunt negru de suparare !

Ma descarc si eu aici.... Scuze !

Attached File(s)



#4 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 15 December 2011 - 02:15 PM

Ciudat,cum am zis verifica sa nu fie vreo mufa lasata "libera"incearca eventual si cu cheia de rezerva.Cam atat in vine in minte acum,nu sunt mecanic dar astea le-as face eu,bine in fond daca esti cu masina intr-un service lasa-i pe ei sa isi bata capul :)/>

#5 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 15 December 2011 - 02:27 PM

poti incerca o reinitializare a cheii , sau cum a zis alex sa incerci cu cealalta cheie . Din eroare masina nu recunoaset cheia si in prima faza trebuie sa o invete iar . Unde ai schimbat turbina ?

#6 User is offline   aranciata Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-October 10

Posted 15 December 2011 - 02:35 PM

View PostMyx, on 15 December 2011 - 02:27 PM, said:

poti incerca o reinitializare a cheii , sau cum a zis alex sa incerci cu cealalta cheie . Din eroare masina nu recunoaset cheia si in prima faza trebuie sa o invete iar . Unde ai schimbat turbina ?


Prima solutie asta a fost , sa incerc cu a 2 cheie .
Nimic.
Am schimbat-o la mine in oras la meseriasul meu care mi-a reparat masina din 2008...

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 December 2011 - 03:35 PM

Verifica bateria mai intai, probabil s-a descarcat.Ar trebui sa incerci o readaptare a computerului de injectie cu cel al imobilizatorului.

#8 User is offline   aranciata Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-October 10

Posted 15 December 2011 - 03:42 PM

View PostBavaria, on 15 December 2011 - 03:35 PM, said:

Verifica bateria mai intai, probabil s-a descarcat.Ar trebui sa incerci o readaptare a computerului de injectie cu cel al imobilizatorului.

Asta este următorul pas . Am 2 variante : duc masina pe platf la buc , sau vine bucurestiul la mine... Sa vedem cum este mai avantajos . Baterie avea , pentru ca dadeam la automat si motorul se invartea fara pb .
Atat ca acum cand pun contactul , nu se mai aprinde nimic pe bord din martorii aia luminosi - motor , centura etc..

#9 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 December 2011 - 04:01 PM

Inainte de a te apuca de reprogramari ar fi bine sa verifici partea electrica.Este putin probabil ca softul sa cauzeze disparitia becurilor din bord.

#10 User is offline   Raziel Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 77
  • Joined: 15-September 09
  • Car:E46 316

Posted 15 December 2011 - 11:40 PM

nu stiu exact la E90, dar la E46 parca era un cablu de masa pe partea cu turbina, jos, vezi poate ai omis sa-l pui(daca este)

#11 User is offline   aranciata Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-October 10

Posted 16 December 2011 - 12:05 PM

Gata , pb rezolvata . Trebuia sincronizate CAS cu nu stiu ce. Un laptop si o mufa au fost suficiente. Bafta tuturor si multumesc pentru sfaturi !

#12 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 16 December 2011 - 02:33 PM

View Postaranciata, on 16 December 2011 - 12:05 PM, said:

Un laptop si o mufa au fost suficiente.

Simplu :)/>
Bine ca s-a rezolvat.
Felicitari

#13 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 06 January 2012 - 09:46 AM

am intalnit si eu un caz asemanator: a ramas fara baterie (probabil a dat la automat cu bateria slaba), a pus baterie noua si nu mai pornea cu nici o cheie. Solutia CAS-DDE "matching".

This post has been edited by chiciuc: 06 January 2012 - 09:47 AM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users