BMW AUTO FORUM: Probleme pornire dimineata - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Probleme pornire dimineata 320d

#1 User is offline   iuli Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 04-December 11

Posted 26 December 2011 - 03:37 PM

Sal. Am si eu o problema cu un bmw 320d,dimineata cand vreau sa il pornesc gasesc pe furtunul de alimentare bula de aer,daca nu o ia la prima cheie,nici ca nu mai porneste,numai trasa.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.

#2 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 26 December 2011 - 05:54 PM

cu bujiile cum stai?
ai facut si tu o diagnoza?

#3 User is offline   Ildwardra Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 23-January 12

Posted 24 January 2012 - 07:29 PM

Imi amintesc cand impingeam masina dimineata, vremuri urate. Cred ca e o problema cu alimentarea daca problema apare numai cand e rece

#4 User is offline   Adyx Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 19-August 12

Posted 20 August 2012 - 06:27 AM

View Postiuli, on 26 December 2011 - 04:37 PM, said:

Sal. Am si eu o problema cu un bmw 320d,dimineata cand vreau sa il pornesc gasesc pe furtunul de alimentare bula de aer,daca nu o ia la prima cheie,nici ca nu mai porneste,numai trasa.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.


Buna.Aceeasi problema ca Iuli.Cum ai rezolvat-o ca m-am plimbat pe la mecanici,si acelasi lucru mi-au spus si mie.Nimeni nu stie ce are iar cu diagnoza....multi bani mai cer.Astept raspuns,iar pe Iuli il rog sa-mi spuna ce a facut pina la urma.O zi buna.

#5 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 August 2012 - 01:14 PM

Trebuie verificate si furtunele din rezervor.

#6 User is offline   Adyx Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 19-August 12

Posted 22 August 2012 - 07:51 AM

View PostBogdan M., on 20 August 2012 - 02:14 PM, said:

Trebuie verificate si furtunele din rezervor.

Am rezolvat-o!A fost surubul (aerisitorul)de pe corpul pompei de injectie.daca nu incepea sa curga motorina nu-mi dadeam seama .prindea aer pe acolo.doar un surub a facut noptile albe!

#7 User is offline   buhaiul Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 19-May 10

Posted 22 August 2012 - 12:18 PM

View PostAdyx, on 22 August 2012 - 07:51 AM, said:

Am rezolvat-o!A fost surubul (aerisitorul)de pe corpul pompei de injectie.daca nu incepea sa curga motorina nu-mi dadeam seama .prindea aer pe acolo.doar un surub a facut noptile albe!


mai exact, cum ai rezolvat? poti sa dai mai multe detalii despre acel surub ?

#8 User is offline   Adyx Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 19-August 12

Posted 25 August 2012 - 01:38 PM

deci, acel surub tip aerisitor se afla in partea din fata a pompei de injectie,respectiv in fata furtunului de alimentare cu motorina a pompei de injectie.este lung de cca 5/6 cm cu un oring la capul de stringere cu cheie dinti soarece.bafta

View PostAdyx, on 25 August 2012 - 02:37 PM, said:

deci, acel surub tip aerisitor se afla in partea din fata a pompei de injectie,respectiv in fata furtunului de alimentare cu motorina a pompei de injectie.este lung de cca 5/6 cm cu un oring la capul de stringere cu cheie dinti soarece. ca sa ajungi la el trebuie sa dai si galeria de admisie jos .

This post has been edited by Adyx: 25 August 2012 - 01:39 PM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users