BMW AUTO FORUM: nu prea trage cum trebuie - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

nu prea trage cum trebuie

#1 User is offline   ovi Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 23-December 11

Posted 28 December 2011 - 06:20 PM

am un bmw e39 benzina motorul de 2000 si am impresia ca nu prea trage masina cum trebuie. am facut 4 teste in 4 locuri diferite si nu a aprut nici o eroare ,totusi masina nu merge cum ar trebui.cand masina intra in starea aceea care nu trage motorul se aude si putin altfel,parca putin fortat. am schimbat filtrele toate,bujiile si tot degeaba. daca puteti sa ma ajutati cu problema aceasta pt ca chiar nu stie nimeni sa imi spuna ce are masina. multumes mult. astept pareri

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 29 December 2011 - 01:33 AM

Nu poti sa primesti sfaturi utile deoarece practic nu ai verificat nimic.Faptul ca ai fost la 4 teste nu prea ajuta la nimic.
Trebuie sa te duci la cineva care chiar stie sa utilizeze un tester, sa faca niste verificari si sa traga niste concluzii.
Problema poate sa fie din mai multe locuri, nu poti sa te apuci si sa schimbi piesele la intamplare pana gasesti defectul.Incearca sa te duci la un service sau la cineva care se pricepe cat de cat.

#3 User is offline   Barmany Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 25-January 11

Posted 14 January 2012 - 08:59 PM

Ovi parerea mea este ca iti este infundat catalizatoru, incearca sa-l verifici dupa cum iti spun, pornesti motoru il lasi sa se incalzeasca si pui mana in spate la esapament, daca gazele iesite din evacuare sunt fierbinti si nu poti sa tii mana ca te frige atunci e clar ca e infundat catalizatoru sau poate e din debitmetru pt ca eu am patit cu un 318 e 46 ca imi dadea o eroare necunoscuta si era debitmetru dus.

#4 User is offline   Alexandru Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 24-January 10
  • Location:Bucuresti /Pantelimon
  • Car:BMW E39 520i 150 CP

Posted 02 April 2012 - 06:40 PM

Touringul 2.2 ex, aceeasi problema. Am schimbat o fisa (6), buzjiile si senzorul de la axa cu came. Dupa, crede-ma ca nu vroiai sa te mai dai jos :rolleyes:/>
mai incearca un test asa cum spune si bavaria, undeva unde stie sa citeasca

bafta

This post has been edited by Alexandru: 02 April 2012 - 06:41 PM


#5 User is offline   Tetsuzan Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 06-June 10

Posted 04 April 2012 - 09:18 PM

Eu de 3 ani bag tone de benzina in masina, consuma intre 17-20 si asta in conditii ideala merg incet etc, de cele mai multe ori adica 99% din ce merg consumul este de 20l/100 km la E39 525i. Am fost al 2 reprezentante bmw la o reprezentanta skoda si la inca vreo 5 service-uri in decursul a 5 si nu mi-a gasit nimeni nimic in neregula la masina. Pe la bmw batea unu campii sa schimb debitmetru si sondele lambda toate care m-ar fi costat f mult, la skoda imi zicea unu sa schimb injectoarele care nici alea nus ieftine facand un calcul zic arunc masina la gunoi.

Ulterior am fost la un oarecare tip de aici din oras care are un tester bmw din china nu ma asteptam sa imi gaseasca omu ceva dar am zis ca tot nu am ce face hai sa vad. Omu a verificat injectoare si debitmetru si sonde lambda si m-a garantat ca 100% nu au nimic si sunt perfect in parametri insa dupa ce a accelerat putin masina i s-a parut ca suna cam inecat motoru si mi-a zis sa fac o curatare la clapeta de acceleratie ca poate o sa ajute la consum.

M-am dus la service si cand a scos burduful din clapeta cel care vine din debitmetru a vazut mecanicu ca era rupt tot si ciopartit iar in clapeta era plin de balauri. A curatat luna clapeta mi-am dat comanda de burduf nou iar cel vechi mi l-a prins cu banda izoler ca sa pot ajunge acasa ca dura 1 saptamana sa imi vina cel nou.

Am tras masina in spatele blocului si astept piesa cea noua, insa pana acasa am mers complet haotic pe sport, accelrand si frana aiurea si am prins si ora de vars in oras, in aproximativ 20km am resetat calculatorul si consumul era de 14.8l/100km fantastic fata de cum era era inainte. Nu imi venea sa cred am resetat iar si am mai mers inca vreo 30km normal pe drive iar consumul era de 13.1l !

Am verificat si banda izoler nu a iesit insa cred ca tot mai trage aer fals si probabil consumul va fi si mai bun dupa ce vine piesa originala. Am verificat si bujiile si erau complet arse din cauza ca tragea prea multa benzina, voi pune si bujii noi si ma astept sa am un consum aproape jumate mai mic.

Deci nu ezista sa verifici, burtune, burdufe si alte componente care nu se vad pe tester in ziua de azi lumea se uita doar pe tester si atat numai verifica nimeni nimic practic si la mine apareau uneori errori la sonda lambda sau debimetru din cauza acelui burduf spart pe unde intra aer fals si mizerie in clapeta. La fel poti curata si clapeta nu e scump. Ah si am uitat sa zic, masina merge avion, parca am bagat kerosen trage complet altfel este mult mai constatna deci ar putea fi si un motiv pt care trage greu.

http://imageshack.us...2/img0083cl.jpg

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users