BMW AUTO FORUM: Sa fie garnitura de chiulasa? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Sa fie garnitura de chiulasa?

#1 User is offline   Sima Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 02-January 12

Posted 02 January 2012 - 10:54 PM

Va salut ..Detin un bmw seria 3 e46 model 316 Ti motor 1.8 16 v compact an 2002, nr de km 135000
Dupa ce am avut problema cu pompa de benzina pe care am inlocuit-o, toate bune si frumoase pana acum vreo 2 luni cand, dupa ce am mers cu masina prin oras , am parcat-o si la o jumatate de ora am dat sa plec cu ea si surpriza: Nu a vrut sa imi porneasca . La un moment dat dupa aproximativ 10 min mi-a pornit motorul dar mi-au ramas in bord aprinse semnele de la frana de mana si de control al tractiunii( acel ASC) pe culoarea galbena .AM mers cu masina fara nici un fel de problema, a 2 a zi, acei martori mi-au disparut de parca nu as fi avut nici un fel de problema vreodata, insa problema a revenit ieri : tot asa , cam la o ora am incercat sa plec cu masina si nu am reusit decat dupa ce temperatura apei a mai scazut, iar cand m-am uitat pe joja de ulei era un fel de spuma maronie combinata cu ulei, am deschis si capacul pe unde se pune uleiul sa vad daca se intampla acelasi lucru, insa era curat..Am verificat si apa din vas si se pare ca nu exista ulei in apa, iar apa sa zicem ca s-a pierdut in jur de 100 de mililitri. Revizia a fost facuta cam acum 5000 de km si a fost ok . AM mai sesizat si niste ulei pe blocul motor si pe langa motor si as vrea sa stiu la ce as putea sa ma astept .Sa fie garnitura fisuarata ,arsa iar chiuloasa sa trebuiasca rectificata ??
nu inteleg dc imi mananca ulei acest motor?

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 03 January 2012 - 01:16 AM

Putin probabil sa se arda garnitura de chiulasa fara nici un motiv.
Invarte si nu porneste?Nu invarte?
Ar trebui sa te duci la o testare in primul rand si sa vezi ce erori apar.
Uleiul de pe blocul motor poate sa provina din mai multe locuri, trebuie sa identifici pe unde il pierde.
Pana nu rezolvi problema cu scurgerile de ulei nu prea ai cum sa verifici consumul de ulei.

#3 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 03 January 2012 - 01:32 AM

View PostSima, on 02 January 2012 - 10:54 PM, said:

Va salut ..Detin un bmw seria 3 e46 model 316 Ti motor 1.8 16 v compact an 2002, nr de km 135000
Dupa ce am avut problema cu pompa de benzina pe care am inlocuit-o, toate bune si frumoase pana acum vreo 2 luni cand, dupa ce am mers cu masina prin oras , am parcat-o si la o jumatate de ora am dat sa plec cu ea si surpriza: Nu a vrut sa imi porneasca . La un moment dat dupa aproximativ 10 min mi-a pornit motorul dar mi-au ramas in bord aprinse semnele de la frana de mana si de control al tractiunii( acel ASC) pe culoarea galbena .AM mers cu masina fara nici un fel de problema, a 2 a zi, acei martori mi-au disparut de parca nu as fi avut nici un fel de problema vreodata, insa problema a revenit ieri : tot asa , cam la o ora am incercat sa plec cu masina si nu am reusit decat dupa ce temperatura apei a mai scazut, iar cand m-am uitat pe joja de ulei era un fel de spuma maronie combinata cu ulei, am deschis si capacul pe unde se pune uleiul sa vad daca se intampla acelasi lucru, insa era curat..Am verificat si apa din vas si se pare ca nu exista ulei in apa, iar apa sa zicem ca s-a pierdut in jur de 100 de mililitri. Revizia a fost facuta cam acum 5000 de km si a fost ok . AM mai sesizat si niste ulei pe blocul motor si pe langa motor si as vrea sa stiu la ce as putea sa ma astept .Sa fie garnitura fisuarata ,arsa iar chiuloasa sa trebuiasca rectificata ??
nu inteleg dc imi mananca ulei acest motor?


ar fi indicat sa mergi la un tester cu ea, asa cum spunea si bavaria, nu cred ca ai probleme cu garnitura de chiulasa, scurgerile de ulei sunt de la diverse garnituri si oringuri care au imbatranit, spuma de pe joja apare mai ales iarna daca faci drumuri scurte; in ce priveste consumul de ulei, ce ulei folosesti? banuiesc ca ai N42B18, eu am N42B20 si nu consuma ulei intre schimburi...

#4 User is offline   Sima Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 02-January 12

Posted 03 January 2012 - 07:39 AM

dar am si anumite simptome.. mi se pare ca apa ajunge prea rapid la 90 de grade , si se aude circuitul apei ca printr-un calorifer pe instalatie ..o sa ajung si la un tester sa vedem ce spune . mecanic priceput in bucuresti care sa aibe si tester cunoasteti?

#5 User is offline   Sima Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 02-January 12

Posted 03 January 2012 - 07:52 PM

folosesc ulei castrol maganatec 5w40 pentru ca asa mi s-a recomandat ca este bun pentru tipul asta de motor ..N42B18 este tipul .
Cel care mi-a facut revizia mi-a spus ca dupa parerea lui este cel mai prost motor bmw facut vreodata si ca o sa manance ulei intruna , in special la drumuri lungi! Am fost cam demoralizat cu vorba asta recunosc..

#6 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 03 January 2012 - 08:31 PM

Incearca un alt ulei, din toata gama Castrol cred ca l-ai ales pe cel mai slabut.
Ti-as recomanda un Motul sau LiquiMoly.... ai sanse exponential marite sa nu fie contrafacute, pe cand la Castrol....

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 January 2012 - 02:05 AM

View PostSima, on 03 January 2012 - 07:52 PM, said:

Cel care mi-a facut revizia mi-a spus ca dupa parerea lui este cel mai prost motor bmw facut vreodata si ca o sa manance ulei intruna , in special la drumuri lungi! Am fost cam demoralizat cu vorba asta recunosc..




Astea sunt niste speculatii si prostii spuse de tot felul de "specialisti".
Trebuie mai intai sa rezolvi problema cu scurgerile de ulei, dupa care sa schimbi uleiul si sa verifici cat consuma.

#8 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 04 January 2012 - 10:31 AM

View PostSima, on 03 January 2012 - 07:52 PM, said:

folosesc ulei castrol maganatec 5w40 pentru ca asa mi s-a recomandat ca este bun pentru tipul asta de motor ..N42B18 este tipul .
Cel care mi-a facut revizia mi-a spus ca dupa parerea lui este cel mai prost motor bmw facut vreodata si ca o sa manance ulei intruna , in special la drumuri lungi! Am fost cam demoralizat cu vorba asta recunosc..


"2001–2003 — 1.8/2.0 L N42 (Won International Engine of the Year award)"

...e plina lumea de specialisti...problema este ca majoritatea "specialistilor" habar nu au macar cum functioneaza N42 (de reparatii...ce sa mai vorbesc...) asa ca il declara prost...

p.s. eu as pune in motorul ala bmw 5w30, 0w40 sau castrol edge 5w30 (sau chiar 0w30 daca ai putini km): NU din piata sau de pe ebay...

This post has been edited by zeronoo: 04 January 2012 - 10:32 AM


#9 User is offline   Sima Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 02-January 12

Posted 04 January 2012 - 09:38 PM

o sa tin cont la urmatorul schimb si bineinteles pana atunci am multe probleme de rezolvat la aceasta masinuta. Astept totusi un sfat cu un service decent care sa nu isi bata joc de mine si sa imi pot rezolva problemele . Doar in bucuresti sa fie :)/>

#10 User is offline   Sima Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 02-January 12

Posted 08 January 2012 - 04:49 PM

salut ..revin cu vesti . Ieri am fost la o diagnzoza cu masina , si se pare ca pe tester a iesit ca am bujia de la cilindrul 4 arsa . si asta s-a intamplat chiar in drum spre tester ,cand s-a aprins in bord check engine si a inceput sa imi trepideze toata masina , atat la relanti cat si in mers // apoi dupa ce am oprit un pic motorul s-a aprins si uleiul ..am fost si am cumparat repde ulei de la norauto( nu stiam unde in alta parte si imi era cel mai in drum).am facut completarea, insa doar cu 1 litru ..joja de control indica tot pe minim, insa am observat ceva: spuma desrpe care va povesteam se pare ca se face nu in combinatie cu uleiul, eu am vazut-o deasupra indicatorului de maxim , iar uleiul indica la minim..este posibil sa fie acel condens despre care mi-a spus toata lumea...
Pe tester totul indica absolut ok ..debilmetru ok,injectoare functionale la parametri normali absolut totul. acum sa inteleg ca problema cu plecarea sa fi fost tot timpul de la aprindere. ce poate afecta si sa se fi ars bujia??

#11 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 January 2012 - 07:44 PM

Nu are cum sa iasa pe tester "bujie arsa".Probabil este o eroare de misfire care poate fi cauzata de o bobina(cel mai probabil), injector, bujie,...amestec aer/benzina.Incearca sa te duci la un service BMW sau la cineva care se pricepe.
Trebuie sa pui ulei pana la limita maxima, daca este la minim nu prea este bine.Daca este nevoie sa completezi cu 2l de ulei, mai bine faci un schimb de ulei.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users