Schimare arcuri axe cu came
#3
Posted 16 January 2012 - 08:27 AM
Nu toti cilindri sunt in aceeasi pozitie si nici toate supapele... Ori supapele de evacuare ori cele de admisie vor fi deschise . In concluzie aerul va iesi pe acolo...
E testata metoda ?
This post has been edited by the_rifle: 16 January 2012 - 08:35 AM
#4
Posted 16 January 2012 - 01:28 PM
the_rifle, on 16 January 2012 - 08:27 AM, said:
Se face pa rand la fiecare cilindru si inainte te asiguri ca acel cilindru are ambele supape inchise. Avand capacul dat jos ai sa observi care din cilindrii are ambele supape inchise. Apoi te asiguri ca in locul bujiei ai o reductie cu filet identic (M14 x 1.25....parca ) conectata la un furtun prin care bagi aerul sub presiune.
Este si o buna ocazie de a evalua etanseitatea supapelor pe scaune si deasemeni pierderile de compresie cauzate de eventuala uzura cilindru - segmenti...
Existau persoane pe care eu unul le-am observat de-a lungul timpului ridicand pistonul la PMS si lasand supapa sa se sprijine pe el (aici intervin o gramada de probleme la comprimarea arcului si asigurarea talerului peste el... sau posibil sa se si strambe supapa...)sau introducand pe la orificiul bujiei in chiulasa diverse scule curbate oarecum si cu care impingeau supapa de jos in sus.
Eu unul daca as fi in situatia asta, as da chiulasa jos si as verifica-o in detaliu.
#5
Posted 16 January 2012 - 04:22 PM
the_rifle, on 16 January 2012 - 08:27 AM, said:
Nu toti cilindri sunt in aceeasi pozitie si nici toate supapele... Ori supapele de evacuare ori cele de admisie vor fi deschise . In concluzie aerul va iesi pe acolo...
E testata metoda ?
Motoarele mai vechi accepta 15% pierdere la un leak down test, cele mai noi, mai putin de 8%.Metoda functioneza 100%, doar daca motorul are o problema grava si pierderea este de 20% sau mai mult trebuie presiune suficienta,astfel incat sa compenseze pierderea,insa atunci nu mai conteaza deoarece oricum trebuie demontata chiulasa.Bineinteles ca supapele trebuie sa fie inchise, pe rand.Stiu ca este plin de aberatii pe forumuri, insa nu imi place sa ma bag intr-o discutie si sa imi dau aiurea cu parerea.Este concurenta prea mare la asa ceva. :)/>
#7
Posted 17 January 2012 - 05:26 AM
DanS, on 16 January 2012 - 02:28 PM, said:
Chiulasa a fost desfacuta acum 6 luni cand am schimbat garnitura... De fapt am schimbat cu totul chiulasa pt ca aveam alta chiulasa fara uzura pe ea iar cea de pe masina avea uzura la un ax si la un tachet... In schimb acum 6 luni nu ma gandeam sa ridic turatia. Ma oftic acum s-o desfac din nou si iar sa schimb garnitura de chiulasa... Cand spun " sa fac aia sau aia " vreau sa spun " sa faca mecanicul" pe banii mei... Cu alte cuvinte n-am chef sa dau 100 de euro ce include garnitura noua si demontarea-montarea chiulasei doar pt ca nu mi-a trecut prin cap acum 6 luni sa-i schimb si arcurile...
This post has been edited by the_rifle: 17 January 2012 - 05:32 AM
#8
Posted 20 January 2012 - 09:09 AM