BMW AUTO FORUM: Schimare arcuri axe cu came - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Schimare arcuri axe cu came

#1 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 10 January 2012 - 05:00 AM

Vreau sa-mi pun arcuri mai tari la axele cu came pt a ridica turatia in 7000. Stiu ca unii ridica turatia fara sa umble la arcuri dar vreau sa fac treaba ca la carte.
Se pot schimba arcurile respective fara a da chiulasa jos ?

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 11 January 2012 - 01:44 AM

Nu trebuie sa dai chiulasa jos.Trebuie doar sa pui aer cu presiune in cilindri.
Scoti arcul vechi, eventual pui si simeringuri noi, dupa care pui arcul nou.Daca ai presiune suficienta si continua supapele nu cad in interior.

#3 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 16 January 2012 - 08:27 AM

Nu cred ca merge...
Nu toti cilindri sunt in aceeasi pozitie si nici toate supapele... Ori supapele de evacuare ori cele de admisie vor fi deschise . In concluzie aerul va iesi pe acolo...
E testata metoda ?

This post has been edited by the_rifle: 16 January 2012 - 08:35 AM


#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 16 January 2012 - 01:28 PM

View Postthe_rifle, on 16 January 2012 - 08:27 AM, said:

Ori supapele de evacuare ori cele de admisie vor fi deschise . In concluzie aerul va iesi pe acolo...

Se face pa rand la fiecare cilindru si inainte te asiguri ca acel cilindru are ambele supape inchise. Avand capacul dat jos ai sa observi care din cilindrii are ambele supape inchise. Apoi te asiguri ca in locul bujiei ai o reductie cu filet identic (M14 x 1.25....parca ) conectata la un furtun prin care bagi aerul sub presiune.
Este si o buna ocazie de a evalua etanseitatea supapelor pe scaune si deasemeni pierderile de compresie cauzate de eventuala uzura cilindru - segmenti...
Existau persoane pe care eu unul le-am observat de-a lungul timpului ridicand pistonul la PMS si lasand supapa sa se sprijine pe el (aici intervin o gramada de probleme la comprimarea arcului si asigurarea talerului peste el... sau posibil sa se si strambe supapa...)sau introducand pe la orificiul bujiei in chiulasa diverse scule curbate oarecum si cu care impingeau supapa de jos in sus.
Eu unul daca as fi in situatia asta, as da chiulasa jos si as verifica-o in detaliu.

#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 16 January 2012 - 04:22 PM

View Postthe_rifle, on 16 January 2012 - 08:27 AM, said:

Nu cred ca merge...
Nu toti cilindri sunt in aceeasi pozitie si nici toate supapele... Ori supapele de evacuare ori cele de admisie vor fi deschise . In concluzie aerul va iesi pe acolo...
E testata metoda ?

Motoarele mai vechi accepta 15% pierdere la un leak down test, cele mai noi, mai putin de 8%.Metoda functioneza 100%, doar daca motorul are o problema grava si pierderea este de 20% sau mai mult trebuie presiune suficienta,astfel incat sa compenseze pierderea,insa atunci nu mai conteaza deoarece oricum trebuie demontata chiulasa.Bineinteles ca supapele trebuie sa fie inchise, pe rand.Stiu ca este plin de aberatii pe forumuri, insa nu imi place sa ma bag intr-o discutie si sa imi dau aiurea cu parerea.Este concurenta prea mare la asa ceva. :)/>

#6 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 17 January 2012 - 12:50 AM

Motorul are compresie 14 pe toate pistoanele. Cred ca e in mintile lui...
Merci pt raspuns

This post has been edited by the_rifle: 17 January 2012 - 12:50 AM


#7 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 17 January 2012 - 05:26 AM

View PostDanS, on 16 January 2012 - 02:28 PM, said:

Eu unul daca as fi in situatia asta, as da chiulasa jos si as verifica-o in detaliu.



Chiulasa a fost desfacuta acum 6 luni cand am schimbat garnitura... De fapt am schimbat cu totul chiulasa pt ca aveam alta chiulasa fara uzura pe ea iar cea de pe masina avea uzura la un ax si la un tachet... In schimb acum 6 luni nu ma gandeam sa ridic turatia. Ma oftic acum s-o desfac din nou si iar sa schimb garnitura de chiulasa... Cand spun " sa fac aia sau aia " vreau sa spun " sa faca mecanicul" pe banii mei... Cu alte cuvinte n-am chef sa dau 100 de euro ce include garnitura noua si demontarea-montarea chiulasei doar pt ca nu mi-a trecut prin cap acum 6 luni sa-i schimb si arcurile...

This post has been edited by the_rifle: 17 January 2012 - 05:32 AM


#8 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 20 January 2012 - 09:09 AM

Mda... M-am linistit cu arcurile... Sunt 2200 RON ! Mi-au picat plombele... si cu tot cu garnitura chiulasa, planat chiulasa ,manopera desfacere chiulasa etc ajung in 3000 de ron + softul 100-200 euro mai bine iau un M54B30 si mai vand si motorul asta cu cateva sute... cine se zgarceste mai rau pagubeste...

#9 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 20 January 2012 - 12:05 PM

Wtf, aproape 1 milion bucata?

#10 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 22 January 2012 - 01:53 PM

Ceva mai putin... am cautat si in alta parte. La Filaret 75 ron setul de 2 arcuri fiecare supapa avand un set de doua arcuri...
1800 ron...

This post has been edited by the_rifle: 22 January 2012 - 01:55 PM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users