suspensia sport cum pot sa aflu daca am asa ceva?
#1
Posted 30 September 2009 - 09:48 AM
la orice groapa oricat de mica ar fi, sau la orice denivelare (de genul celora de la trecerile de pietoni sau din vecinatatea scolilor) simt ca inebunesc, trebuie sa le iau ori la viteza foarte mare ori la viteza foarte mica ca altfel sar din scaun ca si cum as fi in caruta.
unde trebuie sa caut sa vad daca am asa ceva?
unde trebuie sa caut sa vad daca am asa ceva?
#3
Posted 30 September 2009 - 10:11 AM
La aceste simptome ar trebui sa ai suspensie sport, sau daca masina te arunca din scaun si sare si ea in sus e posibil sa fie amortizoarele foarte uzate. Depinde cum se comporta masina
@pyu : exista si suspensii mai rigide cu aceeasi garda la sol ca suspensiile normale
@pyu : exista si suspensii mai rigide cu aceeasi garda la sol ca suspensiile normale
#6
Posted 30 September 2009 - 10:18 AM
Franko, on 30 September 2009 - 10:11 AM, said:
@pyu : exista si suspensii mai rigide cu aceeasi garda la sol ca suspensiile normale
Cele de pe fata sunt normale, pentru motor de 2.2 z3, dar nu sunt f tari.
Cele de pe spate intradevar, sunt la fel de tari ca si cele sport. Daca ma apas pe colt, nu se lasa decat din cauciucuri. Si in plus, spatele copie perfect orice denivelare, nu se balanseaza deloc in sus si in jur (la viteze destul de mici).
This post has been edited by pyu: 30 September 2009 - 10:19 AM
#7
Posted 30 September 2009 - 10:35 AM
daca ai suspensie sport oem masina trebuie sa fie mai joasa fata de una cu suspensie normala si sa fie mai ferma la denivelari, viraje luate in viteza etc
baga o poza din lateral sa vedem cum sta
uite, ca sa-ti faci o idee postez o poza cu a mea care are asa ceva
DSCF3931.1.jpg (144.97K)
Number of downloads: 52
baga o poza din lateral sa vedem cum sta
uite, ca sa-ti faci o idee postez o poza cu a mea care are asa ceva
DSCF3931.1.jpg (144.97K)
Number of downloads: 52
#9 Guest_poleposition_*
Posted 30 September 2009 - 05:10 PM
cred ca iti trebuie ceva jante mai mari si talon mai mic la cauciuc... se vede destul de aiurea cu balonul ala atat de mare.
Sigur, este mai comod asa in ceea ce priveste confortul, dar vorba aluia de pe okazii: nu poti si cu p@la-n cur si cu sufletul in rai :P/>
Sigur, este mai comod asa in ceea ce priveste confortul, dar vorba aluia de pe okazii: nu poti si cu p@la-n cur si cu sufletul in rai :P/>
#10
Posted 30 September 2009 - 05:28 PM
n-am bani de jantele pe 18 replica m3 csl pe care mi le doresc. mai trebuie sa pun niste banuti deoparte si cred ca o sa imi iau pe 17 pana la urma pentru ca vreau neaparat noi, iar preturile la cauciucurile pe 18 fata de cele pe 17 sunt cam duble.
sunt tare curios la tine pole cum faci cand mergi cu M-ul, cu suspensie sport, cu jante pe 19, cu 120-130km/h pe A2 si pe la km 20 (sesnsul spre ct) treci peste "micile" denivelari din asfalt. le simti probabil cel putin neplacut, nu?
sunt tare curios la tine pole cum faci cand mergi cu M-ul, cu suspensie sport, cu jante pe 19, cu 120-130km/h pe A2 si pe la km 20 (sesnsul spre ct) treci peste "micile" denivelari din asfalt. le simti probabil cel putin neplacut, nu?
#11 Guest_poleposition_*
Posted 30 September 2009 - 05:45 PM
Nu pot sa spun ca ma deranjeaza in mod deosebit acele denivelari pana pe la km 36 parca (daca la astea te referi)
Nu se simte chiar asa cum iti imaginezi in masina... Mai degraba garda joasa imi pune probleme, decat suspensia dura. Aceasta din urma, poate fi setata pe "Comfort"...
Mai deranjate gasesc, trecerile peste poduri... imbinarile alea, hopurile, sau ce Dumnezeu sunt.
Nu se simte chiar asa cum iti imaginezi in masina... Mai degraba garda joasa imi pune probleme, decat suspensia dura. Aceasta din urma, poate fi setata pe "Comfort"...
Mai deranjate gasesc, trecerile peste poduri... imbinarile alea, hopurile, sau ce Dumnezeu sunt.