Schimbare unitati de masura (UK -> EU) 316i, E46, 2000
#1
Posted 04 March 2012 - 11:25 AM
Un prieten si-a cumparat un E46, 316i, 2000, model de UK, si m-a rugat sa ii schimb unitatile de masura de pe bord. Am incercat cu BMW Scaner-ul, nu a mers, asa ca am apelat la NCS. Am citit fisierul *.trc din KMB si am incercat sa-i fac modificarile necesare.
FEHLER_2_CODE
grundcode_var
FEHLER_2_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
FEHLER_3_CODE
grundcode_var
FEHLER_3_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
FEHLER_4_CODE
grundcode_var
FEHLER_4_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
FEHLER_5_CODE
grundcode_var
FEHLER_5_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
PRUEFSTEMPEL
grundcode_var
KALIBRIERFAKTOR_VERBRAUCH
wert_01
CODIERUNG_ERFOLGT
codierung_erfolgt
WARN_MEDIUM_GURT
piezo
WARN_MEDIUM_ZUENDSCHL
piezo
WARN_MEDIUM_LIMIT
piezo
CC_LAMPEN
aktiv
CC_TUEREN
aktiv
WARN_MEDIUM_TOG
piezo
WARN_MEDIUM_AUSSENTEMP
piezo
LICHTWARNUNG
aktiv
WARNUNG_MOTOR_OELSTAND
aktiv
MOTOR_OELSTAND_PREDRIVE
nicht_aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS
piezo
AKUSTIK_PARKBREMSE
aktiv
WARN_MEDIUM_PARKBREMSE
piezo
ANZEIGE_EML
nicht_aktiv
ASC
aktiv
AKUSTIK_WARNUNG_T1
wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T2
wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T3
wert_01
KUEHLMITTELNIV_FILTERZEIT
wert_01
A_TEMP_DELTA_OFFSET
wert_01
A_TEMP_OFFSET_SCHWELLE
wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_1
wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_2
wert_01
TANK_ADC_FEHLER_UG
wert_01
TANK_ADC_FEHLER_OG
wert_01
TANK_FILTER_NACHTANKERK
1.1_l/sec
TANK_FILTER_KL15
7_schritte
TANK_FILTER_FALLEND
1.9_l/min
TANK_FILTER_STEIGEND
0.9_l/min
TANK_VORHALT_REICHW
wert_01
TANK_SCHWELLE_AUF/AB
6_l
TANK_BERUHIGUNGSZEIT
10_sec
TANK_MITTLUNGSZEIT
5_sec
TANK_SICHERHEITSFAKTOR
1.3
KUEHLMITTELTEMP_ANZEIGEWI
kennlinie_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3
wert_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2
wert_01
MOTOR_ABKUEHLZEIT
wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K1
wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K2
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z1
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z2
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z3
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z4
wert_01
KURZMITTELUNG_ANZAHL
wert_01
KALTBEWERTUNG_ANZAHL
wert_01
MITTELWERT_ANZAHL
wert_01
WARMBEWERTUNG_ANZAHL
wert_01
TEMP_SCHWELLE_WARMLAUF
wert_01
TEMP_SCHWELLE_BETRIEB
wert_01
SCHWELLE_STARTVERZOEGER
wert_01
SCHWELLE_SIGNALAUSFALL
wert_01
NIVEAU_1
wert_01
DELTA_NIVEAU
wert_01
DELTA_ZEIT
wert_01
GEBER_ZEIT_LOW
wert_01
GAL_LOW
wert_01
TANK_SCHWELLE_RESERVE
8_l
TLETZ
wert_01
ASC_PREDRIVE_UEBER_SG
nicht_aktiv
DELTA_LIMIT_GESETZ
aktiv
ZEIT_SITZLEHNENANZEIGE
wert_01
DIAGNOSE_DELAY_ZEIT
aktiv
LITERGRENZ_SIA_RESET
wert_01
TAGEGRENZE_SIA_RESET
wert_01
SIA_RESET_KI_TASTE
aktiv
ANZEIGE_UHR_IM_DISPLAY
aktiv
ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG
nicht_aktiv
MOTOR_ART
benziner
K_ZAHL_TACHO
4961_imp/km
K_ZAHL_TACHO_KOMPL
4961_imp/km
K_ZAHL_WEG
4912_imp/km
K_ZAHL_WEG_KOMPL
4912_imp/km
LITER_SERVICE_INTERVALL
n42b18_aut_lim
n42b18_aut_comp
m43b19_77kw_man_lim
m43b19_77kw_man_coup
SIA_LITER_GRENZE
n42b18_aut_lim
n42b18_aut_comp
m43b19_77kw_man_lim
m43b19_77kw_man_coup
KM_SERVICE_INTERVALL
25.000_km
NG_MOTORVARIANTEN
nicht_aktiv
SCHWELLEN
n40b16
n42b20
n43b20
n44b20
m43b19
MOTOR_KENNFELD
wert_02
SPRACHE
italienisch
WEG_EINHEIT
mls >>>>>>>>>>>>> schimbat in km
WEG_DURCHSCHNITT
mph >>>>>>>>>>>>> schimbat in km/h
WEG_REICHWEITE
mls >>>>>>>>>>>>> schimbat in km
WEG_LIMIT
mls >>>>>>>>>>>>> schimbat in km
ZEIT_EINHEIT
12_stunden
TEMPERATUR_EINHEIT
grad_c
VERBRAUCH_D1
mpg_ukl/100km >>>>>>>>>>>>> schimbat in l/100km
WARNUNG_GESCHW_LIMIT
nicht_aktiv
GURTWARNUNG
ohne_gurtschlosskontakt
AKUSTIK_GURT_WARN
nicht_aktiv
ANZEIGE_SITZLEHNE_VER
nicht_aktiv
AUSSENTEMP_SENSOR
aktiv
CC_AUSSENTEMPERATUR
aktiv
BC
aktiv
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK
aktiv
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS
nicht_aktiv
RDKS
nicht_aktiv
AKUSTIK_RDKS
nicht_aktiv
LENKSTOCKSCHALTER_KLR
aktiv
LL/RL
rechtslenker
GETRIEBE_ANZEIGE_GANG
nicht_aktiv
RUECKWAERTSGANG_WARN_MED
piezo
RUECKWAERTSGANG_WARNUNG
nicht_aktiv
SIA_ANZEIGEPARAMETER
mit_zeitinspektion
SI_ZEITZAEHLUNG
mit_zeitinspektion
SIA_GRENZE_ZEIT
716_tage
AUSBL_DREHZAHL
wert_01
NAVI_DIST_TO_JUNCTION
nicht_aktiv
GURTKONTAKT_MELDUNG_UEBER
k_bus
HBA
nicht_aktiv
BC_V_KORREKTUR
nicht_aktiv
TANK_KENNLINIE
60_l_literskala
dad_tank_diesel
metalltank
Cu toate astea, dupa recodarea KMB-ului cu fisierul modificat, nu s-a schimbat nimic. Mai trebuie modificata vreo linie din fisier sau sint si alte setari de facut?
Multumesc frumos pt ajutor!
#6
Posted 06 March 2012 - 09:02 PM
maciu1, on 06 March 2012 - 08:55 PM, said:
Sa inteleg ca doar astea sint liniile ce trebuie modificate?
eu as incerca revtor.pfl
#7
Posted 07 March 2012 - 02:15 AM
maciu1, on 06 March 2012 - 08:55 PM, said:
Sa inteleg ca doar astea sint liniile ce trebuie modificate?
Ai facut codificari cu schimbarea parametrilor?Daca ai salvat fisierul corect si ai folosit fisierul care manipuleaza datele, nu are cum sa nu mearga.
#11
Posted 13 March 2012 - 08:40 PM
DanS, on 08 March 2012 - 08:34 PM, said:
Dupa tepele trase cu interfetele ADS cred ca circula prin multe locuri nu numai pe net... si il cauta destul de multi :lol:/>
tot offtopic...:)/>
nu stiu ce s-a intimplat cu Fister, dar prima interfata serioasa o am de la el. E vorba de un ADS, ce stie si OBD si poate reseta in mod stand-alone Service Interval-ul la tot ce inseamna BMW cu mufa de diagnoza rotunda (ADS). Mi-a trimis placa imprimata + o memorie gata programata, restul pieselor cumparandu-le si lipindu-le subsemnatul. Coletul a cuprins inclusiv un manual de utilizare al interfetei...
Plus ca instalarea DIS-ului am facut-o cu ajutorul lui. Si asta se intimpla in decembrie 2006...
Am vazut ca, dupa ceva timp nu a mai raspuns la mesaje si diversii clienti au inceput sa se plinga de neonorarea comenzilor, dar din punctul meu de vedere Fister e cel care a facut posibila scanarea BMW-urilor cu "bani putini". El a reunit putinele informatii care circulau pe net si le-a compilat sub forma de tutorial, dindu-le apoi drumul pe net, fara sa ceara vreun ban. Si, in plus, e creatorul celebrului EasyDISv44, pe care la fel, l-a distribuit gratis...
Din cauza asta repet, nu inteleg ce s-a intimplat cu el. Circula prin 2007 un zvon ca ar fi grav bolnav, dar altceva nu se mai stie.
#12
Posted 13 March 2012 - 08:49 PM
Esti Bogdan a.k.a battleat8 de pe bmwclub?
El stiu ca este singurul care a primit ceva de la el si in acest moment "jucaria" aia asamblata de el este la un amic si a fost achizitionata contra 1200 RON.
Ce a facut, ce face si cat de sanatos este, nu este problema mea...eu intru pe ecu si constat ca citesc ca boul posturi din 2007...Cat despre Mr F, sa-i fie de bine si la vara cald...
In rest, ai reusit sa schimbi ceea ce iti propusesesi?
Adica...Let's go back ontopic B)/>
maciu1, on 13 March 2012 - 08:40 PM, said:
Dupa ce l-a ciordit de la @randomy un "roadrunner" de pe bimmerforums (sau @David MC cred...)...E drept...astia cereau 100 usd pe el :lol:/> si meritau o lectie de etica.
#14
Posted 16 March 2012 - 09:34 AM
DanS, on 13 March 2012 - 09:49 PM, said:
Esti Bogdan a.k.a battleat8 de pe bmwclub?
Nu, nu sint Bogdan. Sint George si pe toate forumurile folosesc acelasi nickname :maciu1. Interfata m-a costat la vremea respectiva cu mult mai putin de 1200 Ron .
@chiciuc, am incercat si cu Progman-ul. In afara de schimbarea "limbii", altceva nu e in meniu :)/>
Am tot incercat cu NCS-ul, cu fel de fel de profile. Am observat urmatorul aspect: inainte de comanda SG CODIEREN, ii aleg cu F5 dintr-o lista mare ceva gen "readgetFSW_PSW.man". Ii dau F3, incepe codarea, da un mesaj ceva "change ZCS", dupa care imi da mesaj de eroare.
Dupa ce am tot citit pe alte forumuri, se pare ca atata vreme cat nu schimb in GM tara de origine, nu ma va lasa sa ii fac modificarile...(masina e din 2000, asa ca trebuie sa-i modific ZCS-ul).
Asa ca, sa-mi spuna si mie cineva de unde sa fac rost de ZEKO sau un alt decodor bun de ZCS...Am tot cautat pe net, dar au sters linkurile respective.
Multumesc!
#16
Posted 16 March 2012 - 10:18 AM
This post has been edited by zeronoo: 16 March 2012 - 10:20 AM
#17
Posted 18 March 2012 - 08:44 PM
Ca in poza de mai jos. O sa imi fac timp de codari si revin dupa ce incerc. Multam.
Attached File(s)
-
ZCS Anglia.JPG (11.13K)
Number of downloads: 14