Probleme cu alimentarea pompa de benzina
#1
Posted 05 March 2012 - 10:24 PM
#3
Posted 06 March 2012 - 12:11 PM
Bavaria, on 05 March 2012 - 10:44 PM, said:
pff...am bagat la loc pompa iar la mufa un pin pare ars dar intra curent prin el,am facut proba...pompa pare ok si functioneaza,oricum in cel mai scurt timp cand fac rost de bani cumpar alta noua. Masina asta are releu pt pompa? ce poate sa aibe? Mai am o intrebare : Pana cumpar alta pompa,banda izolier care am pus-o pe firele din pompa in rezervor se pot dezlipi de la benzina ori aburii din rezervor???
This post has been edited by criselly: 06 March 2012 - 12:25 PM
#4
Posted 06 March 2012 - 02:47 PM
Attached File(s)
-
IMAG0457.jpg (1.78MB)
Number of downloads: 22 -
IMAG0455.jpg (1.86MB)
Number of downloads: 15 -
IMAG0459.jpg (1.84MB)
Number of downloads: 12 -
IMAG0458.jpg (1.79MB)
Number of downloads: 10 -
IMAG0465.jpg (1.9MB)
Number of downloads: 14 -
IMAG0462.jpg (1.39MB)
Number of downloads: 14 -
IMAG0460.jpg (1.92MB)
Number of downloads: 15
#6
Posted 06 March 2012 - 07:46 PM
criselly, on 06 March 2012 - 07:41 PM, said:
sigur ai releu. Din cate se vede, posibil sa ai o problema la acea pompa. Odata ce s-a topit izolatia acelor fire (par a fi CAVS) este clar ca supraincalzirea nu s-a petrecut numai acolo...Intregul filon s-a incins.
Eu as verifica cablajul pe toata lungimea si as schimba pompa, si releul deasemeni. Nu este joaca cu asa ceva...Asta as face eu.
#7
Posted 07 March 2012 - 01:49 AM
Daca folosesti in continuare pompa asta o sa strici si mai mult instalatia electrica.
ps
Schimba tot ansamblul, nu numai pompa.
Attached File(s)
-
ekp.jpg (12.69K)
Number of downloads: 20
#11
Posted 10 March 2012 - 02:42 PM
#12
Posted 10 March 2012 - 05:46 PM
Asa-i ca ai mers de multe ori cu benzina "pe rosu" ?
Indiferent ce poti crede din asta, din moment ce ti s-a topit conectorul trebuie sa-ti dai seama ca o pompa nu produce acest fenomen decat defecta fiind. Deasemeni releul este cazul sa fie inlocuit si el. Asa cum iti spuneam mai sus...verifica filonul (firele din instalatie care duc la pompa si pe cele alaturate lor) Posibil sa se fi topit izolatia, sa fie in scurt pe anumite portiuni, si indiferent ce schimbi sa ai acelasi rezultat (inclusiv sa-i paradesti pompa aluia de ti-o imprumuta)
Sfatul l-ai primit, acum este cazul sa mergi la un mecanic competent apoi la magazinul de piese si sa rezolvi problema.
Succes.
#14
Posted 11 March 2012 - 11:40 AM
criselly, on 11 March 2012 - 11:12 AM, said:
sa nu uiti sa verifici firele...daca s-a topit izolatia pe portiuni din lungimea lor, poti avea scurt si nu este prea ok chestia asta. Se poate verifica cu un ohmetru dar controlul vizual este necesar deasemeni.
Nu trebuie sa risti si sa arzi si pompa noua (in cazul in care ai scurt pe fire)
#15
Posted 11 March 2012 - 10:24 PM
criselly, on 10 March 2012 - 02:42 PM, said:
Pai la cum arata nu cred ca ar strica sa o schimbi.
Oricum, iti dai sema ca aici este doar un forum, daca vrei o parere profesionala trebuie sa te duci la un service.
#16
Posted 15 March 2012 - 11:47 PM
#17
Posted 17 March 2012 - 06:27 PM
#18
Posted 17 March 2012 - 06:57 PM
criselly, on 17 March 2012 - 06:27 PM, said:
Lasa senzorul ala...eu sincer nu cred ca e de acolo.
Fa tu ce ti-am zis si eu si Bavaria mai sus si apoi te decizi referitor la senzor. Dar atentie la fire..La cat de copt este conectorul (mufa) ar cam fi bine sa le verifici totusi pe toata lungimea lor.
Oricum, sfatul cu un mecanic competent ramane de actualitate.
Bafta :)/>
#19
Posted 20 March 2012 - 12:42 PM
#20
Posted 23 March 2012 - 07:55 PM