BMW AUTO FORUM: Probleme cu alimentarea - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Probleme cu alimentarea pompa de benzina

#1 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 05 March 2012 - 10:24 PM

Salut si bine v-am gasit. Ma numesc cristian ,sunt din eforie sud si detin un bmw 320 i din 1991,non vanos,4+1 usi,motor 1991. Zilele trecute am facut un drum la bucuresti si am mers o portiune cam mare de drum pe "Galben". Pe langa faptul c-am mers pe galben,masina a inceput sa-mi dea si cateva rateuri semn ca pompa imi trage mizerie de pe fundul rezervorului.Norocul meu ca am ajuns cu bine inapoi acasa insa ziua urmatoare,masina n-a mai vrut sa porneasca. Dupa mai multe incercari s-o pornesc am desfacut furtunul de la filtru de benzina care intra direct pe injectoare crezand ca e infundat filtru. Am tras aer pe furtun ba chiar am si suflat cu o pompa manuala si nimic,benzina tot nu venea cand puneam contactul. du pa aceea m-am gandit sa verific pompa de benzina. Cand puneam contactul se auzea foarte putin cca 2 secunde si se oprea. Am desfacut pompa sa vad daca e blocata.Am constatat ca se incinsese iar firele plus si minus erau incalecate fir peste fir iar protectia de plastis se topise practic. Deci cred ca a facut un scurt circuit...daca erau mai mult de 12w cred ca si explodam in masina. Am verificat pompa la baterie cu 2 fire si surpiza pompa nu este arsa.Am izolat firele cu banda izolier si am pus pompa din nou in rezervor.Acelasi lucru ,cand dau contact pompa "smuceste" putin 1 secunda dupa care se opreste si nu alimenteaza.Am pus contactul de mai multe ori sa se duca benzina in injectoare si nimic,nu merge. Am verificat siguranta 18,era aproape topita ,am schimbat-o si tot nu porneste si nu alimenteaza pompa. Am probat si mufele care intra in pompa punand pe el 2 fire de la baterie iar pompa merge si in faza plus cu minus si invers. Acum dupa toate detaliile astea sper sa ma ajutati cu niste idei ce ar putea avea pompa de nu primeste curent ori ce poate avea ??? daca pun pe direct doua fire de la baterie se poate intampla ceva...asta pana o pornesc...poate-si da drumul. Daca are releu pompa,care este si unde este pozitionat? va multumesc.

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 05 March 2012 - 10:44 PM

Pune o poza cu mufa de la pompa si cu pompa de benzina, sa vedem cat a fost afectata instalatia.

#3 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 06 March 2012 - 12:11 PM

View PostBavaria, on 05 March 2012 - 10:44 PM, said:

Pune o poza cu mufa de la pompa si cu pompa de benzina, sa vedem cat a fost afectata instalatia.


pff...am bagat la loc pompa iar la mufa un pin pare ars dar intra curent prin el,am facut proba...pompa pare ok si functioneaza,oricum in cel mai scurt timp cand fac rost de bani cumpar alta noua. Masina asta are releu pt pompa? ce poate sa aibe? Mai am o intrebare : Pana cumpar alta pompa,banda izolier care am pus-o pe firele din pompa in rezervor se pot dezlipi de la benzina ori aburii din rezervor???

This post has been edited by criselly: 06 March 2012 - 12:25 PM


#4 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 06 March 2012 - 02:47 PM

am revenit cu niste poze la pompa. Banda izolier aproape ca era topita :)/> nu rezista in benzina...acum ma apuc sa schimb firele sa le lipesc cu pistolul. Oare trebuiesc fire speciale sa reziste in benzina sau merg unele fire normale. Ma uit la cele care au fost pe pompa si nu par cine stie ce calitate.

Attached File(s)



#5 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 06 March 2012 - 07:41 PM

stie cineva daca e36 au relee pentru pompa de benzina? si ce pot face ca sa mearga din nou pompa?

#6 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 06 March 2012 - 07:46 PM

View Postcriselly, on 06 March 2012 - 07:41 PM, said:

stie cineva daca e36 au relee pentru pompa de benzina? si ce pot face ca sa mearga din nou pompa?

sigur ai releu. Din cate se vede, posibil sa ai o problema la acea pompa. Odata ce s-a topit izolatia acelor fire (par a fi CAVS) este clar ca supraincalzirea nu s-a petrecut numai acolo...Intregul filon s-a incins.
Eu as verifica cablajul pe toata lungimea si as schimba pompa, si releul deasemeni. Nu este joaca cu asa ceva...Asta as face eu.

#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 March 2012 - 01:49 AM

Trebuie sa schimbi pompa, nu mai incerca sa o folosesti iar.Schimba si releul cu ocazia asta.Conectorii care intra in pompa de benzina ar trebui schimbati si ei.
Daca folosesti in continuare pompa asta o sa strici si mai mult instalatia electrica.

ps

Schimba tot ansamblul, nu numai pompa.

Attached File(s)

  • Attached File  ekp.jpg (12.69K)
    Number of downloads: 20


#8 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 07 March 2012 - 12:18 PM

multumesc baieti de informatii.Cand fac rost de bani o sa cumpar alta pompa. intrebare: daca schimb unele relee de aceeasi culoare cu cele 2 indicate in poza are ceva?...bine n-o sa iau de la abs care scrie si pe ele...asta pana cumpar alte relee!

#9 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 09 March 2012 - 03:02 PM

Am lipit alte fire,am probat-o la baterie si functioneaza. Am umblat la releele din poza de mai sus si la fel nu porneste. Ce pot sa-i mai fac?

#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 March 2012 - 03:01 AM

Schimba pompa.

#11 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 10 March 2012 - 02:42 PM

View PostBavaria, on 10 March 2012 - 03:01 AM, said:

Schimba pompa.


As schimba-o dac-as sti ca ea e buba,insa mai intai tre sa fac rost de una de la cineva sa-i fac o proba si daca merge atunci voi vumpara una noua. Am un prieten cu o pisicuta 1.6. S-ar potrivi pompa lui pe motor 2.0?

#12 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 10 March 2012 - 05:46 PM

Pompa este defecta...
Asa-i ca ai mers de multe ori cu benzina "pe rosu" ?
Indiferent ce poti crede din asta, din moment ce ti s-a topit conectorul trebuie sa-ti dai seama ca o pompa nu produce acest fenomen decat defecta fiind. Deasemeni releul este cazul sa fie inlocuit si el. Asa cum iti spuneam mai sus...verifica filonul (firele din instalatie care duc la pompa si pe cele alaturate lor) Posibil sa se fi topit izolatia, sa fie in scurt pe anumite portiuni, si indiferent ce schimbi sa ai acelasi rezultat (inclusiv sa-i paradesti pompa aluia de ti-o imprumuta)
Sfatul l-ai primit, acum este cazul sa mergi la un mecanic competent apoi la magazinul de piese si sa rezolvi problema.
Succes.

#13 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 11 March 2012 - 11:12 AM

Voi da comanda de-o pompa si un releu. Sper sa merite!

#14 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 11 March 2012 - 11:40 AM

View Postcriselly, on 11 March 2012 - 11:12 AM, said:

Voi da comanda de-o pompa si un releu. Sper sa merite!

sa nu uiti sa verifici firele...daca s-a topit izolatia pe portiuni din lungimea lor, poti avea scurt si nu este prea ok chestia asta. Se poate verifica cu un ohmetru dar controlul vizual este necesar deasemeni.
Nu trebuie sa risti si sa arzi si pompa noua (in cazul in care ai scurt pe fire)

#15 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 11 March 2012 - 10:24 PM

View Postcriselly, on 10 March 2012 - 02:42 PM, said:

As schimba-o dac-as sti ca ea e buba,insa mai intai tre sa fac rost de una de la cineva sa-i fac o proba si daca merge atunci voi vumpara una noua. Am un prieten cu o pisicuta 1.6. S-ar potrivi pompa lui pe motor 2.0?



Pai la cum arata nu cred ca ar strica sa o schimbi.
Oricum, iti dai sema ca aici este doar un forum, daca vrei o parere profesionala trebuie sa te duci la un service.

#16 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 15 March 2012 - 11:47 PM

Salut. Azi am chemat un electrician-mecanic sa vada masina. a verificat senzorul de pe volanta,releele,firele,mufele la calculator,instalatia,fisele si s-a constatat ca in bujii nu vine curent de la calculator,a bagat-o si pe tester si acelasi lucru il da ca,calculatorul nu alimenteaza. Defectiune : calculator !!!... omu mi-a zis ca calculatorul e bulit si tre sa-l schimb. Acum nu stiu ce sa zic sunt putin in dubii fiindca stiu ca un calculator nu se strica asa usor. Acum trebuie sa fac rost de un ECU Motronic bosch 0261200402 pentru un bmw 320i E36 din 1991.

#17 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 17 March 2012 - 06:27 PM

Nu-i nici calculatorul,am facut proba cu altul si nimic. Mi-a mai ramas de schimbat senzorul de pe volanta insa problema si aici ca s-a largit gaura la surub si nu-l pot desface...e si locul stramt,in stanga motorul in dreapta elicea-radiatorul...naspa situatie...cred ca tre sa sudez ceva de el si sa incerc asa....

#18 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 17 March 2012 - 06:57 PM

View Postcriselly, on 17 March 2012 - 06:27 PM, said:

in stanga motorul in dreapta elicea-radiatorul..

Lasa senzorul ala...eu sincer nu cred ca e de acolo.
Fa tu ce ti-am zis si eu si Bavaria mai sus si apoi te decizi referitor la senzor. Dar atentie la fire..La cat de copt este conectorul (mufa) ar cam fi bine sa le verifici totusi pe toata lungimea lor.
Oricum, sfatul cu un mecanic competent ramane de actualitate.
Bafta :)/>

#19 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 20 March 2012 - 12:42 PM

Am verificat firele cu un electrician si mi-a spus ca instalatia e ok.Am reusit sa scot senzorul de pe volanta,l-am verificat si pare intrerupt sau nu da nici o valoare. Am comandat un senzor la magazin si maine vine...va tin la curent daca senzorul a fost buba.

#20 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 23 March 2012 - 07:55 PM

GATA,am rezolvat problema. Senzorul de pe volanta a fost "buba". Cum l-am schimbat si-am dat cheie a pornit din prima. Acum am observat ca relantiul sta la aproape 1500,deci foarte mare si inseamna ca s-a bulit si senzorul de la axa cu came. Pentru unii care nu se pricep,sa nu mai spuna si la altii sa cumpara o pompa degeaba daca nu s-au mai intalnit cu asemenea cazuri. Pompa care-o am (in pozele de mai sus) chiar daca s-au topit firele ea inca mai functioneaza doar ca nu mai tine mult...asta e altceva. Multumesc oricum pentru ajutor. Drumuri libere,domnilor.

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users