BMW AUTO FORUM: Probleme cu alimentarea - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Probleme cu alimentarea pompa de benzina

#21 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 23 March 2012 - 10:07 PM

View Postcriselly, on 23 March 2012 - 07:55 PM, said:

Pentru unii care nu se pricep,sa nu mai spuna si la altii sa cumpara o pompa degeaba daca nu s-au mai intalnit cu asemenea cazuri.



Multumim
Asemenea cazuri am mai intalnit dar o asemenea atitudine nu.
Masina nu se repara pe forum si deasemeni se confirma ca facerea de bine inseamna F...de mama. La ce ai aratat acolo asa parea si mai mult, pe ala care ti-a recomandat sau diagnosticat calculatorul ca fiind cu probleme sa-l feliciti la randul tau din partea noastra.
Cine se pricepe si cine nu asta nu este treaba ta si mai ales aici nimeni nu este magician sa-ti dea tie sau altora indicatii precise pe niste poze si pe niste aspecte sarace in detalii.
In orice caz multumim si sa-ti iei o pompa.

#22 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 24 March 2012 - 03:19 AM

View Postcriselly, on 23 March 2012 - 07:55 PM, said:

GATA,am rezolvat problema. Senzorul de pe volanta a fost "buba". Cum l-am schimbat si-am dat cheie a pornit din prima. Acum am observat ca relantiul sta la aproape 1500,deci foarte mare si inseamna ca s-a bulit si senzorul de la axa cu came. Pentru unii care nu se pricep,sa nu mai spuna si la altii sa cumpara o pompa degeaba daca nu s-au mai intalnit cu asemenea cazuri. Pompa care-o am (in pozele de mai sus) chiar daca s-au topit firele ea inca mai functioneaza doar ca nu mai tine mult...asta e altceva. Multumesc oricum pentru ajutor. Drumuri libere,domnilor.



Pai cand vrei ajutor moca, atat valoreaza si sfaturile.Data viitoare du-te la service.
Bine ca ai rezolvat. :)/>

#23 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 24 March 2012 - 09:30 AM

Scuze baieti pentru reprosuri,am fost putin nervos dar e bine c-am rezolvat problema.Multumesc de ajutor,va salut cu respect de la mare.

#24 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 24 March 2012 - 04:32 PM

Nu e problema.Sa schimbi cu prima ocazie si pompa de benzina, este posibil sa topeasca iar firele.

#25 User is offline   criselly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-March 12

Posted 27 March 2012 - 10:57 PM

Azi am schimbat pompa cu una bunicica nemteasca after market,noua. Insa dupa ce-am pus-o relantiul a inceput s-o ia razna,avea fluctuatii mari de la 200 la 1200 turatii. Am dezactivat mufa la debitmetru si relantiul statea bine intre 700-800 turatii. In schimb imi consuma cam mult,in jur de 9-10 l/100km la viteza constanta de 100 km/ora si drum intins,unde de obicei consuma 6,5,maxim 7l/100km.Am fost la cineva sa incerc cu un alt debitmetru si aceleasi simptome,la fel fluctuatii mari de relanti,cand stateam pe loc la semafor aproape sa cada motorul...se ducea acul aproape de 0 si urac pana la 1200.Ma gandesc ca o fi senzorul de pe axa cu came (ala e de relanti),voi ce ziceti. Apropo,cand am pus pompa cea noua m-am speriat ca dracu la ce zgomot facea mai ales cand turam motorul...dupa aceea am pus capacul si bancheta si nu se mai auzea nimic....Asa tre sa se-auda pompa?

This post has been edited by criselly: 27 March 2012 - 10:58 PM


  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users