salut am un 520i e39 de vreo luna si ceva..am umblat vreo 3 saptamani cu ea si nu au fost nici un fel de probleme,pana acum o saptamana..mi-a puscat furtunul de la radiator..din cate am inteles de la mecanic ar fi fost din cauza ca nu am bagat antigel a inghetat instalatia si deasta a puscat furtunul acela...am cumparat furtunul am duso la un mecanic l-a schimbat a aerisito bine masina,dar degeaba dupa vreo 7-8 km de mers se incalzea apa foarte tare din vasul de expansiune si plus ca pierdeam apa dar nu se scurgea nicaeri apa asta.mai scoteam si un fum alb pe toba.am duso din nou la un mecanic care mi-a spus ca ar putea fi de la pompa de apa sau garnitura de chiuloasa,am cumparat garnitura de chiuloasa..a verificat pompa parea in regula dar el spune ca ar fi avut un dop de gheata pe instalatie si ca nu trebuie schimbata garnitura de chiuloasa..vreau sa va spun ca masina are aceleasi simptome se incalzeste apa la motor si scade apa din vas dar nu curge pe jos.apa din vas are un miros ciudat si fumul alb de pe toba este foarte inecacios..eu tind sa cred ca apa asta se duce in baia de ulei si ca toata problema ar fi garnitura de chiuloasa care trebuie schimbata..va rog mult daca ma puteti ajuta cu vreun sfat cam ce ar trebui sa fac.
vezi pe www.bmwclub.ro
Sunt foarte inventivi baietii...posibil sa ti se recomande sa schimbi debitmetrul sau sa gauresti discurile cu bormasina.
Sunt si astea optiuni si pot sa ajute uneori
Glumesc :lol:/>
Acum pe bune...In Hunedoara aia nu se gaseste un mecanic serios?
nu stiu ce sa mai cred..adevarul ca e ca nu prea se pricep baieti pe aici..acuma mai nou am o pata de ulei sub ea din cate am observat.sunt curios daca o sa mai curga...ce poate sa mai fie si asta?
masina porneste nu are nici un fel de problema doar ca scoate fum alb si pierde apa din vas...dupa care incepe sa creasca apa la motor dupa vreo 10 minute de mers cu ea se duce acul pana pe rosu..