BMW AUTO FORUM: probleme bmw e46 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

probleme bmw e46 scoate fum si nu trage

#1 User is offline   clp Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 14-March 12

Posted 14 March 2012 - 10:37 PM

Buna seara am si eu o problema cu masina mea am un bmw e46 2000 diesel 136 cai si are urmatoarele simptome: masina merge ok pana se incalzeste apoi are momente cand imi taie acceleratia scoate fum mult (alb) trebuie sa stau 5 min dupaia isi revine....Apoi am vazut ca la relanti cand duc masina in 4-5 mii cand revine da sa moara dar isi revine....si am obervat de ex: sunt in a 3 si apare problema o dau p a 4 merge normal cand vreau sa ii dau mai tare iar problema....
Am fost azi la service si am bagato pe tester mi-a dat urmatoarele:

-cod001:
06 Exhaust gas recirculation
-cod002
1b electric auxiliary heater
-cod003
48 control.timing device
Mecanicul mi-a zis k este turbina acum astept parerile voastre........ Va multumesc si numai stimaa.....

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 March 2012 - 02:24 AM

Este greu de spus ce are numai citind erorile alea.Pare a fi o problema de alimentare cu motorina, pompa, injectoare, furtune,...
Fumul alb apare cand motorina ajunge in evacuare nearsa (asta poate fi din cauza injectoarelor, avansului), poate sa apara daca intra apa in motorina(chiulasa/garnitura crapata/arsa),poate sa apara daca este prea putina motorina(aer in conductele de motorina, injectoare, pompa de motorina)...

Eroarea de la EGR este cauzata de un debit de aer incorect, insa nu se poate trage o concluzie sigura asupra piesei/pieselor defecte.

Cred ca mecanicul este cel mai in masura sa puna un diagnostic corect, deoarece el face verificarile necesare si interpreteaza valorile primite de la senzori si analizeaza erorile.Daca a zis ca este turbina defecta, asa o fi.

Daca nu este sigur, du-te si la alt service pentru o alta parere.Pe un forum nu cred ca poti sa gasesti un raspuns 100% corect la o astfel de problema, numai citind 3 erori.Bine, se poate abera mult, insa nu cred ca vrei sa schimbi piesele la intamplare pana gasesti problema.

#3 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 15 March 2012 - 10:21 AM

in locul tau as cauta un mecanic bun cu un tester mai serios (dedicat bmw); ca si idee, pentru prima eroare as verifica TOATE furtunele de vacum (daca nu au fost schimbate, schimba-le oricum, furtunul de vacum original bmw este cca 11 eur / m - ai nevoie de cca 1,5 m si sunt coapte sigur la anii aia...), breather-ul si egr(+ electrovalva); eroarea 2 nu are legatura cu problema descrisa de tine iar cea de a 3-a poate fi o problema serioasa dar nu se poate rezolva doar citind un cod de eroare de pe un tester generic...


succes!

#4 User is offline   clp Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 14-March 12

Posted 15 March 2012 - 04:45 PM

Asta asa e dar nu vreau sa dau niste bani de pomana p niste piese care nu ma ajuta cu nimic in problema mea...Eu nu ma grabesc sa schimb turbina si cred k sa mai ma duc la un service sapt viitoare. Oricum este ciudata rau problema....

Daca a mai patit cineva va rog o informatie (un sfat) va multumesc....

#5 User is offline   radupe Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 23-February 12

Posted 19 March 2012 - 06:43 AM

Legat de erorile tale:
-varianta de 2 litri diesel 136 cp pus pe e46,este dotat cu pompa de injectie bosch vp44-cea mai proasta pompa de injectie posibila pe fata pamantului,care nu poate fi diagnosticata decat cu anumite softuri!
-daca iti intrerupe in mers,in proportie de 99%,problema se datoreaza senzorului hall care se afla in capul unui injector(2 sau 3)-este practic injectorul cu fir!odata schimbat,problemele tale legate de intreruperea in mers ar trebui sa dispara;de aici si eroarea nr 3,cea cu timing device care are legatura directa cu injectia,fumul alb in cazul tau.
-eroarea legata de egr e posibil sa se datoreze de fapt erorii nr 3(daca pompa nu functioneaza corect,in mod automat apar probleme pe egr-exhaust gas recirculation).
-iar cea cu electric auxiliary heater nu are nici o treaba cu injectia-e cu totul altceva.
In concluzie,schimba injectorul cu fir!
bafta.

This post has been edited by radupe: 19 March 2012 - 06:44 AM


#6 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 19 March 2012 - 09:00 AM

http://www.endtuning...codes.html#DDE3

06 Exhaust Gas Recirculation Deviation
1B Electric Auxiliary Heater
48 Fuel Injection Regulation

#7 User is offline   clp Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 14-March 12

Posted 19 March 2012 - 04:08 PM

Stie cineva un mecanic bun de Bmw? o recomandare??? va multumesc

#8 User is offline   radupe Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 23-February 12

Posted 20 March 2012 - 10:25 AM

View Postchiciuc, on 19 March 2012 - 09:00 AM, said:

http://www.endtuning...codes.html#DDE3

06 Exhaust Gas Recirculation Deviation
1B Electric Auxiliary Heater
48 Fuel Injection Regulation


ok!alea sunt erorile care apar!cu ce l-ai lamurit pe om?super tare! :0014:/>

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users