BMW AUTO FORUM: Ceva sfaturi pentru un viitor posesor de BMW? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Ceva sfaturi pentru un viitor posesor de BMW?

#21 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 17 April 2012 - 10:33 PM

View Postebenize, on 17 April 2012 - 08:03 PM, said:

Nu prea poti sa iti iei ca reper vorbele celor care deja au e46 pentru ca nici o masina nu e intretinuta la fel. Conteaza foarte mult intretinerea si cum a folosit-o propietarul. Poti sa o iei sa schimbi niste curele, cateva bucsi si o sonda lambda acolo (de la un pasionat si nu de la: "un batranel care a tinut-o in garaj") .. sau poti sa o iei si schimbi la greu piese. Din experienta proprie eu zic sa iti iei ce iti place chiar daca inseamna sa mai astepti 6-8 luni. Nu vreau sa generalizez dar multe bmw-uri sunt chinuite cu un burnout, cu un drift etc... ele rezista fara probleme dar trebuie sa ai si grija sa schimbi la timp piesele obosite sau ce dau semne de oboseala. De cumparat cumperi relativ usor , de intretinut e mai greu si nu ma refer doar la finante ci si la mecanici, pe care greu ii gasesti sa iti rezolve problemele fara sa iti strice altceva sau fara sa te puna sa schimbi juma de motor. SPOR!

Multumesc pentru raspuns! :)/>

#22 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 27 April 2012 - 12:38 AM

View PostAlinE46, on 19 March 2012 - 11:59 PM, said:

Salutare tuturor! Sunt nou pe aici, :blush:/> vreau ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez un BMW. Pentru moment dispun de 3500 de euro.Imi place extrem de mult E46 NFL si ma gandeam la un 316i/318i, insa in suma de care dispun eu nu cred ca pot lua ceva bun... :(/> Am gasit pe diferite siteuri auto cu masini SH, mai multe modele de E46 316i/318i in jurul a 2500-3000E, neinmatriculate evident, sau inmatriculate pe Bulgaria, masini ce aratau destul de bine, cel putin estetic.In caz ca as cumpara o astfel de masina la ce sa fiu atent in mod special? Ce piese cedeaza cel mai frecvent si cat de scumpa este inlocuirea lor? Imi doresc foarte mult E46, altfel probabil mi-as fi luat un 318is Coupe, insa imi place tare mult E46-le.Ce ma sfatuiti? Am luat in calcul si posibilitatea achizitionarii masinii din Germania.Astept sfaturile si parerile voastre! :D/>


Hai sa iti zic eu cam ce am schimbat la e46 in 3 ani
radiator - 500 lei
2 vase expansiune - 370 lei/bucata
2 brate fata (fara care nu poti schimba pivotii) - 500 lei / bucata
garnitura chiulasa + rectificare chiulasa - 1850 lei cu tot cu manopera
distributie + role + pompa apa + termostat - 1000 lei
debitmetru - 720 lei
furtune si coturi la instalatia de racire, bucsi - nici nu mai stiu
baterie 470 lei
doar un buton geam electric costa 160 lei...

nu vreau sa te sperii, vreau doar sa te previn k nu e deloc ieftin...
dar merita!
nu as vinde-o nici daca as mai baga in ca de 2 ori banii astia in ea, nu se compara cu nimic din ce am avut pana acum, nici tinuta de drum, nici puterea, nimic!!!
tocmai de aceea alegerea e dificila: COSTA, DAR MERITA!

#23 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 27 April 2012 - 11:58 AM

View Postmanolo, on 26 April 2012 - 10:38 PM, said:

Hai sa iti zic eu cam ce am schimbat la e46 in 3 ani
radiator - 500 lei
2 vase expansiune - 370 lei/bucata
2 brate fata (fara care nu poti schimba pivotii) - 500 lei / bucata
garnitura chiulasa + rectificare chiulasa - 1850 lei cu tot cu manopera
distributie + role + pompa apa + termostat - 1000 lei
debitmetru - 720 lei
furtune si coturi la instalatia de racire, bucsi - nici nu mai stiu
baterie 470 lei
doar un buton geam electric costa 160 lei...

nu vreau sa te sperii, vreau doar sa te previn k nu e deloc ieftin...
dar merita!
nu as vinde-o nici daca as mai baga in ca de 2 ori banii astia in ea, nu se compara cu nimic din ce am avut pana acum, nici tinuta de drum, nici puterea, nimic!!!
tocmai de aceea alegerea e dificila: COSTA, DAR MERITA!



asta e un caz mediu sa bagi banii astia in 3 ani... daca masina nu a fost exploatata corespunzator sunt multe altele care pot pica pe langa ce ai enumerat. Dar ai dreptate, nu se cumpara cu nimic si merita :D/>

#24 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 27 April 2012 - 01:56 PM

Care este cea mai scumpa piesa uzabila si in ce interval de timp tebuie schimbata, daca imi puteti spune? :)/> Va multumesc mult pentru raspunsuri! :thumbsup:/>

#25 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 27 April 2012 - 02:01 PM

ce a enumerat @manolo acolo este o lista fooooarte lunga, din punctul meu de vedere....nu zic ca nu a fost asa, dar nu e regula....eu nu am schimbat nici jumate din ce a scris el, dar asta e alta discutie....
cred ca cea mai scumpa consumabila tinde sa devina BENZINA..... :lol:/>

#26 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 27 April 2012 - 07:55 PM

gandeste-te ca doar un debitmetru e vreo 800 ron (1400 OEM) si o sonda lambda de la 350 in sus. La banii aia sigur nu gasesti un bmw cu volan pe stanga si tipla la articulatii deci e posibil sa trebuiasca sa schimbi si articulatiile care sunt destul de scumpe (brat in jur de 400 ron x2 unu bunicel, amortizor in jur de 350x2). Cam pica in romania (drumuri proste, praf mult, benzina rea ). Eu pe a mea am luat-o si am schimbat toata articulatia fata, amortizoare, debitmetru, placute, discuri, senzori placute etc

#27 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 27 April 2012 - 11:20 PM

View Postebenize, on 27 April 2012 - 08:55 PM, said:

gandeste-te ca doar un debitmetru e vreo 800 ron (1400 OEM) si o sonda lambda de la 350 in sus. La banii aia sigur nu gasesti un bmw cu volan pe stanga si tipla la articulatii deci e posibil sa trebuiasca sa schimbi si articulatiile care sunt destul de scumpe (brat in jur de 400 ron x2 unu bunicel, amortizor in jur de 350x2). Cam pica in romania (drumuri proste, praf mult, benzina rea ). Eu pe a mea am luat-o si am schimbat toata articulatia fata, amortizoare, debitmetru, placute, discuri, senzori placute etc


A, acum ca zici, am mai schimbat arcurile si telescoapele pe spate - 1000 lei. Arcurile pe spate erau rupte, nu imi imaginez cum, masina se vede fff ingrijita...
Eu zic ca am avut si ceva ghinion, ma rog, un bou de mecanic care a montat primul vas de expansiune a rupt "buza" de jos a vasului, un fel de garnitura pe unde curgea din nou antigel. Cand am fost sa ii arat iti dai seama k nu a recunoscut... Romania, ce sa mai zici, si mecanicii de dacii din ea!

#28 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 28 April 2012 - 01:02 AM

Multumesc mult pentru opinii! Ce parere aveti de urmatoarele modele: http://www.autovit.r...-C23889467.html si http://www.autovit.r...-C23709203.html Mi se par foarte atractive preturile. Imi place foarte mult culoarea Orient Blue Metallic si sper sa gasesc o masina pe placul meu care sa aiba culoarea asta. Personal cred ca da foarte bine pe E46.

This post has been edited by AlinE46: 28 April 2012 - 01:15 AM


#29 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 28 April 2012 - 01:11 AM

prima arata mai bine la ochi ca a doua. Ambele trebuiesc inmatriculate. Trebuie sa mergi personal sa o vezi daca merita sau nu. Asa din poze.. nu prea isi da nimeni seama.

#30 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 28 April 2012 - 08:46 AM

@Alin: poţi să mai postezi şi aici când găseşti câte o maşină care îţi place.

#31 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 28 April 2012 - 12:24 PM

Ok, asa o sa fac. :)/>

#32 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 28 April 2012 - 11:00 PM

cati bani esti dispus sa dai pe una, pana la urma? asta daca vrei sa spui, bineinteles... :rolleyes:/>

#33 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 28 April 2012 - 11:27 PM

In jurul sumei de 2700-2800 neinmatriculata. Mai mult de atat nu sunt dispus sa dau, pentru ca, eu consider ca este un pret decent pentru o masina cu o vechime de 13-14 ani. Am vazut si masini neinmatriculate din '98-'99 pe la 3000-3500 de euro. Mi se pare un pret exagerat de mare. Totusi, e o masina destul de veche... Am luat in calcul si cumpararea masinii gata inmatriculata pe RO.

This post has been edited by AlinE46: 28 April 2012 - 11:27 PM


#34 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 29 April 2012 - 10:14 PM

fa-mi o oferta de nerefuzat..... :lol:/>

#35 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 30 April 2012 - 12:42 AM

Cum am mai zis, masina o voi achzitiona pe la sfarsitul verii, pana atunci "studiez piata" ca sa zic asa. :)/>

#36 User is offline   manolo Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 11
  • Location:Sebes
  • Car:BMW 318 E46

Posted 01 May 2012 - 12:07 AM

View PostAlinE46, on 30 April 2012 - 01:42 AM, said:

Cum am mai zis, masina o voi achzitiona pe la sfarsitul verii, pana atunci "studiez piata" ca sa zic asa. :)/>


ce zici, o vrei?
glumesc, k nu o vand..
vreau doar sa aud ce parere ai de masina..

#37 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 01 May 2012 - 12:42 AM

Pune si tu niste poze cu masina sa imi fac o parere... :)/>

#38 User is offline   AlinE46 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 19-March 12

Posted 22 May 2012 - 05:30 PM

Ce parere aveti intre un E36 316i Coupe (nu Compact) si un E46 316i NFL referitoare la putere, costuri intretinere, consum? As vrea o paralela intre cele doua daca se poate. Ma scuzati ca va stresez cu intrebarile astea, dar sunt intr-o mare dilema. :unsure:/>
P.S. Am exclus 318IS, pentru ca sunt incepator intr-ale BMW-urilor si vreau sa incep cu ceva mai "cuminte". :)/>

This post has been edited by AlinE46: 22 May 2012 - 05:34 PM


#39 User is offline   ebenize Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 02-March 11
  • Location:Bucuresti
  • Car:BMW

Posted 22 May 2012 - 05:56 PM

n-are nici o legatura ca esti la inceput ca doar nu iti iei masina ce dezvolta 300 de cai. Asa cum prinzi 100km/h cu 316 in 11s asa prinzi si cu 318 in vreo 9-10s .. deci de murit tot mori cu oricare din ele daca nu ai ce face :)/>). Costurile intre ele clar difera si cred ca gasesti mai multe piese de e36 second hand si la preturi accesibile dar si noi, insa e mai veche deci pica mai multe nu neaparat km dar timpul imbatraneste cauciucurile si plasticele , ma refer la cele de la bucsi, brate, suspensie, caseta, suporti motor cutie diferential cardan etc. Totusi am observat ca cele mai vechi sunt ceva mai rezistente decat cele mai noi de ex termostatul la e36 e din fier, iar la e46 e din plastic..la mine s-a rupt deja si a trebuit inlocuit. Asa cum e termostatul pun pariu ca mai sunt altele la fel. Confortul e altfel la e46 decat e36 de asemenea si designul e altfel. Eu cred ca e46 e foarte reusit si desi s-a fabricat din 98 are linii curbe prezente in multe masini din zilele de azi. Daca e aranjat, polisat si pus la punct nici nu zici ca e design de 14 ani, sa nu mai vorbim daca are navigatie, xenon, piele, cutie automata...

This post has been edited by ebenize: 22 May 2012 - 05:56 PM


#40 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 22 May 2012 - 10:21 PM

revenim la prima replica: depinde cum au fost intretinute si cel mai important, care dintre ele iti place mai mult ca design, comfort, etc....

  • (6 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users