Numai porneste motorul asa dintr-o data ....
#1
Posted 02 October 2009 - 05:49 PM
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ?
A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum.
Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept
#2
Posted 02 October 2009 - 06:25 PM
bogdan_marian, on 02 October 2009 - 06:49 PM, said:
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ?
A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum.
Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept
Eu ma gandesc(e doar parerea mea), ca tot bujiile ar fi de vina.Nu cred ca dau scanteie.Totusi ar fi ciudat sa pice toate odata.Daca zici ca baga benzina, atunci verifica tot ce e legat de aprindere.
#4
Posted 02 October 2009 - 08:15 PM
Andrei, on 02 October 2009 - 06:30 PM, said:
acel bazait nu l-am auzit, de obicei il auzeam la prima cheie, dar azi nu am dat importanta, am verificat pompa la baterie si a dat benzina afara cele doua mufe de la pompa una alba si una negra una are curent iar cealalta nu are
e bine asa sau trebuie sa aibe curent amandoua ?
#5
Posted 02 October 2009 - 08:19 PM
iulisv, on 02 October 2009 - 06:25 PM, said:
asa zic si eu, dar suspectam si pompa, de aceea prima data am verificat pompa, mai ramane sa verific daca are scanteie si sa ma uit la buji, sa vad in ce stare sunt. nu am avut niciodata astfel de probleme, intotdeauna pornea la sfert
poate sa nu fie din aprindere si sa fie de la un senzor ?
#7
Posted 02 October 2009 - 09:28 PM
senzor volanta senzor axa came depidne ce mot e
pompa benzina
releu pompa
electromotr in caz ca nu invarte...etc
fisa cazut aia centrala...s a mai intamplat
nu stiu pe net e destul de greu sa repari masina poti da doar cu presupusul,si sa nimeresti sau sa batii campii
#8
Posted 02 October 2009 - 09:28 PM
#10
Posted 02 October 2009 - 09:43 PM
Interceptor, on 02 October 2009 - 09:28 PM, said:
senzor volanta senzor axa came depidne ce mot e
pompa benzina
releu pompa
electromotr in caz ca nu invarte...etc
fisa cazut aia centrala...s a mai intamplat
nu stiu pe net e destul de greu sa repari masina poti da doar cu presupusul,si sa nimeresti sau sa batii campii
inteleg foarte bine ca nu se poate repara din vorbe o masina, dar avand cunostinte de meanica/electrica si din lipsa de idei pe moment, situat undeva departe de casa, eu vad o solutie
e clar ca fiecare vorbeste din propria experienta sau da doar cu presupusul, dar se poate gandi la ceva la care eu nu ma gandesc in acest moment
senzorul de la volanta unde se afla mai exact ? il curat si fac o proba
pompa de benzina am verifict-o la baterie si a mers dar are doua mufe ptr. ce sunt mai exact acele mufe ? pe una este curent
releul inchide si deschide face acel "tic"
fisa centrala nu am ...sunt inviduale si daca ar fi cazut una tot ar porni
ps: daca bujiile sunt ude, motorul poate sa porneasca ?
#11
Posted 02 October 2009 - 09:49 PM
#12
Posted 02 October 2009 - 09:53 PM
bogdan_marian, on 02 October 2009 - 09:43 PM, said:
senzorul de la volanta unde se afla mai exact ? il curat si fac o proba
ps: daca bujiile sunt ude, motorul poate sa porneasca ?
Se afla in spatele motorului
Daca nu porneste si se uda bujiile, atunci probabil scanteia este aleatoriu produsa deci aprindere (fise, bobine), senzor ax cu came, releu pompa de benzina defect
Daca nu porneste dupa ce stationeaza un timp relativ indelungat (de ex. 1-2 ore) si bujiile sunt ude fara a insista prea mult atunci poti suspecta regulatorul de presiune
Ce motor ai mai precis?
#13
Posted 02 October 2009 - 10:04 PM
DanS, on 02 October 2009 - 09:53 PM, said:
Daca nu porneste si se uda bujiile, atunci probabil scanteia este aleatoriu produsa deci aprindere (fise, bobine), senzor ax cu came, releu pompa de benzina defect
Daca nu porneste dupa ce stationeaza un timp relativ indelungat (de ex. 1-2 ore) si bujiile sunt ude fara a insista prea mult atunci poti suspecta regulatorul de presiune
Ce motor ai mai precis?
aha, ok si ala din fata ce senzor este ?
masina este stationata de ieri si azi nu a mai pornit si ma gandeam ca daca am tot dat la cheie, insisten, sa nu ii fi udat bujiile ca nici pompa nu se mai auzea "acel bazait"
2000,6 cilindri
This post has been edited by bogdan_marian: 02 October 2009 - 10:06 PM
#14
Posted 02 October 2009 - 11:10 PM
bogdan_marian, on 02 October 2009 - 10:04 PM, said:
masina este stationata de ieri si azi nu a mai pornit si ma gandeam ca daca am tot dat la cheie, insisten, sa nu ii fi udat bujiile ca nici pompa nu se mai auzea "acel bazait"
2000,6 cilindri
Bogdane, ia vezi tu releul ala...Ai cum sa faci o proba cu altul asemanator?