Numai porneste motorul asa dintr-o data ....
#22
Posted 03 October 2009 - 07:45 PM
iar ieri de suparare, nu am verificat totul amanuntit, cu calm, ceea ce conteza foarte mult in diagnosticarea problemei
pompa a fost demontata si verificata ieri, azi am verificato din nou la baterie pe direct
iar de presiune nu stiu ce sa zic, dar pana vineri a fost totul ok
si o informatie utila gasita pe net poate mai ajuat :
DIAGNOSIS
The order of electrical flow through the fuel delivery system is fairly simple: The DME (ECU) sends a signal current to the main DME relay, which in turn feeds the signal current to the fuel pump relay.* From there, the current flows through the fuel pump fuse before heading down to the fuel pump. This whole circuit is complete and live whenever the ignition is cranking or the engine is running. To summarize:
DME--> DME relay--> Fuel pump relay--> Fuse #18--> Fuel pump.
sursa : http://www.unitedbim...eplacement.html
#23
Posted 06 October 2009 - 06:58 PM
azi am cumparat si cativa senzori, maine urmeaza sa ii montez
am mai verificat si unitatea centrala, nu pare sa fie prajita
nu am specificat ca am schimbat radiatorul si din graba :bashhead:/> nu am conectat electroventilatorul
am facut un singur drum asa, fiind si ultimul, apa trecuse de 90 dar nu a ajuns la rosu pana sa imi dau seama de greseala pe care o facusem, apa a trecut de 90 in trafic aglomerat
in aceste conditi ce senzor este posibil sa fie dus ?
exact in urma acestui incident nu a mai pornit :hang:/>
in urma verificarilor am observat ca siguranta si pompa benzina nu au curent, deci masina nu se alimenteza
banuiesc ca unitatea centrala a taiat alimentarea din cauza ca primeste informati eronate sau nu primeste nici una
deci rog cunoscatori sa dea cu parerea ....
#24
Posted 07 October 2009 - 07:07 PM
Ciupanezu, on 03 October 2009 - 07:11 PM, said:
Cum ai verificat-o?
- de la masa masini (surub amortizor) si + pe siguranta
azi azi am schimbat si senzori de temperatura si nimic
mai ramne sa ii schimb pe cei de la arborele cotit si cel de la volanta, pe care azi m-am chinuit sa il scot din suport si nu a vrut, este intepenit
are cineva vreo idee cum pot sa il scot de acolo ?
daca nu porneste nici dupa ce ii schimb si pe astia, mai ramane centralita
se poate sa fi picat ?
This post has been edited by bogdan_marian: 07 October 2009 - 07:07 PM
#26
Posted 09 October 2009 - 10:40 AM
dupa ce l-am schimbat si pe acela ... minune, a pornit la sfert de cheie :lgh (24):/>
si din nou ma pot bucura de masina si dormi linistit
multumesc
#28
Posted 10 October 2009 - 09:40 PM
#29
Posted 11 June 2013 - 09:46 PM
Pompa de benzina nu se alimenteaza. Am aflat si de ce. Releul pompei are plus de contact, plus permanent dar lipseste masa la releu. Masa care vine direct din DME, pe firul verde/maro. Daca dau masa releului masina porneste instant.
De ce nu vine masa din DME? L-am desfcaut si nu pare a fi luat apa sau lipituri reci, arata chiar ok.
#31
Posted 12 June 2013 - 06:03 PM
Chiar nu mai stiu ce sa-i fac sau ce sa verific, am verificat cam tot ce putea (legaturi la masa, mufe, relee etc) Deja ma chinui de 2 zile cu ea, bag picioarele ca aveam de lucru in prostie la altele. Are si TAU dreptate cu vechiturile astea, mai mult pierzi pana le repari.
Si parca vad ca pana la urma e un kkt de defect, ceva minor gen mufa oxidata, fire intrerupte pe undeva, cine stie.
Oricum, pana la urma o rezolv, mai mult pt. curiozitatea mea sa vad ce drac a avut.
#33
Posted 12 June 2013 - 07:09 PM
Sunt curios si eu cum rezolvi problema si ce are masina.
#34
Posted 12 June 2013 - 07:12 PM
S-a dovedit a fi de la mufa de excitatie de la electromotor. Un dobitoc montase o alarma si inlocuise mufa originala care avea siguranta cu niste papuci ordinari care in functie de gropi sau caldura se mai deplasau.
#35
Posted 12 June 2013 - 07:14 PM
#36
Posted 12 June 2013 - 08:08 PM
Bogdan M., on 12 June 2013 - 08:12 PM, said:
S-a dovedit a fi de la mufa de excitatie de la electromotor. Un dobitoc montase o alarma si inlocuise mufa originala care avea siguranta cu niste papuci ordinari care in functie de gropi sau caldura se mai deplasau.
Mi-aduc aminte...In perioada aia am trecut cu Stefan pe la tine :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/>
#38
Posted 12 June 2013 - 08:54 PM
Calin, on 12 June 2013 - 06:03 PM, said:
Chiar nu mai stiu ce sa-i fac sau ce sa verific, am verificat cam tot ce putea (legaturi la masa, mufe, relee etc) Deja ma chinui de 2 zile cu ea, bag picioarele ca aveam
Ma gandeam acum, daca ar fi o problema la alimentare ar mai exista si alte probleme.Scoate pinul din mufa de la computer si pune alt fir, sau taie-l , pui alt fir si il repari la sfarsit daca problema nu este de acolo.Nu se stie exact daca Dme-ul trimite sau nu minusul respectiv.Asta ar fi primul lucru pe care ar trebui sa il verifici, altfel poti sa pierzi mult timp cautand ceva ce nu exista.Asta asa, ca idee, daca nu mai ai ce sa verifici.