BMW AUTO FORUM: Numai porneste motorul - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Numai porneste motorul asa dintr-o data ....

#21 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 03 October 2009 - 07:24 PM

Dacă a zis că oricum nu primeşte curent, înainte trebuie să afle cauza acestui fapt.

#22 User is offline   bogdan_marian Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Brasov a Madrid

Posted 03 October 2009 - 07:45 PM

ok. va multumesc foarte mult pentru raspunsurile voastre dar se pare ca de vina ar fi releul de la pompa ...luni merg sa iau unul si o sa stiu exact daca este de acolo
iar ieri de suparare, nu am verificat totul amanuntit, cu calm, ceea ce conteza foarte mult in diagnosticarea problemei
pompa a fost demontata si verificata ieri, azi am verificato din nou la baterie pe direct
iar de presiune nu stiu ce sa zic, dar pana vineri a fost totul ok
si o informatie utila gasita pe net poate mai ajuat :
DIAGNOSIS
The order of electrical flow through the fuel delivery system is fairly simple: The DME (ECU) sends a signal current to the main DME relay, which in turn feeds the signal current to the fuel pump relay.* From there, the current flows through the fuel pump fuse before heading down to the fuel pump. This whole circuit is complete and live whenever the ignition is cranking or the engine is running. To summarize:

DME--> DME relay--> Fuel pump relay--> Fuse #18--> Fuel pump.

sursa : http://www.unitedbim...eplacement.html

#23 User is offline   bogdan_marian Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Brasov a Madrid

Posted 06 October 2009 - 06:58 PM

am schimbat releurile si numic, nu a pornit
azi am cumparat si cativa senzori, maine urmeaza sa ii montez
am mai verificat si unitatea centrala, nu pare sa fie prajita
nu am specificat ca am schimbat radiatorul si din graba :bashhead:/> nu am conectat electroventilatorul
am facut un singur drum asa, fiind si ultimul, apa trecuse de 90 dar nu a ajuns la rosu pana sa imi dau seama de greseala pe care o facusem, apa a trecut de 90 in trafic aglomerat
in aceste conditi ce senzor este posibil sa fie dus ?
exact in urma acestui incident nu a mai pornit :hang:/>
in urma verificarilor am observat ca siguranta si pompa benzina nu au curent, deci masina nu se alimenteza
banuiesc ca unitatea centrala a taiat alimentarea din cauza ca primeste informati eronate sau nu primeste nici una
deci rog cunoscatori sa dea cu parerea ....

#24 User is offline   bogdan_marian Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Brasov a Madrid

Posted 07 October 2009 - 07:07 PM

View PostCiupanezu, on 03 October 2009 - 07:11 PM, said:

Eşti sigur că siguranţa e bună?
Cum ai verificat-o?

- de la masa masini (surub amortizor) si + pe siguranta
azi azi am schimbat si senzori de temperatura si nimic
mai ramne sa ii schimb pe cei de la arborele cotit si cel de la volanta, pe care azi m-am chinuit sa il scot din suport si nu a vrut, este intepenit
are cineva vreo idee cum pot sa il scot de acolo ?
daca nu porneste nici dupa ce ii schimb si pe astia, mai ramane centralita
se poate sa fi picat ?

This post has been edited by bogdan_marian: 07 October 2009 - 07:07 PM


#25 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 09 October 2009 - 08:29 AM

Ai mai rezolvat ceva?

#26 User is offline   bogdan_marian Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Brasov a Madrid

Posted 09 October 2009 - 10:40 AM

da sa rezolvat, de vina era captorul PMH sau senzorul de la volanta, cred ca asa ii zice, este in fata la motor langa fulia de la arborele cotit
dupa ce l-am schimbat si pe acela ... minune, a pornit la sfert de cheie :lgh (24):/>
si din nou ma pot bucura de masina si dormi linistit
multumesc

#27 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 09 October 2009 - 11:12 AM

De unde ti-ai dat seama ca ala e vinovat? Sau ai schimbat toti senzorii pana ai ajuns la ala? :unsure:/>
Intreb asa de curiozitate.

#28 User is offline   bogdan_marian Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Brasov a Madrid

Posted 10 October 2009 - 09:40 PM

View Postpyu, on 09 October 2009 - 11:12 AM, said:

De unde ti-ai dat seama ca ala e vinovat? Sau ai schimbat toti senzorii pana ai ajuns la ala? :unsure:/>
Intreb asa de curiozitate.

i-am schimbat pe toti, inafara de cel de la orborele cotit si urma sa schimb si unitatea centrala
am urmat totul pas cu pas

#29 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 11 June 2013 - 09:46 PM

DEzgrop topicul cu o problema asemanatoare. Ma dau de ceasul mortii cu un 318i care nu porneste.
Pompa de benzina nu se alimenteaza. Am aflat si de ce. Releul pompei are plus de contact, plus permanent dar lipseste masa la releu. Masa care vine direct din DME, pe firul verde/maro. Daca dau masa releului masina porneste instant.
De ce nu vine masa din DME? L-am desfcaut si nu pare a fi luat apa sau lipituri reci, arata chiar ok.

#30 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 11 June 2013 - 11:21 PM

Este defect.Asa cred.

#31 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 12 June 2013 - 06:03 PM

Deci incep sa-mi pierd rabdarea cu masina asta, pur si simplu nu reusesc sa o fac sa mearga. Am fost azi la schrot, am luat alt ecu si alt senzore de la arborele cotit. Nici cu astea nu porneste, desi masina de pe care le-am demontat mergea impecabil. Ba mai mult, am pus ecu de la asta defecta pe masina din schrot, porneste si merge bine cu ele.
Chiar nu mai stiu ce sa-i fac sau ce sa verific, am verificat cam tot ce putea (legaturi la masa, mufe, relee etc) Deja ma chinui de 2 zile cu ea, bag picioarele ca aveam de lucru in prostie la altele. Are si TAU dreptate cu vechiturile astea, mai mult pierzi pana le repari.
Si parca vad ca pana la urma e un kkt de defect, ceva minor gen mufa oxidata, fire intrerupte pe undeva, cine stie.
Oricum, pana la urma o rezolv, mai mult pt. curiozitatea mea sa vad ce drac a avut.

#32 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 June 2013 - 07:01 PM

In general masinile astea iti aduc cei mai multi bani pe termen lung pentru ca astea iti fac o reputatie de mecanic priceput.

Din revizii si operatiuni simple ce reputatie poti avea?

#33 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 12 June 2013 - 07:09 PM

Eu am patit cu a mea, ma gandeam initial ca e o problema grava, si cand colo era de la un releu, care nu era la locul lui, ci spanzura pe undeva prin spatele motorului, si prinsese apa. Defect de 10-15 lei, si am schimbat degeaba senzorul de la arbore.
Sunt curios si eu cum rezolvi problema si ce are masina.

#34 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 June 2013 - 07:12 PM

Eu am avut o problema nasoala cu un Golf IV. Uneori nu mai vroia sa porneasca, iar electromotorul nu invartea.

S-a dovedit a fi de la mufa de excitatie de la electromotor. Un dobitoc montase o alarma si inlocuise mufa originala care avea siguranta cu niste papuci ordinari care in functie de gropi sau caldura se mai deplasau.

#35 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 12 June 2013 - 07:14 PM

Verifica cu mufa de la calculator cuplata ce tensiune ai pe firul care duce la releu.Banuiesc ca, continuitatea lui ai verificat-o deja.Verifica bine si alimentarile computerului, adica in sarcina, conectate la computer, degeaba le-ai verificat cu mufa deconectata..Probabil apare o cadere de tensiune undeva.Astea sunt probleme care merita rezolvate, cele la care nu prea se baga nimeni, ca placute si ulei stie toata lumea sa schimbe.Despre ce masina este vorba, ce motor, ce tip de injectie?

#36 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 June 2013 - 08:08 PM

View PostBogdan M., on 12 June 2013 - 08:12 PM, said:

Eu am avut o problema nasoala cu un Golf IV. Uneori nu mai vroia sa porneasca, iar electromotorul nu invartea.

S-a dovedit a fi de la mufa de excitatie de la electromotor. Un dobitoc montase o alarma si inlocuise mufa originala care avea siguranta cu niste papuci ordinari care in functie de gropi sau caldura se mai deplasau.

Mi-aduc aminte...In perioada aia am trecut cu Stefan pe la tine :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/>

#37 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 June 2013 - 08:21 PM

Bine ca l-am rezolvat. Ma urmarea masina aia, nu mai puteam sa dorm din cauza ei.

#38 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 12 June 2013 - 08:54 PM

View PostCalin, on 12 June 2013 - 06:03 PM, said:

Deci incep sa-mi pierd rabdarea cu masina asta, pur si simplu nu reusesc sa o fac sa mearga. Am fost azi la schrot, am luat alt ecu si alt senzore de la arborele cotit. Nici cu astea nu porneste, desi masina de pe care le-am demontat mergea impecabil. Ba mai mult, am pus ecu de la asta defecta pe masina din schrot, porneste si merge bine cu ele.
Chiar nu mai stiu ce sa-i fac sau ce sa verific, am verificat cam tot ce putea (legaturi la masa, mufe, relee etc) Deja ma chinui de 2 zile cu ea, bag picioarele ca aveam

Ma gandeam acum, daca ar fi o problema la alimentare ar mai exista si alte probleme.Scoate pinul din mufa de la computer si pune alt fir, sau taie-l , pui alt fir si il repari la sfarsit daca problema nu este de acolo.Nu se stie exact daca Dme-ul trimite sau nu minusul respectiv.Asta ar fi primul lucru pe care ar trebui sa il verifici, altfel poti sa pierzi mult timp cautand ceva ce nu exista.Asta asa, ca idee, daca nu mai ai ce sa verifici.

#39 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 13 June 2013 - 09:32 PM

Dragii mei am rezolvat masina. Merge ca unsa. Si dupa cum spuneam, intradevar defectul a fost unul minor. Insa nu mi-a trecut prin cap sa caut acolo. Povestea e ceva mai lunga dar o sa va explic exact ceea ce sa intamplat defapt.

#40 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 June 2013 - 09:39 PM

Ai ajuns la criza de nervi sau ai reusit s-o faci mai rapid? :)/>

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users