am intrebat de disc in drive deoarece anumite erori la citirea discului pot sa genereze ccc reset (chiar daca discul e original, in timp optica din drive se prafuieste, oboseste...); apa(lichide) in portbagaj poti sa ai si la e61 (ultima masina cu MPM prajit vazuta de mine era chiar e61 de la un bidon cu lichid de spalat parbrizul cu dopul pus prost...deci se poate). Una peste alta poti sa faci upgrade de soft la masina ca sa fi impacat din punctul asta de vedere
Christian, on 09 April 2012 - 10:30 AM, said:
Mulţumesc. Eu îmi pusesem pofta-n cui de când am auzit că există posibilitatea de defectare a CCC-ului, acum sunt convins că am făcut o alegere bună.
ideea este urmatoarea: daca nu ai nevoie de update (bug-uri, functii suplimentare, etc) sugestia mea este sa nu updatezi nimic; daca in schimb ai probleme care necesita upgrade...asta e. Daca se foloseste o sursa de tensione constanta corespunzatoare si asa mai departe probabilitatea sa pice ceva este mica. Pe de alta parte exista posibilitatea de a scrie individual modulele cu winkfp (daca pica la update cu sss sau istap): de cele mei multe ori resuscitarea cu winkfp reuseste.