BMW AUTO FORUM: BM Garage - Bucuresti - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa comercială

BM Garage - Bucuresti

#61 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 July 2012 - 07:18 PM

.

View Postdoryboss, on 06 July 2012 - 10:44 PM, said:

am reparat si eu masina la bogdan si a iesit super
problema la cutia automata si pe langa faptul ca a schimbat cutia m-a ajutat sa o repar si pe cealalta
deci recomand cu incredere pe probleme de mecanica motor si cutie automata
a da si soft ca am facut si o resetare de probleme
si la bani prieteneste

Ma bucur ca esti multumit!

View PostDanS, on 06 July 2012 - 11:08 PM, said:

Afacere ok cu viitor pe masura!

L-am vizitat si eu recent si calificativul este maxim.
Keep the flag up !! Ciupane :lol:/>

Mersi!

View Post320i e36, on 07 July 2012 - 11:17 AM, said:

Felicitari !!!

ps: avand in vedere ca te cunosc personal si stiu ca esti baiat serios garantat va merge afacerea :)/> , un client multumit va aduce alti noi clienti... si tot asa.. :)/>

Numai bine.


Mersi!

View Poststefan_t, on 07 July 2012 - 10:54 PM, said:

da, sustin cele spuse de Dan...multumesc inca odata Bogdan


Cu placere!

View PostMadalin, on 08 July 2012 - 06:16 PM, said:

Salut initiativa de afacere si iti urez succes! Acum vin cu o intrebare: cam cat m-ar costa sa inlocuiesc toate 4 arcurile la un vw golf 3? Multumesc


Mersi!
300 lei costa manopera.

#62 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 July 2012 - 07:40 PM

Am reparat saptamana asta o cutie automata de E39 530d si pot sa trag cateva concluzii scurte, stiu ca pe forumuri se vorbeste foarte mult despre schimbul de ulei la cutiile automate, insa parerea mea e un pic diferita.
Schimbul de ulei e cu siguranta o actiune pozitiva, dar exista unele probleme.
Daca blocul hidraulic e dus, cu alte cuvinte daca nu mai baga suficienta presiune de ulei in carcasele cu ambreiaje, cutia pica indiferent de starea uleiului.
Iar daca blocul hidraulic e nou, iar ambreiajele din cutie sunt deja uzate, blocul practic le va distruge, adica va pica urmatoarea piesa slaba.
Eu am facut o cutie buna dintr-una uzata si una de la dezmembrari + cateva garnituri & o-ring-uri noi.

Problema cea mai mare este ca oamenii vorbesc despre aceste cutii ba in termeni de conspiratie a marilor producatori de masini, ba in termeni de adevar general valabil.
Din punctul meu de vedere, sunt multe necunoscute pana desfaci cutia.


Am uploadat niste poze, poate unii dintre voi sunteti curiosi despre cum arata in interior o cutie automata.

http://imageshack.us...8/photo32o.jpg/

#63 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 July 2012 - 11:24 PM

View PostBogdan M., on 08 July 2012 - 07:40 PM, said:

Problema cea mai mare este ca oamenii vorbesc despre aceste cutii ba in termeni de conspiratie a marilor producatori de masini, ba in termeni de adevar general valabil.
Din punctul meu de vedere, sunt multe necunoscute pana desfaci cutia.


Asa este in general pe forumuri.Multi vorbesc si explica despre lucruri de care nu au habar.La cutii cel putin este dezastru, majoritatea celor care explica nu au vazut in viata lor o cutie desfacuta, nu mai zic de faptul ca habar nu au cum functioneaza.Se schimba uleiul si se face un update de soft(care ascunde defectele), cam la asta se reduce totul. :D/>

Ah, este de fapt o conspiratie a celor de la BMW/GM/ZF, nu au facut cutiile sa duca mai mult de 500-600 de mii de km. :blush:/>

#64 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 09 July 2012 - 09:18 AM

Da, asa este.

Dupa parerea mea, in cazul unei cutii care deja da semne de uzura, schimbul uleiului e frectie la picior de lemn.
Nu ai de unde sa stii daca problema este de la blocul hidraulic sau uzura normala a ambreiajelor, iar blocul hidraulic este foarte complex.
Pana acum n-am desfacut eu nici unul, dar am vazut unul desfacut la cineva care repara doar cutii automate.
Ca sa-ti dai seama daca e dus trebuie sa faci un test de presiune, asta desi iti poate da eroare pe tester oricare dintre valvele selenoid, insa nu e suficient de relevanta o eroare de genul acesta.
Ma rog, as putea sa fac unul ca nou daca as comanda toate piesele, nu e foarte greu, insa diagnosticarea corecta este.
Dupa ce am reparat cutia asta pot spune ca ceea ce se intampla de multe ori se poate compara cu schimbarea debitmetrului.
Cu alte cuvinte, desi e poate o comparatie un pic fortata, cutiile sunt schimbate sau reparate dupa ureche, schimburile de ulei se fac de multe ori degeaba fiind facute prea tarziu.
Cand demontezi baia de ulei si iti dai seama ca magnetii sunt plini de pilitura, iar uleiul e ars, cutia e de demontat.

Ca o parere personala, cutiile astea automate sunt aproape o minune tehnica. Toate piesele sunt facute cu o inalta precizie mecanica, iar faptul ca tin de cele mai multe ori peste 250 000 km fara vreo interventie denota calitatea lor.

#65 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 09 July 2012 - 10:55 AM

View PostBavaria, on 08 July 2012 - 11:24 PM, said:

Ah, este de fapt o conspiratie a celor de la BMW/GM/ZF, nu au facut cutiile sa duca mai mult de 500-600 de mii de km. :blush:/>

conspiratia este mai evidenta la dizeluri in cazul in care unii isi baga cai putere cu urechi de magari,dupa care se plang in scurt timp ca le pica una alta....

#66 User is offline   ovidiucro Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 13-July 12
  • Location:Câmpina, PH
  • Car:E39 525tds sedan arcticsilbermetallic 1998

Posted 02 August 2012 - 06:48 PM

Și eu am beneficiat de priceperea lui Bogdan și a lui Dorin :thumbsup:/>
Mulțumit din toate punctele de vedere: și ospitalieri și amabili și pricepuți :flowers:/>
Recomand 100%
Mulțumesc, Bogdan, mulțumesc, Dorin!
Ne vedem iar când refac fondul secret :Whistle:/>

#67 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 03 August 2012 - 09:02 AM

N-ai pentru ce, multumim de recomandare!

#68 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 03 August 2012 - 09:08 AM

View Postovidiucro, on 02 August 2012 - 07:48 PM, said:

Și eu am beneficiat de priceperea lui Bogdan și a lui Dorin :thumbsup:/>
Mulțumit din toate punctele de vedere: și ospitalieri și amabili și pricepuți :flowers:/>
Recomand 100%
Mulțumesc, Bogdan, mulțumesc, Dorin!
Ne vedem iar când refac fondul secret :Whistle:/>


ai rezolvat radiatorul? si cheile?

#69 User is offline   ovidiucro Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 13-July 12
  • Location:Câmpina, PH
  • Car:E39 525tds sedan arcticsilbermetallic 1998

Posted 03 August 2012 - 08:00 PM

Salut, Ștefan.
N-am rezolvat nici una nici alta :blush:/>
Sunt pe listă, dar fondul pt mașină este gol... Am de gând să iau radiator nou (la sfatul unui om de bine) iar cheia mi-o rezolvă Bogdan.
Pe listă am multe însă urgența #1 este s-o înscriu. Vorbisem cu un avocat dar mi-a promis multe și văd că nu mai dă nici un semn :mad:/>
Cred că până la urmă o fac "bulgăroaică" și gata!

#70 User is offline   bogdanbog Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 05-August 12
  • Location:Bucuresti

Posted 05 August 2012 - 10:51 PM

Salut. Cat ar costa o verificare atenta a unui bmw in vederea achizitionarii lui? Sa fie verificat la sange daca se poate..si kilometrajul daca a fost dat inapoi..tot..

#71 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 August 2012 - 11:49 AM

150 Ron.

Nu-ti poate nimeni spune cu exactitate daca km sunt reali sau nu.

Singura posibilitate este in cazul unei masini in garantie.
Din moment ce toate reviziile au fost facute la BMW, poti vedea exact la cati km au fost facute.

Pentru o masina sh iesita din garantie, lucrurile sunt foarte relative.

#72 User is offline   bogdanbog Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 05-August 12
  • Location:Bucuresti

Posted 06 August 2012 - 12:23 PM

Pai tocmai, pentru ca vezi bmw-uri din 2000/2001, pana in 150 mii de km..ceea ce este posibil si nu prea. Doar daca te gandesti ca a mai avut si alte masini, sau e un tip de persoana care nu face mai mult de 15 mii pe an. Sunt cazuri si cazuri. Dar daca e al 2-lea proprietar, deja treaba e clara. Oricum, majoritatea sunt aduse de afara, si tind sa cred ca a fost umblat la kilometraj.

#73 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 August 2012 - 12:38 PM

Eu in general nu ma iau dupa nr. de km, ii consider irelevanti.

Eu ma uit la starea tehnica a masinii, ma uit la lucrurile care in general au probleme in functie de model.

O masina poate avea km putini dar totusi sa fie foarte uzata, nu intretin toti oamenii la fel masinile, unii sunt mai atenti, altii mai putin.

Masini din 2000-2001 cu 150 000 km la bord sunt extrem de rare, mai ales cele cu motorizari mici.
Cine-si ia o masina cu motor mic daca merge putin?
Exista si astfel de cazuri dar foarte rar.

#74 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 30 August 2012 - 11:27 AM

UP

#75 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 31 August 2012 - 10:35 PM

Bun, deci am asteptat putin pana la acest review, pentru ca eu nu sunt genul care sa mearga o singura data undeva si sa emita pareri, bune sau rele, cu atat mai mult cu cat, desi il stiu pe Bogdan de mult timp si stiu ca e un tip super meticulos, am vrut sa fiu obiectiv aici, pe acest topic.

Am efectuat pana astazi, la service-ul lui Bogdan, mai multe interventii, revizie la Seria 1, revizie E60, inlocuit filtru epurator E60, inlocuit termostat EGR la E60, diagnoze ambele masini, demontat/montat DPF, etc.

Am apreciat in mod deosebit atentia la operatiune, detalii si implicarea lui in rezolvarea problemelor, ordinea si disciplina la "locul de munca".

Imi place ca nu e omul "improvizatiilor" si incurajez asta.. sigur, sunt si multi clienti care se zgarcesc, cauta solutii ieftine si mizerii, insa eu trag nadejde ca Bogdan isi va pastra principiile si va refuza improvizatii imbecile.

Ca sa rezumez, impresia pe care mi-a lasat-o, este ca lucreaza la masinile clientilor, ca si cum ar fi masina lui si ca "afacerea" este una care transpira pasiune pentru mecanica auto in general si BMW in special.

Succes!

This post has been edited by poleposition: 31 August 2012 - 10:43 PM


#76 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 03 September 2012 - 01:09 PM

Multumesc pentru feedback! :)/>

#77 User is offline   ELF Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 15-September 09

Posted 09 September 2012 - 10:46 AM

Mai bine mai tarziu decat niciodata. Felicitari si succes! :thumbsup:/>

#78 User is offline   mastter Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 20-September 12

Posted 20 September 2012 - 01:49 PM

Am fost si eu astazi la service pentru schimb de discuri & placute frana.

Totul a fost foarte ok.

Cu siguranta voi mai apela in viitor la Bogdan. :)/>

#79 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 September 2012 - 02:01 PM

Multumesc pentru review, ma bucur ca esti multumit!

#80 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 06 October 2012 - 11:46 AM

Ma indrept catre tine. Apropos, mi-au sosot si amortizoarele, le am de ceva vreme in garaj, sa vedem cand vin sa le montam :)/> insa sa imi mai spui din nou te rog, ce trebuia sa mai comand pe partea aia de bucsi, ca sa nu demontam de mai multe ori... parca era ceva brat/bieleta, nu mai stiu.

  • (17 Pages)
  • +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users