BMW AUTO FORUM: BM Garage - Bucuresti - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa comercială

BM Garage - Bucuresti

#81 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 October 2012 - 12:14 PM

Vedem la atelier.

#82 User is offline   tudorica constantin Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 14-September 12

Posted 10 October 2012 - 03:36 PM

salut,sunt din rosiori de vede,locul fara mecanici, :)/>),dupa 23 octombrie intru in concediu,si doresc sa vin cu masina la tine pt cateva interventii si investigatii
te rog sa mi spui pret pentru schimb bujii incandescente+ curatare admisie si VERIFICARE clapete
iar a doaua problema pe care o am este ca porneste greu cand este motorul cald,crezi ca poti sa ma ajuti ?diagnosticare +remediere
multumesc.
vreau sa va spun sincer ca la mine in oras nu exista un mecanic,sau un service care sa prezinte seriozitate.
masina e46 ,150 cai ,diesel 2003

This post has been edited by tudorica constantin: 10 October 2012 - 03:37 PM


#83 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 11 October 2012 - 11:42 AM

Salut!
200 lei costa in total.
Da, sigur ca se poate rezolva.

#84 User is offline   lliwiu Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 04-December 11
  • Car:e60 520i

Posted 11 October 2012 - 01:03 PM

Salut,

Am fost, aseara, la Bogdan ca sa reconditionez vanos-ul. La inceput am avut emotii, nu stiam daca o s-o scoatem la capat (sunt f putin mecanici in Bucuresti care se baga la o astfel de lucrare), insa odata inceputa treaba mi-am dat seama ca stie ce face si ca n-o sa raman cu suruburi in plus la final :D/>
Masina se comporta extraordinar dupa ce am facut aceasta operatie asa ca o recomand tuturor celor care au unul din motoarele pe benzina din aceasta lista: http://www.beisansys...m/products.html si care simt ca pana la 3000 de ture trag dupa ei inca o masina.

Plusuri
- pret
- explica si raspunde la intrebari
- viteza de lucru

Minusuri
- ... vorbeste prea mult :)/>

This post has been edited by lliwiu: 11 October 2012 - 01:03 PM


#85 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 11 October 2012 - 04:20 PM

Mersi de recenzie, ma bucur ca esti multumit! :)/>

View Postlliwiu, on 11 October 2012 - 02:03 PM, said:

Minusuri
- ... vorbeste prea mult :)/>


:lol:/> :lol:/> :lol:/>

Foarte adevarat!

#86 User is offline   tudorica constantin Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 14-September 12

Posted 12 October 2012 - 07:34 AM

View PostBogdan M., on 11 October 2012 - 11:42 AM, said:

Salut!
200 lei costa in total.
Da, sigur ca se poate rezolva.

dupa 23 octombrie,sun pentru o programare.

#87 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 October 2012 - 10:05 AM

OK, vorbim atunci.

#88 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 16 October 2012 - 09:43 PM

UP

#89 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 20 October 2012 - 06:11 PM

salut ,

deci pe langa ce avem de schimbat, gen brate inferioare stanga/dreapta si bucse brate superioare stanga/dreapta, plus bucse bara stabilizatoare (toate deja comandate) - din ce am inteles din discutia cu mecanicul de la AB, ar mai fi urmatoarele piese:

1. Din cauza ca nu am part number si nu am inteles exact ce garnituri trebuiesc schimbate la turbina si intercooler, am decis sa le comand pe toate si sa le schimb pe toate, conform diagrama atasata, piesele 3,11, 9 (la 9, aici sunt 4 bucati asa cum reiese din link) - scrie doar "garnitura turbina - pierde ulei", nu inteleg care anume, asa ca le luam pe toate, rau nu poate fi.

http://bmwfans.info/...th_lubrication/

mai bine toate, eu asa cred.

2. Mi s-a spus ca pierde ulei (ai sa vezi si din hartia de la Automobile Bavaria) pe la "o-ringurile stanga jos intercooler"

Am hotarat la fel, comand toate o-ringurile, ca e mai bine sa fie schimbate toate, vor fi 4 in total, 2 jos la intercooler, unul la EGR si unul la turbina, conform doagrama, piesele 2,3,7 si 8, pentru ca nu am inteles ce inseamna 'stanga jos", asta scrie pe nota de constatare si nu mi-a explicat. PS: nu am gasit separat pentru 8, insa eu cred ca este aceeasi ca si 3, deci am luat 2 x piesa 3.

http://bmwfans.info/...g_air_duct_agr/

Am pus si diagramele ca poate ajuta sa intelegi mai bine ce trebuie schimbat, de la AB nu am priceput mare lucru, intrucat nu au dat part number...

Mai departe ar fi garnitura de la baia de ulei, de la cutia de viteze... aici am inteles ca trebuie schimbate si suruburile, 21 la numar, asa ca le-am comandat si pe alea. Nu inteleg de ce costa 9 lei unul, insa in sfarsit, daca trebuie schimbate, mai bine sa fie schimbate... am inteles ca s-ar strica filetul la desfacere, ceva de genul asta.

Uleiul, am inteles ca intra 9,5 litri la mine, insa fara pompa "flush" nu poti scoate prea mult, este adevarat ?

cat ulei sa comand ? este destul de scump, 130 de lei litrul. am fost putin surprins :)/>

This post has been edited by poleposition: 20 October 2012 - 06:26 PM


#90 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 October 2012 - 07:25 PM

Salut!

Ai gandit foarte bine, mai bine le schimbi pe toate si astfel vei stii ca nu vei mai avea probleme prea curand.

Suruburile respective pot fi refolosite, eu am mai dat jos bai de E60 si n-am distrus nici un filet, pe de alta parte probabil ca este o recomandare a lor pentru schimbarea tuturor suruburilor.
Exista multe astfel de recomandari in TIS, dar in general nu sunt respectate din motive financiare.

5-6 litri pot fi schimbati.
Pompele de tip flush nu fac parte din recomandarea BMW, n-am idee cat de sigura sau nu este utilizarea unei astfel de pompe, asa ca nici nu m-am gandit sa achizitionez un astfel de sistem.
Eu schimb uleiul de cutie exact conform recomandarilor din TIS, cutiile fiind foarte sensibile.
De exemplu, daca nu se completeaza cu ulei si cu motorul pornit si nu se trece prin toate treptele cu masina suspendata, astfel incat sa ajunga ulei in toate carcasele cu ambreiaje, sunt foarte mari sanse sa distrugi ambreiajele.
E una dintre operatiunile pe care le efectuez cu cea mai mare grija.
Comanda 6 litri, poate-ti mai ramane jumatate de litru, dar oricum e mai bine sa iei suficient decat mai putin.
Stiu, e scump, dar alternativele sunt riscante. Adica nu merita sa pui un ulei mai ieftin si sa-ti asumi riscul de a avea o cutie care apoi sa se defecteze.

#91 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 20 October 2012 - 07:38 PM

in regula, voi lua 6 litri.

iar suruburile, eu cred ca e mai bine ca le-am comandat, dupa cum stim, am sechele cu suruburi blocate, stricate, etc :)/>

in concluzie, cand ajung piesele ma programez la tine.

in rest, ai inteles cum e cu garniturile alea de la turbo/intercoooler ? ca eu nu am inteles nimic, de aia le-am si comandat pe toate....

This post has been edited by poleposition: 20 October 2012 - 07:38 PM


#92 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 October 2012 - 07:40 PM

Cu siguranta este mai bine, (aproape) intotdeauna recomandarile producatorului reprezinta cea mai buna varianta pentru inlocuirea unei piese.

Te astept! :)/>

Da, stiu exact despre ce garnitura e vorba, dar n-ai cum sa gresesti daca le schimbam pe toate.

#93 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 20 October 2012 - 07:45 PM

perfect, ma programez cum ajung piesele. :)/>

#94 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 October 2012 - 04:55 AM

View PostBogdan M., on 20 October 2012 - 07:25 PM, said:

Suruburile respective pot fi refolosite, eu am mai dat jos bai de E60 si n-am distrus nici un filet, pe de alta parte probabil ca este o recomandare a lor pentru schimbarea tuturor suruburilor.
Exista multe astfel de recomandari in TIS, dar in general nu sunt respectate din motive financiare.


In primii ani de fabricatie au folosit un surub torx t27 daca nu ma insel.Deoarece au realizat ca dupa un timp ruginesc si se distrug la desfacere, au trecut la t40(cred).Nu se distruge filetul, se distruge "capul" si nu mai poti sa le strangi la cuplu.
Suruburile de la cutie nu sunt "torque to yield", deci nu este necesara schimbarea lor daca nu se distrug la desfacere.Daca sunt primul model ar fi bine sa fie schimbate.

Daca uleiul este foarte negru si miroase a ars, ar fi bine sa fie schimbat de doua ori.Adica, se scurge uleiul, se pune la loc uleiul si se merge un pic cu masina.
Se scurge iar dupa aia si se completeaza la loc, bineinteles, in intervalul de temperatura recomandat.Asta este procedura recomandata de BMW.Stiu, este destul de scump, insa poti sa oferi aceasta alternativa clientului, ma refer la modul general.
Problema este ca uleiul ar trebui schimbat inainte de a deveni negru si de a se arde.Nu o sa discut despre politica lifetime, insa este foarte greu de tras o concluzie.Masinile sunt conduse in mod diferit, autostrada 90%, oras 90%, la +40, la +23, unii conduc agresiv, altii nu...nu se poate stabili un interval exact de schimb.Este recomandat in jur de 80-120k, insa totul este foarte relativ.
La fel si cu schimbul de ulei de la motor, daca masina circula preponderent in oras, drumuri scurte, la temperaturi extreme...in veci nu va tine mult motorul ala cu intervalul de schimb la 25k, indiferent de uleiul folosit.BMW-ul nu poate face corectii la nivel individual, abia daca face de la un continent la altul si asta numai daca apar probleme majore.De exemplu, Mini a ajuns de la 25k la 15k, probabil nu mai era profitabil pentru ei sa schimbe motoare...nu stiu.
Este destul de mult de discutat despre acest aspect, insa nu vreau sa fac off topic aici, poate o sa discutam pe alt topic.

#95 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 21 October 2012 - 02:26 PM

Multumesc pentru lamuriri! :)/>

Aceasta alternativa este ok din punctul meu de vedere, insa cei mai multi clienti probabil nu vor dori sa o aleaga.

Chiar saptamana asta am programat pe cienva cu un X5 pentru un schimb de ulei la cutie.
Din pacate, masina da deja semne de uzura si i-am spus ca schimbul de ulei s-ar putea sa fie inutil, ba chiar sa se inrautateasca simptomele dupa schimb, dar a ales sa-si asume riscurile, iar daca nu se rezolva, sa reconditionam cutia.
Eu nu recomand clientilor schimbul de ulei daca exista deja semne de uzura, banuiesc ca este mai corect asa.

#96 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 21 October 2012 - 04:36 PM

in orice caz, am comandat si suruburile, este mai bine.

ce inseamna semne de uzura Bogdan ? ca de exemplu s-a intamplat o data, cand am stationat la semafor si masina s-a oprit, sa existe un f mic soc, ca si cum ar fi retrogradat.

nu s-a mai intamplat niciodata de aproape un an.

edit: crezi ca ar trebui sa iau 12 litri, ca sa facem asa cum spune Bavaria ?

This post has been edited by poleposition: 21 October 2012 - 04:39 PM


#97 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 21 October 2012 - 06:40 PM

Semne de uzura inseamna socuri la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor.

Acel mic soc se intampla deseori fara legatura cu starea mecanica a cutiei, drept dovada ca dispare dupa un update de soft.

Asa ar fi cel mai sigur pentru ca s-ar schimba uleiul intr-o proportie mult mai mare.

#98 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 23 October 2012 - 08:24 PM

UP http://www.chevyk5blazer.com/forums/images/smilies2/mechanic2.gif

#99 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 24 October 2012 - 10:41 AM

pai up, up.

Joi o sa vina la tine cineva sa lase piesele, intre timp tocmai mi-au sosit farurile si cu astea vin Vineri cand las masina, ca sa le facem pe toate dintr-o sedinta.

Bai dar grele si mari sunt, nu ma asteptam, abia am carat ditai' cutia pe aici...

#100 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 October 2012 - 10:42 AM

OK, ramane pe vineri. :)/>

  • (17 Pages)
  • +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users